Heej meiden!!! FF een vraagje! Ik ben in feb gestopt met de pil, Ben 26 feb ongi geworden ( nog van de pil ) Maar sinds dien nog niet meer??? Ben nu al op dag 98 van mijn cyclus dus!! Maar maar mijn vraag is dus.. Zal ik nu onderhand m'n HA maar is gaan bellen of heeft het toch nog niet zoveel nut! Tenminste lees hier wel veel op dit forum dat het wel lang kan duren de 1e cyclus.. maar dit begint toch wel een beetje erg vervelend te worden! En je gaat dan ook denken dat er iets mis is in m'n lichaam??? Iemand suggesties? of iemand die dit ook heeft mee gemaakt?? Thnx alvast!! Liefs....
heb je geen zwangerschaps test gedaan? of is die kans er niet? voor een gewone pil vind ik het erg lang duren, ik heb zelf 3 weken terug een afspraak gemaakt omdat ik al een jaar na 1xprikpil niet ongi was...en jahoor!!! een week voor de afspraak werd ik het
hoe was je cyclus voor de pil? Ik ben op dag 70 naar de ha geweest maar ja, ik was niet aan de pil van te voren en daarvoor was mijn cyclus ook al raar... misschien wil je ha de ongie opwekken, je kan het altijd even vragen...
Zou gewoon even informeren hoe of wat.. en daarbij ook de vraag of je inderdaad al getest hebt (als die kans er kan zijn) want het zou natuurlijk ook kunnen dat je zwanger bent.. Heel veel succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ik ben in sept gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongi geweest. Ben in nov naar de dokter geweest. Die heeft mij eigenlijk meteen doorverwezen naar de gynaecoloog waar geconstateerd werd dat ik PCO heb.. Ben blij dat ik er 'snel' bij was... dus als ik jou was zou ik gewoon even langsgaan. Het is wel zo dat het soms lang duurt bij je 1e cyclus maar er kán dus ook iets mis zijn... ik zou voor de zekerheid even checken meis! Succes!
Gewoon ff langs gaan kan geen kwaad en dan heb je tenminste duidelijkheid Heb ik zelf ook vrij snel gedaan ivm onregelmatige en lange cyclus..
Heeej meiden!! Thnx voor jullie reactie's... Ik heb al wel zwangerschapstesten gedaan! Denk wel een stuk of 20... hahaha.... Vooral in het begin dacht ik ook echt zwanger te zijn.. misselijk, darmen van slag.. noem maar op!! maar de testen blijven echter negatief!! Heb de laatste test denk ik 3 weekjes terug gedaan! Spierwit!! Maar heb nog een testje liggen dus ga morgenvroeg nog maar ff een testje doen.. en anders toch morgenvroeg maar ff de HA bellen! Maar ff vraagje wat is PCO??? Ja sorry.. zit er nog niet helemaal in... Maar missT zie wel dat je nu zwanger bent!! Gefeliciteerd!! Maar thnx voor jullie reacties... Jullie horen van me!! Liefs...
bij mij duurde de 1e x na de pil ook 4.5 maand... ik heb best lang gewacht voordat ik naar de ha ging... en ik was er geweest moest bloed prikke om te kijke hoe mijn hormonen ware die waren goed en 3 dagen erna werd ik toevallig ongesteld... alleen al die keren dat het bij mij langer dan 6 weken duurde moest ik er vanuit gan dat t zonder eisprong was.... dus dat is nogal lastig als je graag zwanger wilt worde! maar iedere huisarts is anders... ik moest toen gaan temperaturen heb ik 3 maanden gedaan en toen weer teurg na huisarts omdat die cyclus erna ook al weer op dag 70 ong zat. en toen kreeg ik verwijzing gyn en vanaf toen is t allemaal heel snel gegaan...
