Ik kan in een eerder topic van mij de foto´s niet meer terugvinden van andere leden voor een babykamer voor een jongen en een meisje. Heeft iemand nog foto´s - voorbeelden hoe een zo een kamer in te richten, kan namelijk niet echt wat vinden op internet. Alvast bedankt voor de reacties.
Heb je al in het 'show je babykamer-topic' gekeken? Daar staat genoeg inspiratie voor jongens en meisjeskamers. Of begrijp ik je nu verkeerd?
2 kids op 1 kamer? Daar hoeft toch helemaal geen onderscheid in jongen/meisje te zijn, wij maken hier ook een meisjes/jongenskamer maar geen roze of blauw of barbies of auto's in de kamer, ja accessoires en speelgoed, maar niet in behang, gordijnen, beddengoed etc.
Ik vind persoonlijk dat ons kamertje (voor een jongetje) ook goed voor een meisje kan... Misschien heb je hier wat aan ter inspiratie?
Dit is ons kamertje, wat ons betreft geschikt voor zowel een jongen als een meisje... @MiekeLammetje Ik denk ook dat jullie kamertje prima geschikt is voor beide! Leuk kamertje zo hoor!
Bedankt voor de foto´s dames, maar ik bedoelde echt voor 1 babykamer waar zowel een jongen als een meisje opkunnen. De foto´s die ik bedoelde lieten echt een traditionele scheiding zien van blauw-roze met twee bedjes naast elkaar.
Ohh je wilt echt een duidelijk jongens meiden deel? Dan heb je er niets aan als ik foto's zou maken als onze kamer klaar is, want bij ons geen roze en blauw te bespeuren! Maar straks wel kleine blauwe sokjes in 't wiegje en roze sokjes in 't ledikant.