Twijfelen wel of niet???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Demie1983, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demie1983

Demie1983 Actief lid

5 jan 2010
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Pas nieuw hier op het forum heb ik al een hele hoop gelezen. Helaas nog niet zo veel gevonden over mijn "dilemma". (of niet goed gezocht)

Ik twijfel namelijk zeer over een 2de kindje, waarom...

We hebben een prachtige dochter van 3,5 jaar en zijn dolblij met haar. Tijdens haar zwangerschap ben ik 9 maanden misselijk geweest, bijna uitgedroogd en aan de medicijnen. Zelfs tijdens de bevalling moest ik nog spugen. Vanaf de 20ste week ernstige last van bekkeninstabiliteit.
    Na haar geboorte weigerde ze te drinken, niet bij mij en niet uit een fles. Uiteindelijk na 2 weken met een spuitje voeden dronk ze weer bij mij maar dat heeft heel veel tranen gekost (ze heeft ruim 2,5 jaar borstvoeding gehad). Ze huilde heel veel en tot ze 9 maanden was kwam ze 5x per nacht. In die tijd kon ik nog niet eens een afwas in 1x doen want dan kon ik niet staan van de pijn, uiteindelijk na 2 jaar en chiropraxie ging het redelijk. Nu nog steeds vaak rugklachten.

Nu begint het weer te kriebelen voor een tweede alleen ben ik erg bang dat het weer een zelfde ellende wordt. Zijn er misschien vrouwen die zoiets hebben meegemaakt waarbij het de volgende keer beter ging? Dan doe ik vooral op de misselijkheid en de bekkeninstabiliteit. Het huilen en vaak komen snacht zou ik denk ik nu heel anders aanpakken.

Alvast bedankt
    Groetjes Demie

Deel Deze Pagina