Sind kort zijn mijn man en ik gestopt met de pil. We hebben de gedachten dat het best wel even kan duren voordat we zwanger zijn. 3 dagen na het stoppen met de pil ben ik ongesteld geworden, net als anders. Nu merkte ik op dag 7 van mijn cyclus ineens dat ik echt zin had om te vrijen. Tijdens het gebruik van de pil was mijn libido erg laag, dus herkende dit niet echt van mezelf. Mijn man vond dit overigens helemaal niet erg dat dit nu anders was De volgende ochtend veel afscheiding met name taai slijm. Zou dit erop kunnen wijzen dat ik mijn eisprong zo vroeg al heb gehad? Weet dat de kans heel klein is maar begin stiekem te hopen dat het nu al raak is. Iemand ervaringen? Weet trouwens niet echt meer precies hoe mijn cyclus was voordat ik de pil slikte, dat is al ruim 10 jaar geleden.
Een eisprong op dag 7 is wel erg vroeg, ik zou het gewoon even afwachten, als je 10 jaar aan de pil bent geweest heb je grote kans dat je lichaam eerst moet ontpillen. Veel succes en duim voor je dat je snel zwanger bent!
Hi, Ik herken mezelf he-le-maal in jou verhaal. Idd ook net gestopt en m'n libido is weer terug. Echter is een eisprong zo snel niet heel waarschijnlijk. Ik had een week na m'n laatste dag ontrekkingsbloeding weer bloedverlies waarvan ik dacht dat het een eisprong o.i.d. was. Dit heeft meer te maken met het ontpillen waarschijnlijk. Dus ook in jou geval denk ik dat het door het ontpillen komt.