Kinderwens even geen prioriteit voor Yolanthe Sneijder-Cabau

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh god, heeft ze weer aandacht nodig?

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik denk ook dat het wellicht niet vanzelf gaat. Overigens, dit soort stukjes tikken ze niet zelf. Vaak is het een antwoord op een vraag van een irritante journalist waar vervolgens een artikel uit geschreven wordt. Het is mij heel duidelijk dat ze er liever niet over praat waardoor de media die paar zinnen die ze wel zegt lekker opblaast.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou ik weet het niet.....ze is tenslotte het hele wk nog niet in beeld geweest...

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Dit dus. Ik vind het werkelijk tenenkrommend allemaal, is er dan niks prive als je bekend bent?
    Het gaat mensen toch geen reet aan? Hier begint het ook al, dat gevraag of er nog eentje gaat komen.
    Zeker als je in de mmm zit zit je er niet op te wachten...

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Zou goed kunnen van de mmm, anders zijn de eerste stappen voor de man iets wat hij toch al graag en liefst vaak doet, en ik denk niet dat van gaal daar al maanden van tevoren regels voor opstelt

6. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heeft ze dit wel niet eens in de pers verteld. Maar hebben journalisten er zelf een verhaal van gemaakt. Want ze zei laatst nog in een programma dat ze gek werd dat journalisten haar vroegen over kinderen. Omdat ze dat privé vond wanneer zij en haar man met kinderen begonnen. En dat ze op die vragen ook geen antwoord meer zou geven.

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Een beroemd persoon kan er ook vóór kiezen om niks te zeggen
    (Hierbij zeg ik niet dat Y dat niet moest doen, voor de duidelijkheid)

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik vraag mij af OF Yolanthe wel zwanger wil raken, gezien haar obsessie met haar figuur het afgelopen jaar.....?

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het meer dat ze in de aanloop naar het wk niet veel samen waren? Neem iig aan dat ze niet continu met 'm meereist als hij gaat trainen voor 't Nederlands elftal.

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Het is natuurlijk wel zo dat als je zelf de publiciteit zoekt als je iets leuks mee te delen hebt (een huwelijk, de lancering van je nieuwste sieradenlijn, een rol in een film), de media je ook gaan opzoeken als ze vermoeden dat er iets te publiceren valt als je daar niet op zit te wachten. It works both ways...

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Helemaal gelijk

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Ik zou dat soort zaken ook niet aan de grote klok hangen dat gaat niemand wat aan. Dus heel begrijpelijk als ze daarom excuses/leugentjes om bestwil verzint.

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik ben geen fan van Yolanthe. Maar laat die vrouw wat betreft haar kinderwens met rust zou ik zeggen. Heel vervelend als mensen steeds naar je kinderwens vragen. Het is erg herkenbaar. En ik ben geen bekend persoon. Of het nou lukt of niet. Het is hun zaak vind ik.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat ze écht nu nog even geen kinderen willen omdat ze gewoon genieten van elkaar, hun vrijheid en hun carrières! Ik vind het altijd zo bekrompen als mensen gelijk denken dat een stel onvruchtbaar is alleen omdat ze niet gelijk 1,2,3 kinderen willen baren....;)

15. Islah

Islah Niet meer actief

Niet gelijk, maar omdat ze al zo vaak heeft aangegeven graag kinderen te willen. Het kan natuurlijk dat ze ineens van mening is veranderd.

Deel Deze Pagina