Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Okido, dan ga ik ook afsluiten. Welterusten en tot morgen!

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Terusteh meis!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden:)

Er waren er een paar niet lekker gisteren zo te lezen.. Zebra, voel je je alweer wat beter meis? En jij Zussie, hoe gaat het met jou? Is je hoofdpijn alweer een beetje over?
    Lente; Wat een leuke, vrolijke, kleurige schilderijtjes:S Ik schilder ook graag, alleen vaak zit ik voor mn doek en dan heb ik geen inspiratie:p
    Babsies, al een testje gewaagd of is de ongi echt doorgebroken? zou je wel een mooie cyclus hebben:)

Hier gaat alles prima, heb vandaag alle papieren voor de hypotheek de deur uit kunnen doen, dus ik ben wel een beetje opgelucht:) Nu nog afwachten of de bank ons daadwerkelijk de hypotheek verstrekt.. Toch nog even spannend, ondanks dat het eigenlijk vrijwel zeker is dat we de hypotheek krijgen.. Ga morgen denk ik uitzet shoppen:D (als het niet te warm wordt)

Lente en Zebra, zie net Lentes banner, het komt voor jullie nu echt dichtbij:D nog twee pillen, spannend zeg!

4. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meisjes!

Nou mijn ongi heeft toch doorgezet.. helaas! Bedankt voor het duimen hoor :) Wel grappig want het voelt helemaal anders als toen met de pil en daar ben je zó aan gewend geraakt! Maargoed, cyclus van 27 dagen dus, daar ben ik dan wel weer blij mee ;) Nu kunnen we gericht gaan klussen. Moet het nog wel een keer met vriendlief bespreken want die wilde eigenlijk nog een maand wachten, maarja... wat is nou één maand!? Toch!? :p
    Oja, en ik probeer voor mezelf een avond-verbod op ZP in te stellen want merk als ik tot in de avond nog zit te struinen hier dat ik dan helemaal hyper in m'n bed lig (lees: hoofd staat niet stil) en dat ik er dus ook slecht van slaap! :D Dus dan weten jullie dat.. ben ik savonds minder aanwezig hier...:)

@Yara: stom gedoe bij die bank. soms werken er echt zulke domme dozen. Mijn vriend zegt dat ook altijd, 'dat hoor ik al aan de manier waarop ze je begroet en dan ben ik gauw weg en probeer ik een ander want dat wordt heeeeelemaal niks..' haha! Oeh spannend! Nu is het afwachten dus. Maar als ik jou zo 'hoor praten' :)P) dan gaat dat helemaal goedkomen met die hypotheek!

@Sadas en trotse mama: welkom!

@Zebra: wij waren natuurlijk op zoek naar en hond en vroegen ons dat ook af. Fokkers zeiden dat als je de hond nu al aanwent aan onregelmatig ritme, dus gewoon niet op vaste tijden uitlaten en eten geven, dat hij zich dan straks heel makkelijk aanpast. Oja, en naast kinderwagen lopen moeten ze wel echt aangeleerd krijgen, dat gaat wel goed hoor. Oja enneh.. niet ziek worden! Veel te ongezellig als je niet mee kunt kletsen :p

@Lente: wat een leuke schilderijtjes! Ze zijn echt gezellig! Enneh.. behoooorrrlijk kinderkamer-proof :D haha!

@Zussie: jeetje lastig meid, zo'n hoge hartslag. Maakt het toch wel even spannend. Hopelijk valt het mee bij de huisarts

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs; Dus wel duidelijkheid nu, dat is dan ook wel weer fijn:) Haha Zussie waarschuwde je al van te voren, maar idd, wat is 1 maandje he;)
    Haha ik herken dat wel als ik savonds nog tot laat op ZP zit;) Ben er ook niet veel savonds, dat is mijn tijd met mijn mannetje:) En overdag is het hier ook heel gezellig!

En voor wat betreft de hypotheek, dat komt denk ik ook wel goed, alleen is idd toch ff spannend.. Werd net gebeld door de hypotheekadviseur dat de werkgeversverklaring van mn vriend niet goed is ingevuld.. kak, weer een nieuwe op laten stellen.. brengt toch weer extra spanning met zich mee..

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja lekker hè.. dat vind ik altijd wel een gedoe, van die officiele papieren invullen want het is vaak niet goed duidelijk wat er nou precies gevraagd wordt.. Duurt het ietsje langer dan nu?
    Ja Zussie zei het al, en zelf heb ik het heus in m'n achterhoofd gehouden natuurlijk maarja, stiekem hoop je nog wel ergens op.

