Hallo dames, Ik zit mezelf even in de weg en raak momenteel lichtelijk gefrustreerd.. Dus misschien kunnen jullie me met beide beentjes terug op de grond zetten want ik loop mezelf echt mateloos te irriteren.. Zitten nu in ronde 12 en gisteren heb ik op cd 19 een echo gehad/follikelmeting en links was een follikel te zien van 17 mm. Baarmoederslijmvlies was ook mooi 1 cm dik, allemaal prima. Volgens de assistente heb ik over een paar dagen mijn eisprong. Alleen.. mijn ovulatietest is gewoon echt nog steeds niet positief. Vandaag ook niet, en aangezien hij gisteren 17 mm was, zou het ei vandaag zo'n 19 mm moeten zijn. Had mijn test dan nu niet al positief moeten zijn? aangezien je LH piek één tot twee dagen voor je ovulatie komt? Vorige maand was mijn ei op cd 19 ook 17 mm en toen had ik wel diezelfde dag een positieve ovulatietest. (heb 3 rondes cyclusanalyses gehad) Nu dus gewoon nog niets te bekennen... lijk wel soms wat beginnende ovulatiepijn te voelen.. en vruchtbaar slijm.. Moest het even van me afschrijven pff! Vreselijk dit haha.. wetende dat het lichaam geen robot is maar ik heb echt geduld van nul komma nul momenteel!!
Bedankt voor het meedenken dames! Ik ga nog even heeel geduldig afwachten.. *kuch* Heb ook weinig keus 😂
Hoeft niet perse dat hij precies met 2mm groeit per dag. Misschien is deze wat langzamer. Gewoon rustig door blijven testen. Als hij van het weekend nog niet positief is, zou ik even contact opnemen met je gynaecoloog. Misschien willen ze dan een keertje extra gluren om te zien of hij al gesprongen is en jij misschien je piek gemist hebt.
ik heb ook veel fm bij de gyn gehad. elke keer dachten zij dat mijn eisprong eerder zou komen dan dat ie uiteindelijk kwam. Ik heb er een mooie tabel voor mezelf van gemaakt en bij mij betekent follikel van 17 mm dat de eisprong pas een dag of 4-5 daarna is (dus positieve test 3-4 dagen erna). hopelijk komt ie bij jou ook!
Oke..mijn dipstick is wel positief geloof..normaal geeft cb al een smiley met zo'n streepje en nu niks... is dit dan wel mn piek?
Ik blijf idd doortesten Ben beetje gespannen omdat ik dag na mijn positieve ovulatie test moet starten met utrogestan van mijn gyn. Is allemaal voor het eerst dus super spannend even haha.. anders hadden me die ovulatie testen gestolen mogen worden maar nu zijn ze ff belangrijk hihi
Dipstick is inderdaad nog niet positief. Eitjes springen gemiddeld als ze rond de 21 mm zijn, maar gemiddeld betekent dus dat hij ook pas kan springen bij 23 of zelfs bij 25 mm. Doortesten de komende dagen dus. Veel succes!
Ja toch? Net gelijk maar ff gebruik van gemaakt haha! Erg blij met mijn piek! Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat haha.
Gisteravond al positieve testen, en deze zijn van vandaag! Ook super positief Ik ben weer gerustgesteld. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Spannend! Geduld is het aller aller aller moeilijkste als je zwanger wilt worden hihi. Ieder uur lijkt een week te duren. Veel klusplezier en sterkte met wachten!