Hoi, Wat ik me nog kan herinneren is dat je 10 tot 16 dagen na je eisprong ongesteld wordt? Ik ben begin oktober bevallen van ons eerste kindje. Nu willen we niet te lang wachten voor een tweede, vandaar dat ik niet aan de anticonceptie ben gegaan, maar gewoon condooms zijn gaan gebruiken. Nu ben ik 6 weken na de bevalling weer ongesteld geworden, dat was de avond van 18 november. En de nacht van 1 op 2 december heb ik mijn eisprong gevoeld. De week erna hebben we het zonder condoom gedaan. En nu ben ik nog niet ongesteld? Als ik 19 november als cyclusdag 1 beschouw, dan heb ik mijn eisprong op dag 14 gevoeld. En morgen is het alweer dag 31 van mijn cyclus? Op zich vind ik het niet raar om rond dag 31 ongesteld te worden, immers een normale cyclus is tussen 21 en 35 dagen volgens mij? Het enige wat ik raar vind is dat ik 18 dagen na mijn eisprong nog niet ongesteld ben geworden? Groetjes Saskia
Gemiddeld genomen kan het 10 tot 18 dagen duren... het is wel lang, maar het kan nog wel.... al hoop ik voor jou natuurlijk dat ie dan ook uit blijft! Succes! En anders eens testen als je het over paar dagen nog niet bent geworden!
En nog steeds niet ongesteld. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan haal ik overdag nog wel even snel een testje... Mijn gevoel is erg dubbel... Ik kan niet zwanger zijn, omdat we tot vorige week gewoon condooms hebben gebruikt. Maar, als ik inderdaad mijn eisprong heb gevoeld, dan had ik toch allang ongesteld moeten zijn. Vreemd...
ja ik heb wel lange face gehad(alleen ben nog noot zwanger geweest ) mijn laatste syclus was 32 dagen. en had zeker 18 dagen ertussen zitten toen ik ongesteld werd en waarschijnlijk was mn ei nie op dag 14 maar ergens rond de 19e.
Hoi, Bedoel je dat je 18 dagen ertussen had als je naar je banner keek of heb je je eisprong gevoeld of met een ovulatietest bepaald? Ik snap dat een gemiddelde cyclus 28 dagen duurt en je dan rond dag 14 je eisprong hebt. En als je eisprong later is, dan wordt je ook later ongesteld, maar vaak wel gemiddeld 14 dagen na je eisprong. En ik ben toch wel vrij zeker dat ik 18 dagen geleden mijn eisprong heb gevoeld... Nu wil ik wel een testje proberen, maar de laatste keer testte ik 2 dagen voor NOD positief, daarna 3 keer negatief en pas 6 dagen na NOD weer positief. Groetjes Saskia