Wij hebben een Maxi Cosi Cabriofix aangeschaft ( cadeau bij de kinderwagen). Echter zullen wij de Maxi Cosi niet regelmatig gebruiken, omdat wij geen auto hebben. Ik ben uitgerekend rond 20 december 2011 en mijn voorkeur is om in het ziekenhuis te bevallen. Dus ik ben wel op zoek naar een voetenzak of iets anders om mijn baby warm te kunnen houden tijdens het ritje naar huis Ik wil graag iets aanschaffen waar ik langer plezier aan heb. Ik las iets over Lodger's producten en Koeka producten. Wat kunnen jullie mij adviseren? Ik heb trouwens wel een skipakje en een fleece deken Groetjes, sjakie22
ik heb een voetenzak bij de babydump gekocht voor 19,95 en deze kan ik ook nog gebruiken in de wagenbak dus misschien is dat wel iets...
denk idd dat dat wel genoeg moet zijn. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en heb een berenpakje en een fleece wikkeldeken in de tas zitten. Heb verder ook geen voetenzak of iets dergelijks. Kan altijd nog een extra dekentje opleggen.
Nou, voor alleen een ritje naar huis en heel af en toe in de maxi cosi volstaat een doodnormaal dekentje ook. En de kachel in de auto kan ook aan natuurlijk. Over die andere producten, de lodger wikkeldoek geloof ik, past ook in de mc en wordt ook veel gebruikt in kinderwagens.
Wij hadden bij de oudste alleen dekentjes (juli 2008) en bij de jongste hadden we een snoozebaby wikkeldoek gekocht en indien nodig hadden we nog extra dekentjes van de oudste. Maar die wikkeldoek (in combinatie met een zacht jasje) was voldoende. Ik vond de snoozebaby doek overigens érg fijn...
de lodger wrapper motion kun je zowel in de maxi cosi als in de kinderwagen gebruiken...maar denk dat je pakje en een dekentje voor die paar keren meer dan genoeg zijn...wij hadden in dec alleen ene jasje en de maxi cosi voetenzak...
Ik vind al die merken een duur grapje als je de maxi cosi maar nauwelijks gaat gebruiken...er zijn namelijk ook goedkopere opties! Een dekentje inderdaad, maar DA heeft bijvoorbeeld ook voetenzakken die in de maxi cosi kunnen. In roze of blauw voor 12 euro! Of als je liever naturel hebt; of happybee.nl zijn alle dingen van woezel en pip in de aanbieding en daar zit een hele leuke voetenzak bij. Ook voor 12 euro.
wij hebben.voor de kleine een puckagog van puckababy. dir bevalt echt.supergoed. en ik gebruik hem ook in de wagenbak. ideaal
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen even kijken bij Prenatal. Waarschijnlijk wordt het een universele voetenzak.
ik zou gewoon een lekkere warme deken aanschaffen en deze over je kindje heen leggen.... kleertjes, jasje, dekentje, dat is warm genoeg hoor wij hebben een fleece dekentje dat we bij de maxicosi regelmatig gebruikten, dat gaan we nu weer doen
Heb net bij de kruidvat zo'n wikkelfleecedekentje gekocht met uitsparingen voor de mc riempjes, 13 euro
Ik had wel een voetenzak maar vond dat met de verkleiner er in zo'n gedoe. Ik had haar dus gewoon een vestje aan gedaan en daarna ingestopt met een dekentje. Maar goed het was mei, dus dat is wel een verschil met december. Maar goed, ik denk zelf dat een skipakje en een dekentje ook wel goed zal zijn hoor.
Ik zou voor dat ene ritje lekker een berenpakje oid aandoen en dan een paar lekkere voorverwarmde dekentjes op schoot. Je man de auto even laten voorverwarmen en dan kan dat prima!
Ik ben van plan een dik jasje (plus kleertjes) en een fleece dekentje te gebruiken, lijkt me warm genoeg.
Ons zoontje is van 1 december en wij hebben we een voetenzak aangeschaft. Maar wij hebben dan ook wel een auto. Een vriendin heeft een kindje van juni en heeft en bewust niet voor gekozen. Ik denk dat je voor her en der een ritje je kindje ook prima met een fleecedekentje en een vestje/jasje warm kunt houden. Maar de producten van lodger zijn zeker fijn. Maar als je het amper gebruikt is het wel duur!