Zwanger willen worden van een nakomertje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweetlove80, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Hallo allemaal

Ik ben over 2 maanden 31 en een moeder van 2 kinderen: een zoon van 11 jaar en een dochter van 9 jaar.

Ik dacht dat mijn leven compleet was 2 kinderen een man en een hond:).
    Totdat het sinds een jaar is gaan kriebelen: Ik wil nog een kindje, aangezien mijn man en ik behoorlijk in leeftijd schelen 18 jaar leeftijdsverschil, wist ik dat hij niet nog een kindje wilde.
    Daarbij heb ik bij de geboorte van mijn eerste kind een bevallingstrauma opgelopen. Hij is 13 weken te vroeg geboren is nu lichamelijk gehandicapt en zit in een rolstoel. Een helse bevalling ik zal jullie de details besparen (voor de gene die nu zwanger zijn).

De 2e bevalling ging echt heel erg goed alsof ik de 1e over mocht doen wel wat pijn wat gewoonlijk is maar voor de rest het was zo gepiept om 23.50u braken mijn vliezen (daarvoor nog geen weeen die kwamen daarna pas). En om 3.03 had ik mijn dochtertje in mijn armen.

Bij mijn zoontje was ik na een 3 jaren pil gebruik zwanger geworden in een maand tijd, bij mijn dochtertje ben ik zwanger geworden na een aantal maanden pilgebruik binnen anderhalve maand ongeveer.

Nu slikte ik de pil alweer een 6 tal jaren, eerst de mirenaspiraal maar ik werd gewoon zwanger, miskraam inclusief spriaal kwam eruit. Daarna nog een spiraal (want ik wilde niet elke dag de pil slikken:x). maar ook die kwam los te zitten en mijn man voelde hem altijd zitten tijdens het vrijen dus ook geen optie.
    Hij kreeg zelfs wondjes op zijn geslachtsdeel ervan:$

Dus toch weer aan de pil eerst de microgynon 30mg maar ik kreeg daar vaak tussentijdse bloedingen van was dus voor mijn gevoel te licht ook altijd zware zware menstruaties. Soms wel 3 weken lang met veel bloedstolsels en buikpijn.
    Heb ook een kijkoperatie gehad daar zagen ze een klein beetje lichte endometriose en die toen weggebrand.
    Toen overgestapt op de microgynong 50mg die slikte ik nu dus 3 jaar lang, waarvan het laatste jaar doorgeslikt omdat ik in mijn stopweek zwaar menstrueerde en dit wel 2 weken duurde dus als de strip bijna op was net klaar met menstuatie om vervolgens weer te bloeden dus dag sexleven;)

Nu ik heb een jaar of anderhalf doorslikte ging het eigenlijk allemaal heel erg goed. Totdat ook mijn man een maand geleden kwam dat hij nog graag een kindje wilde en hoe ik daar over dacht: JA TUURLIJK WIL IK DAT YESSSS:D
    Wij hebben de kids erbij betrokken en gevraagd hoe zij het zouden vinden een broertje of zusje nou helemaal geweldig vonden ze dat.
    Dus ik gelijk gestopt met de pil (en ik wel bang hoor voor weer een zware lange menstruatie in mijn stopweek). Gestopt met de pil op 19 mei en op 23 mei kwam dus mijn bloeding. Inderdaad heel zwaar de 1e 2 dagen ging het nog wel maar de 3e dag vreselijke brandende buikpijn en heel veel bloedstolsels. Ik dacht daar gaan we weer de 7e dag ook nog heel erg ongesteld dus ja hoor tuurlijk wordt ik het nu ook weer 3 weken, maar wat denk je de 8e dag stond ik op uit bed en geen menstruatie meer ik dacht hmm misschien komt het nog vandaag, maar nee het is weggebleven. Dus wel een zware bloeding maar wel gewoon 7 dagen en niet langer Dus dat was al positief.

Nu dus aan het klussen geslagen en ik zie wel wanneer ik zwanger wordt ik hoop natuurlijk heel snel :)
    Jaren geleden was ik snel zwanger maar toch denk ik dat het dit keer wat langer duurt door die zware bloedingen al die tijd enzo.
    en maar afwachten wat mijn cyclus wordt (of mischien krijg ik die niet omdat ik weer snel zwanger wordt I HOPE SO haha).

Dus ja dit is mijn verhaal en hoop lekker mee te kletsen op het forum

Ik slik trouwens etos zwanger worden in de hoop dat ik een normale cyclus ga krijgen en geen lange menstruaties meer.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heeej!
    Wat een verhaal. Heftig ook de geboorte van oudste zoon, tjonge! Bijzonder dat jullie voor nog een kleintje gaan, maar ook erg leuk. Hier verder geen ervaring met een nakomertje. Maar ik hoop natuurlijk dat je snel in verwachting mag raken!!

3. suusp

suusp Nieuw lid

8 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ging je bericht lezen omdat het voor mijn partner een nakomertje is, wij schelen namelijk 19 jaar.... ik ben benieuwd of het je lukt!
    gr

Deel Deze Pagina