Wanneer klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lietjuh, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dames even een paar vraagjes.
    Sinds vanmorgen beetje buikpijn, vermoed dat het een ei is. 2 dagen geleden nog geklust maar gisteren niet.
    Vanavond dan maar wel weer klussen.
    Wat zou voortaan handiger zijn om 2 of 1 dag voor ei te klussen en elke dag of om de dag?
    En op de dag zelf heeft dat nog zin?
    Want als ik sinds vanmorgen buikpijn heb en vanavond pas klussen. Lijkt me te laat.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou het wel leuk voor jullie zelf houden, om de dag is prima, als je elke dag wilt, ook prima. je ei voel je meestal niet, alleen het groeien van je follikel zeggen ze... ik weet het niet, nooit gevoeld.
    maar in principe leeft sperma wel een paar dagen, dus het hoeft niet te geforceerd.
    weet niet of jullie al lang bezig zijn om zwanger te worden?

3. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen ronde ovulatietesten gedaan en had inderdaad buikpijn in de dagen voor mijn ei. Dus wie weet springt ie vandaag of morgen en dan is vanavond klussen prima!

4. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dit is ronde 4. Ik heb een cyclus van 28 dagen en volgens het boekje zou het ei morgen moeten zijn.
    Ik weet wel dat het zo niet gaat hoor dat het best eerder en later kan zijn. Maar sinds vanmorgen echt duidelijk in onderbuik een zeurend gevoel en ook de afscheiding is dun. Dus wel iets van een ei in aantocht.
    Vanavond gaan we wel gezellig klussen.

5. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren hele dag last van zeurend gevoel in onderbuik gehad. Gisteravond geklust en vandaag ook nog zeurend gevoel en wat steken in onderbuik.
    Ook erg veel afscheiding. Lijkt me duidelijk een ei. Vanavond ook nog maar even gezellig maken met manlief. en dan weer wachten wachten wachten wachten.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vreselijk altijd he, het wachtbankje. hopelijk heeft het wat opgeleverd deze ronde :)

Deel Deze Pagina