Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 9 maanden bezig met zwanger proberen te raken. Tot nu toe nog zonder succes Lekker heet en uitbreid in bad gaan is een hobby van me, ik vind het heerlijk om een avondje met een boek in bad te liggen. Ik kan me lekker ontspannen als ik in bad lig en het is echt een moment om tot rust te komen Maar sinds we zwanger proberen te raken, voelt het toch niet echt goed om vlak voor de ovulatie en voordat ik ongesteld wordt in bad te gaan. Toch is de behoefte er wel heel erg. Ik wil heel graag weten, is het heel slecht om in een warm bad te liggen in de weken na de ovulatie?
er zijn theorieen dat het beter is van niet.. en dan gaat het vooral om de hitte.. probeer anders gewoon iets minder heet in bad te gaan. al blijft het bij theorieen.. dus of het echt zo is weet ik niet. maar als het niet goed mag een lekker warm bad wel hoor
Ik heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord dat zoiets slecht is, zou eigenlijk ook niet weten waarom het niet zou kunnen....
Ik weet dat het voor een man heel slecht is om heet te badderen, omdat de zwemmertjes erdoor gedood worden. Waar ik bang voor ben is dat als ik in bad ga in de periode na de ovulatie en mijn eitje is misschien bevrucht, dat de cellen dan alsnog sterven door de hoge temperatuur... Misschien dat ik inderdaad wel gewoon een kortere tijd in een iets minder warm bad ga zitten
lijkt me juist goed, als je er ontspannen van word, ze zeggen dat dat helpt bij de conceptie, dat je ontspannen bent kweenie hoe heet jij je badwater kan hebben, maar ik vind 37 graden echt genoeg, en dat is je lichaamstemp, dus dat kan nooit slecht zijn
ik vermoed dat een heet bad een heet bad is.. Denk dat de tijd niet veel uitmaakt.. die zwemmers zwemmen niet terug het badwater in tis alleen wel soms dat als je echt een heet bad hebt.. en geloof me.. ik heb het wel is zo heet dat mijn knieen gewoon rood zijn. dat dat afgeraden. maar een goed warm bad.. rond de 40graden kan geen kwaad hoor.
Dat doe ik dus ook, echt een heel heet bad, dat mijn huid er soms in het begin rood van is! Nu doe ik dat niet altijd en vind ik het niet erg om het iets koeler te hebben Voel me in ieder geval wat gerust gesteld! Ik ga komende week gewoon lekker een bad nemen, zorg dat het niet te warm is en ga lekker relaxen rond 38 graden is ook wel een lekkere temperatuur!
ik ben ook gek op een lekker heet bad en toch al voor de 3e keer zwanger. Maar als je het niet vertrouwd doen je hem toch iets minder warm, al is het maar voor je eigen gevoel.