hallo, Ik heb een vraagje miss kunnen jullie mij helpen? op 28 maart ben ik ong, geworden doordat ik de pil ben vergeten, daarna heb ik de pil niet meer geslikt omdat wij graag een kindje willen. ik ben nu nog steeds niet ong. geworden en heb al 3 testen gedaan maar alle 3 negatief. ben nu dus 2 maand niet ong. geweest en heb gelezen dat het nog wel langer kan duren? weten jullie hoe lang ongeveer en wanneer ik naar de HA toe kan gaan? groetjes mij
Heej meiden!! Nou ik heb de HA gebeld!! En de assistent zei ook al dat het wel erg lang duurt!! Dus moet a.s donderdagochtend heen... Ben heel benieuwd wat ze gaan doen! Maar thnx voor jullie reacties want anders had ik mischien nog wel langer gewacht!!!! Dus afwachten wat de HA donderdag zegt! @ anouk21 zoals je hier al mischien wel van mij gelezen hebt heb ik echt veel te lang gewacht! Mijn cyclus zit nu dus al op 100 dagen!! dus als je onzekerbent met hoe of wat.. bel gewoon de HA... je kunt er beter eerder bij zijn dan zoals mij dat je te lang wacht!! Succes meid!! @ allemaal thnx voor jullie reacties!!
Hier iemand met ervaring (en nee, ik heb geen PCOS gelukkig!). Ik had jarenlang de Diane-35 pil geslikt. In oktober 2007 was ik daarmee gestopt. Ik kreeg een pilbloeding en daarna gebeurde er....helemaal niets! En maar wachten op die eerste echte menstruatie. Die maar niet kwam. Had -tig zwangerschapstestjes versleten. Ik ben uiteindelijk ook naar de huisarts gegaan, omdat wij graag zwanger wilden worden en het op deze manier niet zou lukken. De huisarts zei me dat ik binnenkort vast wel ongesteld zou worden. Waarschijnlijk is de beste man helderziend, want twee weken later werd ik inderdaad ein-de-lijk ongesteld. Na 126 dagen! Daarna was mijn cyclus gelukkig meteen weer regelmatig (rond de 28 dagen). Dus wanhoop niet, want het kan nog! En een bezoekje aan de huisarts kan in elk geval geen kwaad!
Hey Be Happy!! Dat meen je!! Ja zo zie je maar!! Ja ik zit nu op een cyclus van 100 dagen... en begin langzamerhand ook een beetje gek te worden!! Je wilt zo graag zwanger worden.. en er gebeurd maar niks.. Maar je werd dus nadat je naar de HA was geweest 2 weken daarna ongi?? Dat lees ik idd wel vaker.. nadat ze naar de HA zijn geweest of bloed hebben laten prikken dat ze dan ongi worden! Maar vraagje wat is PCOS precies? Kan het niet helemaal goed vinden.... Ja ik hoop ook dat ik het gauw word... dan kunnen we verder met de 2e ronde!! Maar wat heeft de HA bij jou gedaan dan toen je kwam? Moest je ook bloed prikken o.i.d?? Liefs....
@ moon0810 Dat meen je niet!! Ja hoop niet dat ze dat tegen mij gaat zeggen a.s donderdag! Ben zo benieuwd wat ze gaan doen.. of niet?? Maar mag ik vragen hoe lang jou cyclus al loopt? En ben je ook al bij de HA geweest??
pcos is als er heel veel eitjes rijpen zeg maar zodat ze allemaal hormonen opslokken en er geen ei helemaal kan rijpen... zo kan je cyclus eindeloos duren...
@muppie22, wij zijn sinds jan. 2009 al bezig voor ons eerste kindje. En sinds maart 2010 lopen we bij de gyn. Heb net m'n 3e ronde clomid gehad. En nu hopelijk meer geluk. Mijn cyclus was heel erg lang en heb geen natuurlijke eisprong. Hij is nu ongeveer 33 a 34 dagen. Maar ik kan er nog nog niet echt een pijl optrekken. Maar dat is iig al beter dan 52. Dus ik ga vooruit. Hoe gaat het met jou dan? Ook al lang bezig?