Hallo, Mijn zwanger worden capsules zijn op, maar heb nu net mijn eisprong gehad. Als ik zo'n vol doosje nu koop en ik ben zwanger over 2 weken moet ik meer als de helft weggooien dat vind ik zonde. Of mag je deze capsules ook slikken als je net zwanger bent? Weet iemand dat? groetjes Lies
Als jet het hebt over de pillen van de Etos wel. Deze moet je trouwens de eerste 3 maanden van je zwangerschap geloof ik zelfs nog slikken voor je overgaat op de zwanger zijn capsules. Dus gewoon halen zeg ik.
ja ik heb het over die van etos, wist ik niet dat je die nog 3 maanden door moet slikken. Dan is het inderdaad geen probleem dan ga ik ze gewoon halen, voel me er erg fijn bij! Dankjewel voor je antwoord!
Graag gedaan! Ik vind ze ook erg fijn. Ik heb het doosje weggeooid, maar dat moet je even lezen. Ik kan mij herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik het doosje gewoon kon opmaken, omdat er toen opstond dat je ze in het begin nog even moest slikken. En het belangrijkste in het begin is foliumzuur en dat zit er in!
ja foliumzuur dat wist ik, maar er zitten nog meer dingen in en dacht misschien mag dat dan juist weer niet tijdens de zwangerschap. Op het doosje zelf staat niets over slikken tijdens een zwangerschap, vandaar ook hier mijn vraag.
He echt niet? Ik moet vandaag weer nieuwe halen, dan ga ik eens kijken of ik het kan vinden. Iig in mijn herinnering kon ik ze toen tot 12 weken zwangerschap slikken en moest ik toen overstappen. In zwanger zijn zit visolie. Jekkie, als ik dan een oprisping had dacht ik; Getver ik heb toch geen vis gegeten? Tot ik me bedacht dat het die pillen waren haha.