Eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetnesz, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Ik heb tot nu toe elke ronde met clomid een mooi groot eitje die volgens de arts opspringen staat maar ik heb alleen bij de eerste ronde clomid bloedgeprikt 7 dagen na mijn ei en daar kwam toen een mooie progesteron waarde uit van 38, goed gesprongen zei de assistente. Ik had toen na de eisprong pijnlijke tepels en grotere borsten! Dit had ik nog nooit gehad! Ik zit nu in ronde 5 met clomid en inmiddels moet het eitje weer gesprongen zijn alleen de symptonen van pijnlijke tepels etc. heb ik al na ronde 2 niet meer? Nu denk ik dat het eitje alleen bij de eerste ronde goed gesprongen is door de symptomen die ik toen had.

Deze ronde met clomid kreeg ik op dag 14 een echo waarbij helaas geen groot eitje te zien was, de arts dacht dat deze al gesprongen was aangezien ik de eerdere rondes mijn echo op dag 13 had en deze toen opspringen stond. Ik mocht gelijk bloedprikken direct na de eisprong vond dit gek want progesteron heeft pas 5-7 dagen erna zijn piek. Ze hebben dan ook gekeken naar het hormoon oestradiol in mijn bloed deze waarde met mijn progesteronwaarde van 3.1 gaf aan dat ik wel een eisprong had gehad.

Ik vind het allemaal zo verwarrend dat ik hoop dat 1 van jullie mijn vragen kan beantwoorden? Is er iemand bekend met het prikken op oestradiol net na de eisprong? En kan het zo zijn dat een eitje alsnog niet 'goed' springt als hij qua grootte wel het formaat heeft dat elk moment je eisprong eraan gaat komen?

2. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Niemand?;)

3. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Geen antwoord op je vragen helaas.

Het enige wat ik misschien kan bijdragen is dat de symptomen na een eisprong bij mij per maand verschillen, zelfs na ruim tien jaar (vanaf toen antihormonale conceptie) kan ik geen pijl op pijnlijke boobies-slechte huid/buikpijn etc. trekken.
    Dus pin je daar niet te veel op vast, wie weet geldt dat ook voor jou.

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    sorry geen ervaring mee..
    ik wens je heel veel succes!
    hoop voor je op het beste!

Deel Deze Pagina