Verwachtte maandaag mijn ongi, cyclusdag 1 dus en starten met deca. Nu ontdek ik net dat ik het nu al ben geworden. Als na 18.00 is moet je het toch bij de volgende dag rekenen als eerste cyclusdag. Dat zou dan morgen zijn toch? Dan moet ik morgen de eerste deca zetten nl of vanavond misschien al? Shit....heb ik weer, kan ook niet bellen nu met kliniek... Wie kan me helpen?????
@brabbel; jij heel veel succes met je nieuwe aanwinst vandaag. Hopelijk is of zijn het de wonder (tjes ) die het gaan maken!
Hahahahaha, sorry, lach je niet uit, maar herken het even van mezelf destijds. Reageerde toen ook zo . Ja, na 18.00 uur is CD1, heel veel succes meissie!!!
Hihi gek he... T wordt de vijfde icsi en toch...ineens stresss haha. Thanks Babii jij en ook brabbel heel veel succes!
Dank je wel! Ja joh, ik was zelfs vergeten hoe ik mijn spuiten moest zetten. Althans.... Meer hoe ik dus de Cetrodide moest klaarmaken, prikken ala, maar het klaarmaken. En 10x lezen, en het stond er, en ik deed het goed. En 10x ging het goed volgens de gebruiksaanwijzing en 10x dacht ik, IK DOE HET FOUT, HELPPPPPP. Dus ja, heel begrijpelijk hihihihih. Nogmaals succes meis!!!
Yep, alweer..... Dat ie maar 9 maanden blijft zitten, want begin het aardig zat te worden . Maar ja, wie niet in de MMM.
Ideaal ! Heb ze ook ooit met een cryo TP in kunstmatige cyclus gehad. Had meer klachten als van de Cetrodide. Succes met alle hormonsters .