Hi allemaal, Ik ben nieuw en ik zou graag wat meer info willen! Het is allemaal heel spannend! Eerst maar eens voorstellen. Ik ben Nicole en ben 33 jaar. Ik heb altijd kindjes gewild. Al vanaf mijn 12e 'geknooid' met mijn menstruatie. 'Geknooid' bedoel ik eighenlijk meer: Veel vloeien/ erge buikpijnen. Toen ik ouder werd nog meer 'geknooid'. - pap2 - buitenbaarmoederlijke zwangerschap ( 20 jaar ) - geen rechter eierstok meer - geen eileider rechts - poliep in baarmoeder - sinds 2017 gediagnostiseerd met endometriose - AMH waarde te laag ( 0.7 ) Bovenstaande werkt natuurlijk niet echt positief met het krijgen van kinderen. Dus mijn fertiliteitsarts ( Bronovo ziekenhuis ) heeft mij doorgestuurd naar Kinderwens Leiderdorp. Daarnaast ben ik een lesbische vrouw met partner en heb ik gelukkig een eigen donor Bronovo heeft al aangegeven dat het met IVF zou gaan gebeuren. Wij hebben 16 februari een intake.. ik ben heel erg benieuwd naar de stappen.. hoe lang duurt het voordat je echt begint vanaf dat je je intake hebt gehad? Hebben jullie tips? ideeen? of wat informatie voor mij? Ben zoo benieuwd! Ik vind het zo spannend allemaal! Groetjes Nicole
Kan snel gaan, er is geen wachtlijst zover ik weet! Ik begin binnen 48 uur aan mijn eerste ivf in Leiderdorp Succes alvast bij de intake
OOh wat ontzettend spannend! Ik wens je heel veel succes met jullie eerste IVF! Ik hoor graag hoe je het hebt ervaren! En dan al vrij snel de terug plaatsing toch als ze bevrucht zijn? TOITOITOI!
Hoi, ik zit zelf ook in een MCH ziekenhuis, (westeinde) en heb wel de punctie in Bronovo gehad. Mag ik vragen waarom je naar Leiderdorp bent door gestuurd?
Droomwens 79, hoe ging de eerste IVF? Hoe voel je je? Xmayx- Ooh, ook in Den Haag wat een historie heb je... Nu op het wacht bankje zie ik? Hoe lang moet je nog wachten? Ik ben doorgestuurd omdat ik een lesbische vrouw ben en met eigen donor zaad ga werken.. daarom doorverwezen naar Leiderdorp. En moet ik daar de behandeling doen.
Heb geen ervaringen met Leiderdorp maar wel met hun zusterkliniek in Dusseldorf. Is misschien niet echt te vergelijken vanwege verschillende wetgeving en verschillend ‘geloof’ artsen die in NL werken en in Duitsland, maar een van de dingen die wel gelijk is is dat ze er alleen maar kinderwens behandelingen doen. Mensen die op natuurlijke wijze zwanger worden zul je er niet zien, in tegenstelling tot in Bronovo, waar ik altijd precies tussen de dikke buiken/klaar voor de echo leek te zitten. Ook weet ik dat ze in Leiderdorp nu ook 5 daagse embryo ontwikkeling aanbieden (ipv de standaard 3 dagen in meeste NL ziekenhuizen). Is misschien wel iets om verder naar te kijken en te overleggen met je arts daar. Wij zijn zelf na 2 behandelingen gestopt in Bronovo omdat ik het idee had dat de artsen onvoldoende naar onze persoonlijke situatie keken. Dat hebben we in dusseldorf wel ervaren. Ik hoop voor je dat het in Leiderdorp ook zo is! Heel veel succes en rust toegewenst.
Ik loop wel in Leiderdorp en ben er heel erg tevreden over. Ik heb ivf poging 1 in utrecht gehad bij diakonessehuis en na 6 tp’s geen succes wel 1 x zwanger geworden maar dat was bij 4 weken al gestopt. Ivf poging 2 dus in Leiderdorp en mijn ervaring met de punctie was veel beter ookal vond ik het ook wel pijnlijk en ik heb hier veel meer het gevoel dat ze je echt serieus nemen en dat je ook mee mag denken. Ik ben nu zwanger bijna 7 weken van 2e tp en heb volgende week een echo
Ik ben wel bekend bij het MCK. De ivf/ icsi kan heel snel gestart worden. Ze willen waarschijnlijk bloedprikken en daarna kan je starten. Ik weet alleen niet hoe het zit met een eigen donor. Helaas was voor ons ICSI geen succes.
Wij hebben onze icsi behandelingen in het mck gehad. Met resultaat 2 kinderen. Wij vonden het een prettige kliniek. Wij hadden een goede klik met onze arts. Zijn professioneel, aardig en meelevend, maar ook best zakelijk. De lijnen zijn kort en je zag geen dikke buiken. Succes met je behandeling
Ik heb een zoontje dankzij hen en ben nu wederom zwanger via het MCK Ik heb het als erg prettig ervaren. Goede, lieve artsen, fijne uitleg, meedenken etc. Ik weet niet hoe het gaat als lesbisch koppel, maar de behandeling zal voor jou niet anders zijn lijkt me.
Hier ook een zoontje via mck door middel van icsi (lijkt op ivf) En nu weer opnieuw onder behandeling Vind het echt heel prettig daar En je ziet er allerlei mensen jong en oud hetero en lesbisch Je kan meestal vrij snel starten nu zal je eerst gesprek hebben met wat ze van plan zijn en wat het inhoud en dan ligt het er misschien beetje aan waar in je cyclus je dan zit dus kan ook zijn dat je 1 ronde moet wachten nog Maar ze zullen wel al bloedprikken en misschien inwendige echo gelijk doen Heel veel succes alvast xx
Ook ik loop bij MCK leiderdorp. Het waren daar echt een hele leuke mensen maar te aardig ook. Ze heeft ons echt heel erg goed uitgelegd hoe en wat. Ook ze heeft enorm veel begrip voor ons dus dat is super fijn daar. Info spuiten, bloedprikken en inwendige echo gedaan. Ik moet nu tot me menstruatie wachten en dan mag ik beginnen met spuiten .
Ook ik loop bij MCK voor punctie en terugplaatsing. De echo's worden gemaakt in groene hart in gouda. Ik vind het een fijne kliniek, heel netjes. En inderdaad dat je geen dikke buiken tegenkomt is toch ook wel fijn. Ik zwaai regelmatig even naar m'n eskimo's als ik over de A4 rij