Wat te doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 21 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Heei meiden.

Een tijdje gelede poste ik hier n foto van een zwangerschapstest. Sommige zagen een tweede streep, sommige niet. Enkele dagen later werd ik ongesteld. Deze menstruatie duurde 7 dagen met heel licht bloedverlies. ( normaal 4 dagen ongesteld met best veel bloedverlies). Mja ik dacht op naar de volgende ronde.

Daarna ben ik wegens omstandigheden weer voor n tijdje aan de pil gegaan. Ik merkte dat ik heel erg misselijk was en af n toe wat duizelig en snel benauwd. Ook heel erg moe. Ben nu sinds vrijdag weer gestopt met de pil. De misselijkheid,vermoeidheid is er nog steeds.

Kan dit door de pil komen of kan het zo zijn dat ik alsnog zwanger ben en de menstruatie een late innesteling was?

2. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ik denk persoonlijk dat de kans groter is dat je lichaam moet wennen aan zonder pil, dan weer met pil en daarna weer zonder pil, dan dat je zwanger bent. Je hebt dan toch met hormonen te maken en ik denk dat je je daar ook niet zo lekker van kunt voelen. Als je toch denkt zwanger te zijn, is eigenlijk de enige mogelijkheid om daarachter te komen testen. Als de symptomen van een zwangerschap komen, zou dat nu wel te zien moeten zijn.

3. Sarahhhh

Jaa daar heb je gelijk in. Ik wacht het even af. Ontrekkingsbloeding kwam altijd na vier dagen, dat is dus morgen maar heb nog helemaal geen buikpijn ofzo dat vind ik zo raar. Als ik het over twee dagen niet ben gooi ik er weer een test tegenaan denk ik

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik was ook heel misselijk, duizelig en moe van mn eerste 3 pilstrips, en later nog een keer bij het wisselen van pil. Dus daar kan het goed aan liggen.

5. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben afgelopen 9maanden weer aan de pil geweest, daarvoor 1 jaar gestopt. In die 9 maanden was mijn lichaam alles behalve rustig.. Dat 'wennen' aan de pil ging toch een stuk moeizamer dan toen ik met mijn 16e aan de pil ging. Afgelopen maanden vaak extreem moe, misselijk en andere kleine vage klachten.

6. Sarahhhh

Ooh okeej dan ligt t em dus toch aan de pil. Bedankt iedereen!!

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Waarom doe je niet voor de zekerheid een zwangerschapstest?

8. Sarahhhh

Jaa dit ga ik doen als ik morge ( 5 dagen na het stoppen van de pil) nog geen onttrekkingsbloeding heb gehad

9. Sarahhhh

Hier nog steeds geen buikpijn of menstruatie te bekennen. Nu inmiddels 5 dagen na stoppen met pil. T zou nu toch echt wel moete. Komen? Wel misselijk en heel moe

10. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik weet natuurlijk niet wat de omstandigheden zijn dat je aan de pil bent nu. Maar als je een actieve kinderwens hebt zou je dan niet beter condooms gebruiken? De pil kan alles nou eenmaal gewoon flink in de war schoppen... Hopelijk snel een onttrekkingsbloeding en anders inderdaad voor de zekerheid even een test doen.

Oh en zie dat je in je handtekening nog spreekt over een cyclus maar daar is bij pilgebruik natuurlijk geen sprake van...

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Aangezien je weer even aan de pil bent gegaan kan ie cyclus weer goed in de war zijn ookal heb je maar kort weer de pil geslikt. Het kan dus zijn dat de onttrekkingsbloeding langer op zich laat wachten dan normaal. Bij mij was het ook soms langer en dan weer korten dus ik zou gewoon een test doen als je onrustig ervan wordt en anders gewoon rustig afwachten

12. Sarahhhh

Ik wilde n foto plaatsen van de test maar dit lukt niet. Hij staat bij mn andere onderwerp: tuurders gezocht

13. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Die test is van twee maanden geleden... Wat heeft dat met je topic van nu te maken? Overigens was die test in mijn ogen niet positief.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is dat een test die je nu hebt gedaan? Want daar moet dan een duidelijk zichtbaar streepje staan als je al heel lang zwanger denkt te zijn. En dus geen tuurstreepje.
    Mede gezien je mogelijke symptomen. Je moet dan inmiddels zoveel HCG aanmaken dat de test duidelijk zonder ook maar enige twijfel, zwanger aangeeft.

En en test van maanden geleden posten heeft nu geen zin meer. Nieuwe test doen en bij zwangerschap moet daar een duidelijk tweede streepje staan. Je zou ook gemakkelijk een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen als je denkt al heel lang zwanger te zijn. Heb je gelijk in tekst staan of je zwanger bent of niet.

15. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik zou ook de CB digital doen, die zou nu gelijk moeten knallen op 'zwanger 3+'

16. Sarahhhh

Ik ben nig steeds niet ongesteld maar heb nu wel af n toe lichte buikpijn. Dus misschien is dectest niet meer nodig ik wacht t nog even af maar hou jullie op de hoogte

17. Sarahhhh

Hmm nog steeds niks en ook geen buikpijn meer..

18. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    CB digital testje dan maar?

19. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Inderdaad gewoon even een testje doen dan weet je waar je aan toe bent. Is die negatief gewoon je bloeding afwachten. Denk echt dat het te maken heeft met het feit dat je gestopt bent met de pil, daarna er weer aangegaan bent en nu weer gestopt bent. Je lichaam kan daar best van slag van raken. Zou persoonlijk wel even duidelijk een keuze maken tussen wel of geen pil, want dat schommelen lijkt mij niet echt prettig voor je lichaam. Maar dat is mijn mening :)

20. Sarahhhh

Jaa ga nu ook echt stoppen met de pil maar er kwam even wat tussen waardoor ik die keuze heb gemaakt. Ik vond t een moeilijke keuze omdat mn lichaam net een bertje gewend was geraakt zonder, maarja.. Jaa ik ga denk ik maar even een testje doen

Deel Deze Pagina