Hoi, wij hebben een hangmat voor boven de box, maar ik weet even niet meer hoe je die het beste gebruikt. Vandaar een paar vragen. - Baby hangt er toch gewoon op de rug in? Niet op de zij ofzo toch? - Baby gaat er toch al heel jong in? Of moet je een paar weken wachten? Ik heb wel eens gehoord dat 'ie dan niet meer wil. Hoe zat het ook alweer? - Er zat toch een of ander voordeel aan het gebruik van een hangmatje? Iets met de ontwikkeling van de rug ofzo? Kortom, ik ben het even kwijt. Wie weet de ins and outs nog?
ben heel beniuewd naar het antwoord.. wij hebben ook babyhangmatje.. en wil hem ook graag gaan gebruiken!
Ik heb ook een hangmatje maar Jolijn heeft er nooit in gelegen! Dit kwam door haar voorkeurshouding, daar gaat ze dan automatisch in liggen. Jammer want het ziet er zo leuk uit! Gr
Ik heb hem al een paar keer gebruikt, Quinn vind het heerlijk omdat het zo lekker knus ligt. Quinn ligt er op zn rug in, zou hem zelf niet op zn zij laten liggen omdat en een bocht in zit, als je snapt wat ik bedoel. laat hem in ieder geval niet alleen je weet maar nooit wanneer je kind gaat draaien of een over wachtse beweging gaat maken en en uit kan rollen.