Hij is echt leuk! Jammer alleen dat ie een beetje groot is... moeten we nog even wachten (ik minder lang dan jullie , maar voor in de zomer is het misschien een beetje warm en daar heb ik net dunne slaapzakken voor gehaald)
Wij waren vorige week ook bij de Ikea en zag ze toen ook liggen. Ik heb nog geneens naar de maat gekeken, maar wel even gevoeld. Het is niet een slaapzak voor in de zomer in ieder geval. Verder ziet hij er leuk uit en is zeker niet duur.
het is geloof ik een winterslaapzak inderdaad. nadeel is idd dat het maar 1 maat is, 85cm geloof ik. dan moet je maar net een kindje hebben die die maat slaapzak nodig heeft in de winter. maar als dat nou net is wat je kindje nodig heeft, dan vind ik ze persoonlijk erg leuk
Ik had ook op de site gekeken en daar stond ook dat het een dikke slaapzak is. Als we weer bij de Ikea komen koop ik 'm wel en dan kan Eva 'm mooi van het najaar aan.
ja, slaapzak is niet langer, helaas pindakaas, vond m geweldig, maar ik vind de 90 slaapzakken die ik heb al krap worden dus dan issie hier helemaal snel uit.... maar misschien doen we het toch... komt vast nog wel een tweede haha