Ervaring antagonistenschema??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jennifer85, 6 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    hallo meiden,

Ik wilde graag ervaringen horen van meiden die ook een antagonistenschema hebben/hadden.. omdat ik 2x overstimulatie heb gehad, ga ik nu dus gebruik maken van cetrotide..
    wie kent dit? En voelde je je er beter mee? En wat is uiteindelijk het resultaat geworden?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik heb het korte protocol gehad met cetrotide. Dat is prima bevallen, maar heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik kreeg meteen dit protocol omdat ze bang waren voor overstimulatie. Ik vond het spuiten goed te doen. Het waren wel veel spuiten in vergelijking met IUI, maar makkelijk te zetten. Heb ipv pregnyl twee spuiten decapaptyl moeten zetten en die vond ik wel naar, maar gelukkig waren dit er dus maar twee.
    Uiteindelijk prima resultaat: 15 follikels, 12 eicellen, 10 bevruchtingen, waarvan 8 embryo's van goede kwaliteit. Met veel geduld nu van de 8e zwanger :)
    Ik ben dus positief over dit schema! Heel veel succes en hopelijk heb je ook snel een positieve test in handen!

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @dame82 gefeliciteerd met je zwangerschap, dit is fijn om te horen.. pff na de 8e terugplaatsing is ook nog wel pittig.. bij ons zijn de cryo's meestal niet goed ontdooit, dus hopelijk doet de scratch afgelopen vrijdag meer goeds.. bedankt voor je reactie en geniet van je zwangerschap!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja het mislukken van tp na tp heeft ivf emotioneel heel zwaar gemaakt. Het leek maar niet te lukken. Voel me dan ook gezegend met deze zwangerschap en gun dit iedereen!
    Dat lijkt me ook frustrerend als de cryo's niet goed ontdooien. Ik was er steeds bang voor. Wie weet zorgt dit schema nog voor iets betere embryo's!
    Ik lees goede verhalen over de scratch! Hopelijk heeft de verse embryo er hierdoor extra zin in ;)

5. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @dame82 ja dat gevoel ken ik, wij gaan nu onze 4e behandeling in dus we hopen dat de verse embryo's er zin in hebben
    Bedankt voor je lieve berichtje!

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje de vierde poging... hoeveel embryo's heb je daarin teruggeplaatst gekregen?
    Hoewel het nu verder weg dan ooit voelt en de moed je misschien in de schoenen zit, het kan een keertje waar gaan worden! Houd hoop, het gaat je de strijd dubbel en dwars waard zijn!
    Het was altijd de ander, maar 'opeens' was ik het....duim voor je meid!

7. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @dame82 lief van je! Tja we hadden de eerste poging 10 eitjes/ 5 emmy's/ 3 cryo's 2 niet goed ontdooit dus 2 tp
    Tweede poging 22 eitjes/ 11 emmy's/ 3 cryo's ook 2 niet ontdooit dus ook weer 2 tp
    Derde poging 21 eitjes/ 3 emmy's/ geen cryo's. Toen 2 emmy's terug gekregen..
    Kortom 5 terug plaatsingen waarvan 3 verse.
    Zkh begreep niks van laatste poging dus vandaar nu ander schema en scratch..

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jee wat zullen dat teleurstellende en verdrietige pogingen geweest zijn. Ivf is een afvalrace, maar jullie hebben wel heel veel pech! En het ziekenhuis heeft nooit verder gekeken naar de reden?
    Al eens het buitenland overwogen? Heb het idee dat ze daar toch wat proactiever zijn en verder kijken.
    Maar ik wijk nu wel erg af van je openingspost. Hopelijk krijg je daar nog wat positieve reacties op! In ieder geval veel succes en sterkte!!!!!

9. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @dame82 haha dank je!! Ja we hebben zeker buitenland overwogen, maar we proberen het nog 1x hier en daarna stappen we over.. eigenlijk ook omdat we voor ons gevoel idd gewoon pech hebben gehad..

Ontzettend bedankt voor je positiviteit en hopelijk krijg ik meer succes verhalen..

dame82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina