Hallo, Gisteren voor de 2de x bloedverlies nadat ik een drukke werkdag heb gehad. Ik liep sowieso al op m'n tandvlees door de druk en het gepusht. Als klap op de vuurpijl kon ik pauzeren op een verhogingen krukje omdat de stoelen bezet waren door 2 collega's!! Toen ik gisteren avond in bad wilde zag ik bloed/bruinverlies in m'n slip. Ik heb er vk gebeld omdat ik niet wist of ik nu nog wel in bad mocht. Ik moest meteen langs komen voor controle en gelukkig was alles goed met de baby. Alleen kreeg ik ze flink op de klote dat ik teveel gedaan heb. Ik klaagde gisteren al tijdens het werk van rugpijn. Heb de hele dag veel gelopen en gestaan. Mijn vk zegt dat ik een gesprek moet aangaan op het werk,maar vind dit zo moeilijk!! Bij mijn dochter ben ik moeten stoppen met 22wk omdat ik dagelijks harde buiken had,dit wil ik niet nog eens maar dat schijnt wel te gebeuren als ik zo door ga Iemand tips?
In overleg met Arbo-arts treden. Aangeven wat advies is van je VK en wat er bij je eerdere zwangerschap is gebeurd. Je werkgever is verplicht jou aangepaste werkzaamheden aan te bieden, cq een stoel oid te regelen zodat je je werk kunt uitvoeren.
Heb net een fijn (telefonisch) gesprek met haar gehad en ze begreep me volkomen!! Gezondheid van de baby gaat voor en als het niet meer gaat dan moet ik het zeggen,dan regelt ze iets. Ben zo opgelucht!! Ik zei al tegen haar, ik ben zwanger en niet ziek...daarom voelt dit zo rot! Ik zou morgen voor haar de hele dag werken maar nadat ik zei dat ik perse een halve dag wilde werken zei ze "dan neem je de ochtend en kun je in de middag nog een uur slapen" Heel fijn dus!
Lekker meis.. Probeer toch maar je rust te nemen anders gaat het hetzelfde als bij je kleine mooie prinses. de VK zegt het niet zomaar.. En je lichaam geeft je ook al signalen