bugaboo cameleon (3)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Music Mama, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hallo allemaal!

Wij zijn opzoek naar een bugaboo cameleon (3).. We willen er geen 1 van marktplaats maar wachten eerlijk gezegd op een leuke actie..

iemand tips? of toevallig een leuke actie gezien?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    De twee staat wel nieuw een stuk goedkoper op mp.
    Geen idee wat het verschil is hoor.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dan kan je denk ik lang wachten want deze is net uit.

Bugaboo is in 99% van de gevallen uitgesloten van acties, helaas.

4. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Misschien idd overwegen om voor een 2 te gaan. Wij hadden hem nieuw voor 630 euro incl voetenzak, aanvullende bekleding en adapters. Daarbij nog een tray, zat in de actie. Showmodel bij babydump.

5. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Je kan even naar Bugaboo bellen wat precies het verschil is.
    Na mijn belletje was mijn conclusie en de dame aan de andere kant, dat het verschil minimaal is.
    Er zijn wat nieuwe kleurstellingen aanwezig en hij kan nog iets mininaler worden ingeklap, maar daar heb je meeste profijt van als de wielen eraf gaan.
    Voor je idee: ik heb zelf een 107 en daar past de 2 goed in.

De Buagaboo is helaas vrijwel niet in de aanbieding. Je moet het echt van de winkel hebben.
    Bijvoorbeeld bij Babypark kochtrn we de bugaboo Special Edition en kregen hier korting op omdat we boven aan bepaald bedrag kwamen ( ik weer niet precies wat). Bij Babydump krijg je bij een bepaald bedrag een kortingsbon op je volgende aankoop. Het is maar net wat je wil

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier kochten we 'm bij Prenatal en als je dan een bepaald bedrag uitgaf, kreeg je 20% korting op je totaalbedrag. Dus wij hebben daar toen meteen van alles gekocht (complete Cameleon met voetenzak, adapters, maxicosi cabriofix, babyfoon... en verder nog wat losse dingen als hydrofiel luiers en washandjes).

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

De meeste winkels stunten niet met acties op de Bugaboo3 maar minimaal een maxicosi is er volgens mij wel bij te praten :).

Ik ben toen voor de Bugaboo2 gegaan omdat de verschillen voor mij te minimaal waren.

3 heeft een "lock" stand als hij uitgeklapt staat, 2 niet (niet vervelend trouwens).
    Ook heeft de 3 een rem die in 1 klik erop gaat en de 2 meerdere klikjes (ook niet heel veel extra werk in mijn ogen :))

De 2 is nu bij de meeste winkels wel volop in de aanbieding :).

8. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Waarom niet een van MP?

Hebben wij ook gedaan, was een stuk goedkoper en vervolgens hebben we voor zo'n 150,00 euro nieuwe bekleding gekocht. Deze bekleding kun je gewoon bestellen bij babydump, baby... etc.

Scheelt een hoop en je baby kan toch in een "nieuw" wagentje door de bekleding. Voordeel is dat het onderstel wel tegen een stootje kan dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik denk sowieso dat je de 3 niet op MP vindt aangezien hij daar te nieuw voor is! Daarnaast is Bugaboo meestal uitgesloten van acties en dacht ik laatst gehoord te hebben dat ook de actie van Prenatal niet (meer) geldt op Bugaboo.

10. Linda0010

Linda0010 Lid

20 mrt 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch voor de Cameleon 3 gaan.. Er zijn wel wat fijne aanpassingen gedaan vind ik:

De rem is inderdaad in 1 klik vast te zetten,voorheen meerdere standen.
    De duwstang is nu in kleine stapjes te verstellen, voorheen in een keer zelf de stand bepalen en dat gaat dan wel is scheef.
    De boodschappen mand is groter geworden.
    Het onderstel lockt inderdaad, voorheen niet waardoor je niet met alleen het onderstel bijv. naar je auto kan rijden omdat hij dan al inklapt.
    De beugel is aan beide zijdes te openen, voorheen moest dat tegelijk indrukken waardoor veel mensen het eraf laten.
    De reiswieg is gemakkelijker plat te maken.

Toch een aantal handige nieuwe dingen.. Succes met een keuze maken.

11. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben ook blij dat we voor de 3 zijn gegaan hoor!
    Echt het inklappen gaat zo easy, ongelofelijk!

12. Iesje

Iesje Lid

13 jan 2013
    24
    0
    0
    Wij hebben de bugaboo cameleon sahara besteld.
    We zouden daar een luiertas bij krijgen twv 39.95 maar ik vond ze niet leuk,
    dus hebben we een cadeaubon gekregen.

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    thanks voor de reacties!

@ Linda.. bedankt voor het uitleggen van wat er verbeterd is.. we hebben inderdaad besloten om voor de 3 te gaan :)

@Iesje.. waar heb je je wagen gekocht dan? Wij vinden de sahara ook het mooiste.. maar omdat ie een stukkie duurder is wordt het misschien toch de zandkleur... ik ben benieuwd waar jij hem gekocht heb...

14. Iesje

Iesje Lid

13 jan 2013
    24
    0
    0
    Wij hebben de sahara bij babydump gekocht voor 1049 het scheelt inderdaad 110 euro als ik het goed heb.

Deel Deze Pagina