Geen ronde..ik had bijna nooit ene eisprong en was voorbereid om de medische mallemolen toen wij zoiets hadden van ; nah..dan kan het ook wel zonder voorbehoedmiddel ( ik wilde pas op een later tijdstip proberen zwanger te worden we woonden en wonen nog niet bij elkaar door omstadigheden). Ik had toen toevallig één ei en jawel..ik werd zwanger. Ze wordt over een week of 5 1 jaar oud :' Als je ongeduldig bent, kun je ovulatietesten gaan gebruiken, dan leer je je cyclus beter kennen, net als met temperaturen (fertilityfriend etc). Zo vond ik die ene maand mijn ei...
Haha, dat zou inderdaad wel grappig zijn! Ik liep natuurlijk al maanden te zeuren en allerlei voorbeelden te geven.. Wat dat betreft hielp het al niet dat mijn beste vriendin van 32 jaar binnen 1 maand zwanger was! Maar goed, nu ik nog!
Ik ben eind december gestopt met de pil en heb in de tussentijd braaf een kalendertje bijgehouden. Helaas is mijn cyclus niet heel erg regelmatig maar ik weet wel dat ik vrij vroeg een eisprong heb. Voor de zekerheid heb ik maar even een ovulatietestje gehaald..
Ik was met zoonlief 33, na de 6e ronde zwanger na 17 jaar pil. En nu met 35 zwanger geworden na 8 rondes.
Hee meiden, bij de zwanger worden clubs is ook een heel gezellig forum voor meiden boven de 30: 30+ kippetjes hierkomen!! Dus wie zin heeft...
Ik ben 30 en al ruim een jaar bezig. Vanaf jan tot en met maart rustig aan gedaan ivm nieuwe baan. Maar helaas hier nog niks. Ik denk dat je soms ook geluk moet hebben ik voel m'n eisprong altijd erg goed en m'n cyclus is ook heel regelmatig. Maar we blijven positief. Al lijkt het of het soms bij iedereen zo makkelijk gaat. Groetjes cindy
Beste Tamara, ik ben 32 en werd na ongeveer 9mnd zwanger, maar wij dachten ook dat het langer zou duren, maar dat viel mee. Ik zou me geen zorgen maken over je leeftijd, want iedereen is anders. Suc6 en ik hoop dat het snel raak is voor je