Mijn NOD is vrijdag. Ik ga donderdag op vakantie dus wordt of een zuip/feest vakantie of een weekje lekker chillen bij het zwembad .
Mijn NOD is maandag 23 juli. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.....morgen of toch maar wachten na NOD....duimen dat ongi weg blijft!
NinaD: ik ga voor je duimen!! is je cyclus regelmatig? Lolsmurf: spannend zeg!! Wanneer wil je gaan testen?
Ja, Dank je wel! mijn cyclus is het afgelopen jaar 25-26 dgn geweest, maar afgelopen 2 maanden een keer te vroeg ongi geworden en een keer 2 wkn overtijd ongi. Zodoende is afwachten .....mijn temp laat zien dat mijn ovualtie op tijd is geweest. 3df6f8 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik heb maar liefst 5 testen in huis haha. Tis allemaal nog nieuw voor mij dus heel enthousiast . Ik weet nog niet precies wanneer ik wil gaan testen. Ik heb net vakantie dus ben elke dag thuis dus ik kan vast niet wachten tot vrijdag haha. Wanneer ga jij testen Joyce? Ik duim voor iedereen deze week!! Succes allemaal!!
ik wil donderdag weer testen, mijn test was afgelopen donderdag op mijn nod negatief. ik maak bijna geen hcg aan dus even afwachten nog.
spannend voor iedereen die mag gaan testen, laten we hopen allemaal een positieve test in handen te houden, ik duim voor jullie
Om samen te kletsen over ervaringen en het aftellen tot aan je nod, verwijs ik je door naar het nod forum. Daar kan je jezelf aansluiten. Dit topic sluit ik.