Hoi, Ik heb gehoord dat er in de Consumenetngids een test heeft gestaan voor kinderwagens/wandelwagens. Ik ben geen lid, en kan dus niet bij de test + uitslagen komen. Is er iemand hier die weet wat eruit kwam? Mij leek de Quinny Speedi echt de ideale wagen. Zijn er mensen met ervaring met die wagen, en hoe kwam ie uit de test? Ik hoor het graag! Vast bedankt.
weet niet wat er uit de test kwam, maar wij hebben de speedi nu al een jaar in gebruik en vinden het een hele fijne wagen, totaal gen klachten!
da's fijn om te horen! ik had begrepen dat je hem wel vanaf een bepaald jaar moest hebben, vanwege dat de oude versie niet goed rechtop kon. is die vernieuwde nou vanaf 2006 of 2007? dit ivm tweedehands kopen. nieuw kopen kan natuurlijk wel (dan weet je het zeker), maar zoooo duur...
Ik weet alleen de beste 4 geteste kinderwagens: 1. uban jungle mountain buggy 2. easywalker 3. Mutsy single spoke 4 ride 4. Bugaboo.
tja; 2e hands zijn ze nog heel duur is mijn ervaring, ik heb marktplaats een behoorlijke tijd gevolgd.. Voor die van 2007 wordt vaak ook nog rond de 300 euro geboden/gevraagd. Wij hebben uiteindelijk vorige maand dus een nieuwe gekocht van 2008 voor 499 inclusief maxicosi cabriofix inclusief voetenzak.. dus tja.. ik vond dat verschil te klein worden en heb toen toch maar die nieuwe gekocht, alleen zonder voetenzak, omdat ik de kleur van de maxicosi echt niet mooi vond en toen konden we een andere uitzoeken voor hetzelfde geld, maar dan zonder voetenzak, dus dat hebben we maar gedaan, aangezien we dus een voetenzak al 2e hands hadden (verder hebben we namelijk wel redelijk wat 2e hands gekocht).
Ik heb ook een speedi (model 2006). Ik vind het een hele fijne wagen maar toch een paar kleine minpuntjes. 1. De boodschappenmand is niet erg groot dus is onhandig als je regelmatig lopend naar de supermarkt gaat. 2. Het buggygedeelte kan alleen van je af. Verder is ie top!
ik heb nog een 3e puntje, de wagenbak is niet heel lang en breed, sophie lag er als een mummie in. verder sluit ik me bij bovenstaande aan! denk trouwens dat ik model uit 2007 heb..
en ik sluit me hier weer bij aan. hele fijne wagen verder rijdt heel makkelijk. maar inderdaad de wagenbak is wat smal, en de boodschappen mand is vrij klein. maarja ik knoop allemaal tasjes aan de wagen ziet er niet uit haha
het boodschappen mandje is indd aan de kleine kant daarom neem ik altijd me hubbie mee zodat hij kan sjouwen met die tassen hahahha
Wij hebben ook deze wagen besteld. Hij komt volgende week. Ik vond hem in de winkel prima. De grote boodschappen doe ik met de auto dus ben ik niet zo veel ruimte nodig in het mandje. Je kan de reiswieg er zo afhalen en er een maxi cosi opzetten. Bij de meeste andere wagens moet je dan losse adapters kopen om de maxi cosi er op kunnen zetten. En ik vind hem gewoon mooi!
ik krijg de mijne vrijdag. Ik ben echt benieuwd. Ik zag al wel bij mensen dat die zo'n boodschappen netje aan de duwstang extra hadden zitten. Van de netjes die je ook bij buggies tegen komt. Dus al de boodschappen mand te klein blijkt voor de dagelijkse boodschapjes, dan haal ik er gewoon zo'n netje bij. Het lijkt mij een hele fijne wagen. Ook straks in het bos en op het strand.
Ik heb toch ook maar zo'n boodschappen netje gekocht, want ik had regelmatig dat ik teveel kocht en het niet kwijt kon (uiteindelijk gezellig bij Eva in de bak ).
Wij hebben nu ruim 8 maanden de Speedi in gebruik, en ja de bak is wat smal en niet erg lang maar toen Isa er niet meer in paste wilde ze toch niet meer in de bak dus ik had er geen problemen mee. De bak kan handig van het onderstel af en dus lekker snel wisselen met de MC. nu Isa in de buggy zit gebruik ik voor de MC het onderstel van de Zapp. Daar zit geen mandje onder dus tja.... maar ja is ook echt bedoelt om mijn rug te sparen met MC shouwen Ik heb trouwens weinig moeite met de kleine boodschappen mand, je kan namelijk ook je luiertas in het mandje proppen en een grote boodschappentas kopen en die aan de duwstang hangen, op de markt of bij wat winkels kijken wat past. Ook vind ik de wagen gewoon mooi en op goede hoogte om je kindje eruit te tillen, bij veel andere wagens zie ik nog wel eens dat ze erg laag zijn! De bugaboo vond ik juist vanwege dat enorme bukken helemaal niets!
klinkt allemaal goed, over de quinny speedi! eerst zwanger worden natuurlijk, maar ik denk dat ik het dan wel weet qua wagen!