Kinderwens en twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Trustie, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat er altijd redenen zijn te noemen waarom je kunt denken dat het niet 'ideaal' is. Ik vind het zelf ook reuze spannend om nu te gaan beginnen voor een eerste kindje. Maar ik wil me niet laten leiden door allerlei vragen en onzekerheden waar ik het antwoord toch niet op heb. Het is zeker wel goed om bij dingen bewust stil te staan maar dingen waar je geen invloed op heb moet je daarna ook kunnen laten gaan en zien wat de tijd met zich mee brengt.
    In mijn werk heb ik alleen maar met 'probleem' gezinnen te maken, gezinnen die het zwaarder hebben en financieel veel minder goed. Maar toch zie je dat veel van die gezinnen het toch voor elkaar krijgen om rond te komen. Daarbij hebben zij hun lat meestal ook veel lager gelegd en zijn ze veel sneller tevreden.

2. Memories

Memories Niet meer actief

ohh ik herken je zo erg..
    die VRESELIJKE twijfels haha

het ene moment denk ik JAAA en het andere moment denk ik nee toch maar niet ..
    pff ik word gek van mezelf , ik wil het dol graag maar op een of andere manier heb ik twijfels die me tegen houden
    waarvan andere zeggen , joh waar maak je je druk om ?

daarnaast vind ik het ook gewoon wel weer heel spannend om alles mee te maken , vooral omdat er hier in de buurt laatst twee kindjes met een afwijking geboren zijn , dochtertje van mijn vriendin is plotseling overleden 1 jaar oud .. miskramen alle horror hoor ik gewoon zo eng..

onze dochter was een grote verassing maar meer dan welkom .. dus toen stond ik er niet echt bij stil denk ik ,en gingen we er heel open in.
    nu weet ik veel meer hoe of wat en ben ik zo bang geworden :(
    mijn man vind dat erg jammer want hij zou nu al graag willen beginnen...

3. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jackyiro

Jeetje, dat lijkt me ook schrikken ja! Wel super dat jullie nu beide weer werk hebben.

@ytje

Luxe vind ik ook niet belangrijk, wel vindt ik het belangrijk dat een kindje alles krijgt wat hij of zij nodig heeft.

@Bloempje34

Het is zeker reuze spannend :) Maar idd er zijn zoveel dingen waar je toch geen antwoord op hebt. Soms wel lastig, maar je doet er niks aan.

@ Memories

Ja ik begrijp je :D En de twijfels over gezondheid herken ik ook. Bedoel, je wilt toch graag een gezond kindje op de wereld zetten. Maarja ook dat is weer iets waar je toch geen invloed op hebt...

Deel Deze Pagina