Even een vraag vanaf mijn kant. Mijn laatste menstruatie was ik een week overtijd toen mijn menstruatie doorbrak. Alleen is mijn menstruatie zo weinig geweest dat ik niet eens maandverband nodig was. Ik heb nog nooit zo'n lichte menstruatie gehad. Enkel heel licht bruin verlies of licht roze. Niet reikend tot in mijn ondergoed. Afijn, ik had me er bij neergelegd dat het niets zou zijn. Test gedaan voor de zekerheid en die was negatief. Dus door naar de volgende ronde. A.s vrijdag zou mijn nieuwe nod zijn. Echter begon het afgelopen zaterdagavond al. Weer oranje verlies. Heel weinig en gister weer heeeeeeel licht bruin verlies niet reikend tot mijn ondergoed. Gisteravond weer alles helder. Niks geen menstruatie te bekennen en vandaag ook helemaal niets meer. Iemand enig idee waar mijn lichaam last van heeft? Moet ik ook dit gewoon zien als een menstruatie? Ik menstrueer normaal van mijzelf best normaal tot zwaar. Nu lijkt het al twee keer nihil. Echt bijna niets tot helemaal niets. Iemand die een idee heeft of het bekend voor komt?
Heb je wel al getest? Een collegaatje van mij had dat ook en heeft toen toch maar getest bleek ze al 2 maanden zwanger te zijn. Ik zie ook dat je een hele wisselde cyclus hebt. Heb je al hulp gevraagd of willen jullie het gewoon zo proberen? Anders kun je altijd je vraag voorleggen aan de huisarts of gynaecoloog.
Ik heb mijn vraag voorgelegd aan mijn huisarts en deze wilde dat ik of aan de pil ging, of gewoon ging afwachten. Omdat ik vorig jaar een mk in december heb gehad mocht ik nog niet doorgestuurd worden en als advies kreeg ik dat ik beter nog een jaar kan wachten. Dus volgend jaar weerkomen voor Hulp. Ik had afgelopen week getest net action test gewoon om zeker te zijn en die was negatief.