Heb even een banner gemaakt, vind hem helemaal leuk :D

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha meid ik bedoelde dat Zussie je gewaarschuwd had voor het feit dat die twee maanden die je dan wil 'wachten' al snel korter worden, dus dat je het eerder gaat proberen;) Jou vriend wilde toch eerst ook nog een tijdje veilige seks?

Nee, het duurt niet langer, moet gewoon zorgen dat de papieren zsm ingeleverd worden. De termijn voor de hypotheek blijft namelijk staan, dat kan niet uitgesteld worden. Dus ik hoop dinsdag die verklaring van vriendlief op te kunnen sturen.

En ik vind je banner echt leuk:D

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohhh haha! Verkeerd begrepen... Ja mijn vriend wilde idd eerst ook veilig, toen niet en nu issie een beetje twijfelachtig in z'n berichten dus zal hem binnenkort maar eens aan de tand voelen over wat ie nou echt wil ;)

Ok, nou hopelijk krijgt je vriend het snel voor elkaar met die verklaring.

Ja leuk issie hè :D

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik lig in bed :( heb iets verhoging en een verstopte neus en hoofdpijn, maar ook bij elke keer opstaan duizelig
    dus maar warm in bed. kon het niet laten om toch even mee te lezen :)
    zolang ik blijf liggen voel ik me wel prima maar moet vooral niet bewegen. hopelijk is het morgen weer allemaal goed

@babsies, jammer! op naar de volgende ronde

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahwww arm zebraatje! Nou meis, lekker een kopje thee erbij en uitzieken.. beterschap!!
    Tnx, ja vol goeie moed op naar de volgende ronde ;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaai Liefjes!

Jammer Babsies! Maar nu weet je idd wel hoe je cyclus er uit ziet en dat alles nog werkt! En wanneer je moet klussen ;o)

Yara! Spannend hoor met die hypotheek, maar het komt vast goed!

Zebraatje :eek:( toch ziek geworden... lekker uitzieken meis! Inderdaad een kopje thee er bij en het forum, dan komt het helemaal goed.

Ik ben zoals jullie zien ook thuis gebleven. Heb het idee dat mijn lijf een beetje aan de bel trekt dat ik even rustig aan moet doen... dus dat doe ik dan maar.... er worden druk aantekeningen voor me gemaakt dus komt wel goed met die achterstand. Hier nog steeds geen bloed, dus zo lang dat zo blijft heb ik er nog vertrouwen in! Je kunt verder niks doen he... maar ben wel bang dat het allemaal nog verkeerd gaat!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Tjee,wat een gezellige drukte hier.Is dat altijd?? Ik zit zelf graag achter de laptop,ff kletsen over dingen waar je het met ander niet over wil hebben :D Sommige mensen weten wel dat we graag een 3e willen,maar nog niet hoe of wat.Weten we zelf trouwens ook nog niet haha.
    Ik ben bezig m`n gezondheid te verbeteren.Weet sinds een half jaar dat ik diabetes heb.Ben nu op dieet om m`n suikers stabiel te krijgen (lukt al aardig).Ook heb ik hoge bloeddruk.Dus tja,wel wat dingen waar aan gewerkt moet worden.Maar ik doe m`n best ;)

Ik begrijp dat sommige er al helemaal voor gaan??Spannend zeg!Gaan jullie allemaal voor de eerste ?

Groetjes trotse mams

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zebra toch, beterschap meid! Lekker in bed blijven en hier kletsen:D
    Zussie; Goed van je meis dat je toch thuisgebleven bent.. Zeker nu goed luisteren naar je lichaam, want al die stress is niet goed voor het beebje! En met die hypotheek komt het ook wel goed, maak me er alleen ff druk over:p maar moet ik eigenlijk ookn iet doen, heb het toch niet zelf in de hand..

Trotsemam; ja het gaat hier altijd zo;) heel gezellig hoor! Haha dat maakt het wel lastiger als je zelf nog niet goed weet hoe en wat;) He meid, wat vervelend! Diabetes is niet niks.. Heb je veel last van of moet je met veel dingen rekening houden? En weet je al hoe dat gaat in combi met een eventuele zwangerschap?

Wij gaan allemaal voor de eerste:p Alleen weet ik nog niet wanneer ik kan gaan stoppen met de pil, de meeste anderen hier wel.. Maar ik vind het wel leuk, die verschillen:p anders ben je ook zo snel uitgekletst;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee Yara... nu moeten we samen wachten op iets wat we niet zelf in de hand hebben ;o) alleen om een andere reden. