Het is hoognodig tijd om met die kleine te gaan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zijvandehoek, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wel of niet een elektrische fiets?

1. Ja de e-bike is een goede keuze geweest

2. nee de e-bike is geen goede keuze geweest

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Fietsen.

Al eerder heb ik een pol geopend of het handig is een bakfiets te kopen ja/nee. (En weliswaar elektrisch is mijn voorkeur).

Zelf ben ik er uit dat ik toch geen bakfiets ga kopen, maar een elektrische fiets. Ik vind nl dat als de kleine straks ouder is, en toe is aan een eigen fietsje. En zo'n kleine op zijn fietsje naast een bakfiets dus, dát lijkt mij toch niet handig.

Dus ik koop een gewone elektrische damesfiets.

Mijn vraag is dus, zijn er meer dames die ook voor een elektrische fiets hebben gekozen.
    Ik wil niet verder dan de prijsklasse van vijftienhonderd.

Wie o wie heeft onder deze prijsklasse ook een elektrische fiets aangeschaf, en welk merk is gewoon het beste volgens jullie?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien dat je deze vraag beter in de lounge kan zetten? Mijn moeder heeft een electrische fiets, een erg fijn ding :). Maar ik weet verder eigenlijk niet welk merk ofzo... Ik kijk even of ik wat voor je kan vinden.
    Ik zou zelf ook graag een electrische fiets aanschaffen, maar heb daar momenteel geen geld voor.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    In de lounge zetten ... ehm, dáár heb ik nog niet aan gedacht ;)
    Dat heb ik nu dus gedaan.

Deze mag dan gesloten worden :)

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb een gewone mammafiets gekocht.. een e-bike gaat mij boven budget en ik (wij) zijn toch "mooi weer" fietsers.. Dichtsbijzijnde ( veel te dure) buurtsupertje is 6 km verderop.. Dus kies er er liever voor om voor de hele week de boodschappen te doen in een grote supermarkt, zodat ik niet steeds naar zo'n kleintje hoef..

Ik moet nog tot februari geduld hebben tot ik mn fietske kan komen halen.. ( dus hoop ik op mooi weer dan!!)

Share This Page