Ik wil een campingbedje aanschaffen en zo'n Deryan lijkt me wel wat. Heeft iemand ervaring? Welke maat hebben jullie? Alvast bedankt
Wij hebben toevallig vorige week een deryan travlecot gehaald. Deryan travelcot Peuter Luxe. We hebben hem nu nog niet nodig, maar het was een aanbieding... Deze is iets groter dan de baby versie en daardoor ook iets langer te gebruiken. Ook zit er bij deze een luchtmatrasje en een slaapzak. Wij zullen dit bedje vooral op de boot gebruiken (bv ook als we moeten aanmeren, zodat zo'n kleintje niet los rondkruipt op dat moment). En natuurlijk als we ergens anders heen gaan op visite. Het in en uitklappen is werkelijk simpel. Verder heb ik nog geen ervaringen voor je ....
ik heb de baby maat van derylan travelcot, ideaal! op de camping ,maar ook op bezoek,of gewoon buiten in de tuin, hij vermaakt zich er prima in! en valt er net zo makkelijk in in slaap! ik heb geen zelfopblaasbaar luchtbedje (maar zit pompje bij) het is een kwestie van loslaten en het staat,ook het invouwen is heel makkelijk. het fijne van de derylan is ook ,dat het maar een heel klein pakketje is , als je hem wilt opbergen/meenemen,gewoon groot tas formaat en niet zwaar om te tillen! echt ideale aanschaf,wij zijn er heel blij mee! groetjes diana
Wij hebben er ook eentje. Inderdaad de peuterversie, want door die cm`s extra kunnen ze er veel langer in. Het bedje vouwt uit, matrasje even laten volzuigen en onder in de rits doen en slapen maar. Ik gebruik alleen niet de slaapzak, die is veel te groot voor mijn kleine meisje. Ze ligt erin in een gewone slaapzak. We gooien hem achter in de auto als we naar mijn ouders gaan en als ze wil slapen dan kan ze heerlijk slapen. Ideaal ding!
Wij hebben hem ook pas gekocht! Bij Baby Dump, want daar was hij het goedkoopste. Gelijk de peuter- variant gekocht. Thuis heeft ze er een paar keer proef in geslapen, want morgen gaat ze logeren! We zijn er in ieder geval erg blij mee!
hallo, ik heb hem ook, de luxe babyvariant. heb hem vorig jaar op de jonggezinnenbeurs gekocht voor volgens mij 30 euro dit jaar ga ik voor de peutervariant .........wij vinden he ideaal
ik heb eerst de babycot gehad, ideaal ding! kan hem je zeker aanraden. toen deze kapot ging (eigen schuld..) hebben we de peuterversie gekocht. ik heb ze beide bij halfords gekocht, ik had de peutercot deze zomer voor 50 euro (luxe versie = met zelfopblaasbaar matras)
Wij hebben de babyvariant, ideaal ding. Vorige maand meegenomen op vakantie, is zo klein dat het makkelijk in de koffer gaat, hoef je niet zo te sjouwen. En ze heeft er prima in geslapen.