Zoals onderwerp al zegt: waar vind ik de beste deal voor beide merken? Ik wil mijn uitzetlijst afvinken en aangezien ik dol ben op koopjes hoop ik op gouden tips hier!
Ik denk niet dat veel meiden hier die merken kopen voor hun hydrofieltjes De babydump en hema hydrofielen zie ik het meest voorbij komen..... Zoek gewoon ff via google: Naam + aanbieding/korting/outlet Misschien levert dat iets op Waarom trouwens per se die merken? Ff nieuwsgierigheid haha
Ik lees even mee, ik heb ook Aiden+Anais hydrofielen, en ik gebruik ze nog constant. Worden steeds zachter lijkt het!
Linana: eerlijk? Ik schaam me er wel een beetje voor... Omdat ik kippevel krijg van "gewone" hydrofielen. Vergelijkbaar met nagels over krijtbord, dat idee. Heb ik ook met theedoeken. Baby badderen wil ik niet met tegenzin doen maar ik wil er van kunnen genieten. Op de 9 mnd beurs heb ik gevoeld hoe onwijs zacht die A+A doeken zijn, vooral de bamboe versie. HeerlijK! Jammer dat ze zo duur zijn. Ik heb er nu 2 gekocht en wil er nog een stuk of 6 zodat ik iedere dag vd week een verse zachte kan hebben. Ik ga ook wel gewone hydrofielen kopen maar niet om de baby mee af te drogen, alleen voor spugen etc.
Via bol.com waren twee weken geleden de ISI mini in de aanbieding, 3 pakken van 6 doeken voor de prijs van 2 (wel aantal 3 kiezen).
Ik heb het idee dat Aden & Anais eigenlijk altijd een - waarschijnlijk verplichte - vaste prijs heeft. En dan uiteraard per 4-pack of 3-pack (bamboo) het goedkoopst, geen losse of 2 stuks. Wel heb ik zelf laatst 2 setjes besteld bij de site Felientje.nl. Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je een kortingscode van 10%, die kun je eenmalig gebruiken voor de gehele collectie van de winkel, dus ook Aden & Anais. (Ik heb ook 1 nieuwe doek (Giraffe) op Marktplaats staan, als ik dat mag zeggen hier?) Als iemand anders nog goedkopere sites weet voor Aden & Anais... ik lees graag mee...
ooh op die manier Ja die 9 maanden beurs heb ik overgeslagen, ik was net die periode uitgerekend, dus helaas moeten missen (uiteindelijk de 15de van februari bevallen, dus maar goed ook dat ik geen kaartjes had gekocht) Ja wij gebruiken ze niet voor badderen, ook niet gedaan trouwens Het zijn hier vooral "knuffeldoekjes", mijn zoontje valt alleen met zo'n doekje over zijn hoofd en speen in de mond in slaap 9 vd 10 keer (hij trekt zelf de doek over zijn hoofd trouwens, gelukkig krijgt hij hem er ook zelf af...) En de normale witte zijn spuuglappen
Ik heb de gewone, was ze met wasmiddel en wasverzachter en gooi ze gewoon in de droger (al hangen ze nu aan de lijn buiten), en ze blijven hartstikke mooi en zacht!
Het zijn ook ideale dekentjes met dit weer. Gisteren bijvoorbeeld, mijn dochter was in slaap gevallen in de kinderwagen, gewoon een dubbelgevouwen a+a erover, niet te warm, maar toch lekker geborgen.
Heeft iemand onlangs nog de Bamboo Mela in een Nederlandse (web)winkel gezien? Ik wil die nog graag, maar kan ze niet vinden.