innesteling of aankomende menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minimee, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Lieve dames, ik zit nu op 8 dpo en had gisteren dus al was roestbruinige afscheiding/bloedverlies. vanmorgen was het iets meer, maar alsnog weinig. Verder geen krampen oid. Testje gedaan vanmorgen (tegen beter weten in en heel naïef natuurlijk) maar (uiteraard) omo.
    Zou dit evt een innestelingsbloeding kunnen zijn? het is echt minimale bruine afscheiding .. en er zitten wat "stukjes" doorheen (sorry voor t gedetailleerde verhaal :p)
    ik weet echt niet wat ik.hiervan moet denken. Soms heb ik dit wel eens voordat mn ongi begint, maar dat is dan pas 2/3 dagen ervoor, terwijl ik gisteren pas een week voor nod zat)

Pfff... gaan vrijdag een weekendje weg en eigenlijk wil ik dan enigzins zekerheid hebben (ook ivm eventueel drankje bij t eten enz..) maar ik besef me ook dat dat nog wel eens veel te vroeg kan zijn om te testen. Die onzekerheid..aaaarghh!!

2. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Minimee vervelend he al die onzekerheid en dat afwachten.
    Voor mij is dit heel herkenbaar... vorige week donderdag alleen veegjes bruinverlies tot zaterdag ochtend, daarna helemaal niks meer tot gister en is toch mijn menstuatie jammer genoeg gekomen. Hoop dat het bij jou hierbij blijft en een innesteling is!

3. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ahh balen sshanisee.. :( twijfel nu zo erg wanneer ik een testje kan wagen. Liefst wacht ik tot nod, maar ergens knaagt r iets om t vrijdag te proberen.. ik ben jiet zo geduldig aangelegd ben ik bang :p

4. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Sorry voor alle typfouten maar typ op de smartphone..dus gaat niet altijd goed :p

5. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik ken dat heel goed hoor ik heb al weet ik niet hoeveel testen versleten afgelopen 3 maanden. Je zou vrijdag een testje kunnen doen als je echt niet meer kan wachten, als deze negatief is en je menstruatie nog niet gekomen is op nod nog een keer testen.

6. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Kan innesteling zijn. Ik heb sinds vrijdag licht bloed verlies bij afvegen en soms zelfs helemaal bruin. Vandaag een test gedaan die is positief. Alleen ben ik al 68 dagen niet ongesteld geworden (#raarlichaam) Maar ben wel weer bang voor een MK hierdoor.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      15
  7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik had geen stolsels/stukjes tijdens de innesteling...enkel een paar druppels bloed.

8. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier maar wilde toch wat kwijt.
    Ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen.
    14nov had ik me eisprong, 2 dagen voor, op de dag en de dag erna geklust. Volgende week zaterdag 28 nov heb ik m'n nod maar ik heb het gevoel dat ik elk moment ongi word. Steekjes rond m'n linker eierstok en sinds vandaag een raar gevoel in m'n baarmoeder. Wie herkent dit? En betekent dit iets?

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je kunt beter zelf een topic openen,dat is wel zo netjes;)(zie dat je nieuw bent,dus geeft niets,is alleen een tip)

10. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat wist ik inderdaad niet. Moet alles nog ff uitvogelen maar dank voor de tip😉! Ik open een nieuwe

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Weet je zeker dat je eisprong was de 14e?
    Je klachten klinken als een eisprong. Kan ook innesteling zijn wellicht.

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    TS: je bloedverlies zou goed een innestelingsbloeding zijn lijkt mij omdat je menstruatie nog te ver weg is. Ik duim voor je!

13. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Hou allemaal ,
    Ik zit in wachtdagen maar geen gedult helaas.. Me eerste kind 12 jaar geleden heb ik met clomid 2 de poging en alles ging van zichzelf ,12 dagen had ik positieftest .. Nu ben bezig voor de tweede kindje maar ja ik ben inmidels 38 . Ben begonnen met gunol-f en pregnyl geen ervaring ..1 ste poginng ging zo snel en goed eicel en voor dat we weet eisprong gehad zelfs gyn . Stond verbaas .. We hadden gekluts toevalig maar gelaas geen positief .. 2de poging duurde land tot een ruim goed eitje had maar toch gelukt . 13 nov pregnyl en 15 iui . Gisteren zou ik ong worden maar nog niets vandaag test maar negt of zou zeggen heeeeelll erg licht streep die bijna is niet te zien . Kan toch niet meer pregnyl zijn en wann gaat hcg stegen als je zwanger zou zijn .. Inmiddels had ik erg buik pijn (darm) en wat licht onder stekjes maar geen ong geval .. Oo wil ik ook vermelden dat vorige maad voor dat ik ong worden had erg dikke witte vloed voleren maar deze keer nits .. Iemand raad en ervaring plss

Deel Deze Pagina