wij hebben zelf een zandkleurige wagen en heb er wel een blauw dekentje in liggen. ik had van alyssa ook een leuk princessen ovetrekje maar vond dat voor daymian toch weer niet kunnen omdat ie helemaal roze is. maar goed, als jij het helemaal geweldig vind, waarom zou je het niet doen dan. liefs doris
Ik zou mijn zoontje nooit in een rose wagen leggen, maar mijn dochtertje misschien wel weer in een donker blauwe, vind dat toch wat neutraler. Wij zelf gaan voor een bruine met oranje kinderwagen, dus dat kan voor allebei lijkt me....
zou zeker geen roze kinderwagen voor een jongen kopen.. denk ook dat mijn man dat echt tegen houd ahahah wil zijn reactie wel zien.. kijk schat nou denk dat hij meteen weer terug brengt.. heb wel een oilily luiertas deze met een zwarte kinderwagen.. heb even een plaatje van marktplaats af gehaald kon zo snel niet iets vinden op google Marktplaats.nl > oilily verzorgingstas - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging ben er blij mee
Ik zou ook niet zo snel een jongen in een roze kinderwagen leggen, maar ja, waarom niet?? Wie heeft ooit verzonnen dat roze voor meisjes is en blauw voor jongens. Maar buiten dat denk ik ook dat mijn vriend niet graag rond zou lopen met een knalroze kinderwagen.
Roze vind ik echt voor een meid en daar zou ik dus echt geen jonge in leggen. Met andere kleueren heb ik geen moeite. We hebben zelf een rode easy walker.
Ik heb een duowagen donkerpaars. daar zit soms mijn dochter in en natuurlijk mijn zoon. Wel in een blauw babynestje. Roze zou ik persoonlijk niet voor een jongen doen.
Ik zou nooit een roze kinderwagen kopen voor een jongen. Alle andere kleuren vind ik wel kunnen, maar roze? nee. Wij hebben een groen/blauwe wagen en dat vind ik leuk voor zowel een meisje als een jongen.
Wij hebben een grijze mutsy transporter. Wij wisten het geslacht ook niet en als Tycho een meisje was geweest had ie anders geheten en had ik de kinderwagen leuk opgemaakt met bijv een roze dekentje. Nu heb ik in de kinderwagen een blauw fleecedekentje met autootjes erop. Ik zou zowiezo geen roze wagen kopen omdat ik manlief daar niet mee over straat zie lopen en aangezien hij 2 dagen in de week thuis is als ik op dat moment werk, en ik vind elke dag naar buiten met onze jongen toch wel ff lekker voor hem! xxx
Wij hebben de maxi cosi mura blue note. De kleur is een beetje blauw/ paars. Goed voor beiden vonden wij! Ik zou niet voor roze of écht paars gaan als we een meisje zouden krijgen, omdat wij de wagen voor de tweede/ derde ook nog willen gebruiken. En wat als het dan een jongetje wordt...? Wat ook leuk is: neem een vrij neutrale kleur en koop een deken/voetenzak in dé kleur. Dat is nog 'betaalbaar' om te wisselen.
Ik heb nu iig gekozen voor een Bugaboo. Donker bruin aanvullende bekledingsset. De rest is beige (licht bruin ... dus de bak en zitgedeelte!)
Ik heb een zwart/grijze wagen (Bugaboo). Nu we een dochter krijgen heb ik er een roze geruite kap bij gekocht. Mijn zoontje had een blauwe voetenzak en parasolletje. Ik zou mijn zoon nooit in een roze wagen leggen, ik vind het zeker wel geslachtsgebonden.
Ik zou ook nooit een roze kinderwagen kopen als ik een jongen zou krijgen ook geen roze voetenzak. een luiertas vind ik dan weer wat anders.. vaak gaan daar ook jouw eigen spullen in. Je kan elke neutrale kinderwagen aankleden met een "meisjes"of "jongens"kleur..dus kan je toch helemaal jouw ding ervan maken.
gek he eigenlijk, ik zou ook nóóit roze kopen voor een jongen, maar voor onze dochter hadden we wél een aquablauwe maxicosi - ook met het oog op de toekomst. Hoewel ik een roze gebloemde óók super vond, dit vond ik praktischer. Verder hebben wij dus een zwart/grijze kinderwagen, met -wat meer al zeiden- een knalroze dekentje en in de zomer een roze parasol.
Hier hebben we 3 jaar geleden gekozen voor de quinny speedi papilon, das aqua met lime en bruin. We vonden het gewoon de mooiste kleuren destijds dus daarop onze keuze gebasseerd. Onze oudste is een jongen en de jongste een meid, en bij beide deze wagen gebruikt (nog steeds)
Haha ja over het algemeen lees ik hier wel dat mensen niet snel een roze wagen zouden doen of iets roze in/aan de wagen voor een jongen. Aan de ene kant zie ik de wagen als mijn ding ... ik rijd er mee. Maar aan de andere kant als iets van mijn kind, kinderen zitten er immers in. Lastig en daardoor tweestrijdig allemaal. Nu heb ik iig kleuren die voor beide kunnen!
Jezus zal ik eerlijk zijn ... ik heb er nog nooit over nagedacht toen ik de wandelwagen en rest aan ging schaffen ... ik kocht de kleur die we mooi vonden. Roze voor een jongen ... het is maar hoe je het bekijkt jij loopt er inderdaad achter. Denk inderdaad wel dat je veel wordt aangesproken dat je een mooie dochter hebt maar wat boeit dat sommige mensen zijn zo ie zo al blind op dat gebied. Maar ik zie dat je al een keuze (veilig) hebt gemaakt dus ... over en sluiten hier ?
Je bent al geslaagd lees ik en geen roze . Tja, jij loopt er idd achter, maar ik zou het ook niet voor een jongen kopen. Hoewel ik erg dol op roze ben, vind het toch erg meisjesachtig. Zelf heb ik een donkerbruine kinderwagen, die kan ik leuk met blauw en roze aankleden, met oog op de toekomst . Nu dus leuk met blauwe accessoires
Wij hebben een paarse Quinny. Maar het is zo'n kleur paars waarvan ik vind dat die prima voor een jongen én een meisje kan. Heb er wel even over na moeten denken, het liefst had ik ook een knalroze genomen maar goed als de baby een jongetje is, dan loop ik liever niet achter een roze wagen. Ja, jij loopt erachter, maar als ik achter een roze wagen loop, gaan mensen er denk ik toch vanuit dat er een meisje in ligt. Dus toen zijn we maar voor paars gegaan (beetje metallic) en ik vind dat dat prima kan.
Ik heb een zwarte kinderwagen gekozen... Als we dan weten wat het word kopen we nog een leuke felle kleur parasol, tas, dekentje enzo, Gewoon leuk aankleden en alles past bij zwart. Ook ideaal voor eventueel een 2e