1,5 week na de bevalling pijn aan binnenste schaamlip??!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vlinderr, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ben zo'n 1,5 week geleden bevallen. Ben ingeknipt, en heb erg veel last van de hechtingen gehad. Nu kan in gelukkig weer normaal zitten en is de pijn zo goed als weg, maar nu heb ik sinds 2 dagen dat mijn binnenste schaamlip érg pijnlijk is. Ik kan er bijna niet op zitten. Heb gekeken met een spiegeltje, en aan de achterkant lijkt deze blauw, maar vind ze sowieso iets anders gekleurd dan normaal. :). Zou dit nog door de bevalling kunnen komen? Herkent iemand dit? Vind het moeilijk uit te leggen hoe het voelt.. beetje drukkend ofzo;)

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    niemand??

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kan je niet je verloskundige nog even opbellen? Het klinkt mij niet echt goed, tenminste niet als het nu pas begint!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zal ''t weekend nog wel even aanzien..

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    heb je toevallig op die plek een verdoving gehad? daar waarschuwden ze mij voor dat je daar een flinke blauwe plek van kan krijgen!
    Of misschien zijn t wat inwendige hechtingen die oplossen? dat was bij mij ook wel pijnlijk namelijk..

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ow, dat zou misschien kunnen! Ze hebben me overal wat verdoofd, later nog bijverdoofd, dus zou best kunnen. En misschien zijn het idd wel hechtingen? Mijn moeder dacht dat de baarmoeder aan het zakken is?? ;)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    lijkt me niet dat je dat als pijnlijk moet ervaren.. maar ben geen expert! haha ;)

Maar bij mij raakte ze een bepaald iets met de verdoving.. volgens mij een adertje ofzo en toen waarschuwde ze me er speciaal voor en heb daarvoor heel veel ice-packs erop gehad vlak na mn bevalling dus dat is t enige wat ik kan verzinnen..

en misschien wel sowieso t herstel? je onderkantje heeft nogal wat te verduren gehad he! :p dus t klinkt best logisch dat t allemaal wat beurs en blauw is en misschien doet t genezen juist wel pijn..

Ik zou t gewoon ff in de gaten houden :)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, zou idd kunnen! thx!

Deel Deze Pagina