5 dagen overtijd en hevige pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 17 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Miss2015, 17 jul 2016
    Laatst bewerkt: 17 jul 2016
    Nou meiden, zoals het onderwerp al zegt.. Ik ben al 5 dagen overtijd en nog steeds geen teken van menstruatie.. Voel wel menstruatiepijn sinds meer dan een week maar het blijft weg

Ik heb eerlijk gezegd klachten sinds meer dan een week.. Namelijk steken in onderbuik, misselijk gevoel in ochtend en avond soms.. Lijkt alsof ik ga overgeven (vooral in ochtend of na seks) Heel snel moe en voel mij gewoon niet lekker in mijn vel...
    Ik heb sinds een weekje heel veel stress gehad door familie problemen dus ik weet nou niet waaraan het ligt..

Komt het door stress of ben ik wel zwanger?? Spannend allemaal.. Ik heb gisterochtend getest en ik zag een heleeee vage lijntje, maar dat was na 10-15 min ofzo.. Er was wel een streepje

Met alles wat ik boven heb opgenoemd, heb ik nog wat extras in ochtend meegemaakt.. Ik had hele hevige pijn in onderbuik wat leek op de pijn wat ik had ervaren tijdens mijn miskraam.. Het duurde 15-20 min.. Ik kreeg het heel erg benauwd en het leek alsof iets naar beneden toe duwde.. Voelde het duidelijk... Ik dacht dat ik ga bloeden maar dat was niet het geval.. Ik ga morgen met ochtendurine weer testen...

Dit is de 1e keer dat mijn cyclus is opgelopen tot 36 dagen, dit had ik na mijn miskraam alleen gehad, toen was het tot 39 dagen opgelopen..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#2 Be Happy, 17 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2016
    Bij zulke klachten zou ik advies vragen aan een arts.
    Wellicht is het een cyste die je parten speelt en waardoor je ongesteldheid wegblijft. Die kan ook zorgen voor een positieve test binnen afleestijd.

Heb je trouwens nog getest vandaag en wat gaf deze binnen afleestijd aan?

En verder: Hoe zit dat nu? In je andere topic schreef je gistermorgen NEGATIEF te hebben getest, maar toen je gistermiddag weer keek, stond er ruim na afleestijd dus een tweede streepje (die vaker verschijnt op een plustest na afleestijd).

Hier schrijf je plots gistermorgen een POSITIEVE test te hebben gehad binnen 15 minuten?

:(

Ik snap het nu even niet meer.....

Ik begrijp wel dat je ontzettend graag hoopt zwanger te zijn en ik hoop dat je dat ook gauw mag zijn. Van een plakbaby ditmaal!

3. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die tweede streepje was echter binnen 15 min, ik had die foto in de middag genomen, misverstandje

En hmmm ja cyste.. Ik hoop het niet, ik heb net tijdens toiletbezoek bij afgeven een beetje rozig gehad, maar voor de rest niks... Even vandaag aankijken of menstruatie doorzet of misschien is het wat anders geweest.. Ik ga misschien in avond dokter bezoeken.. Want de pijn die ik kreeg was nie wat ik normaal krijg tijdens een beginnende menstruatie of wat dan ook... Het was echt net als de pijn van miskraam...

Nu ben ik gelukkig beter, moet wel vaak naar de wc.. En heb drukkerig en beetje branderig gevoel in onderbuik

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een test gedaan? Als je een positieve test hebt, zou er wellicht sprake kunnen zijn van een vroege miskraam. Zonder positieve test kan je hier niet van spreken (evt wel biochemische zw). Maar zoals jij het beschrijft denk ik eerder aan een cyste. Even de huisarts bellen als het blijft aanhouden.

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even aankijken vandaag.. Ik heb af en toe drukkerig gevoel in onderbuik, maar voel me wel beter verder.. Heb geen bloedverlies, behalve bij afvegen wat rozig.. Dat is nu opgehouden

Dus even kijken.. Ik ga vanochtend weer testen..

Deel Deze Pagina