Dat je je huisje klaar wil hebben vind ik alleen maar verstandig. Er zijn genoeg zwangere vrouwen die de eerste maanden gewoon ziek zijn en later weer andere klachten krijgen. Dan is het alleen maar fijn dat alles af is. Moet er persoonlijk niet aan denken om (hoog)zwanger in de troep te zitten! Zo gaan wij nu bijvoorbeeld de zolder verbouwen. Dat zal wel een aantal maanden duren maar ik ga er vanuit dat het niet in 1x raak is (en mocht het wel zo zijn dan moeten de mannen maar wat sneller doorwerken ) Over je opmerking: Nee tuurlijk kun je niet op de maand af plannen maar een beetje wel.... Daar lach ik maar een beetje om, je staat er wel wat naïef in hoor. Of je bent erg optimistisch om te denken dat het direct raak is wanneer jullie stoppen met condoom. Zoals je zelf al zei: het is allemaal niet echt te plannen. Ik snap dat je het eng vindt dat je moeder het zwaar had maar dat wil niet zeggen dat jij het zwaar krijgt. Je hebt jonge zusjes, ik neem aan dat je moeder al wat ouder was toen ze hun kreeg, aangezien jij al 22 bent? Jij bent nog jong en wss een stuk vitter en gezonder. Maak je dus niet zo druk. En al zou je wel midden in de zomer moeten bevallen: so what? Er zijn je al vele vrouwen voorgegaan.
Doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen ! Il was ook zwanger in de zomer en had t totaal niet zwaar.. Je kunt het niet plannen en je zou je gezegend moeten voelen als.je überhaupt zwanger raakt zomer of niet
Jullie hebben gelijk je kunt het niet plannen En ik mag me gezegend voelen dat ik überhaupt zwanger zou raken Dat vind ik net zo Het is maar wat je ervan vind maar het is inderdaad optimistisch bedoelt Dat ik er zo over denk Ik ben gewoon bang voor sommige dingen net iedereen denk ik Waar ik bang voor ben los laten os voor mij heel moeilijk Maar zal het proberen