Ik zit met een vraag, mijn cyclus zit tussen de 27 en de 35 in! Voor mijn eerste zwangerschap zat ik netjes op 28 nu 1 keer 27 1 keer 29 en de rest daarboven (zit nu in ronde 7). Afgelopen maand vanaf 26 jan t/m 3 feb. om de dag geklust Maar ik twijfel eraan of dit wel goed is geweest. Had namelijk vorige week woe 5 en 6 feb witte klodderige afscheiding! Ik dacht huh is dit nu mijn vruchtbare periode ? 2 negatieve testen verder en we zitten nu op cyclusdag 32 ! Ik ben bang dat we op de verkeerde dagen hebben geklust !
Helaas is met een onregelmatige cyclus je vruchtbare periode moeilijk "uit te rekenen" overigens is dat sowieso vrij lastig... Misschien testen met ovulatietesten, dan heb je iets meer zekerheid...
Thanks Pearl Amor, Heb kv ovulatie testen geprobeerd maar daar werd ik niet echt wijzer van! Ik ga als ik ongi wordt daarna beginnen met goeie ovulatietesten! Maar Welke? Nu eerst even nog 3 dagen wachten en daarna maar eens even uitzoeken welke de beste zijn. Bedankt voor de tip Groetjes Klungel
Ik gebruik ze zelf van Ovulatietesten en zwangerschapstesten - zelfovulatietesten en deze zijn goedkoop en fijn...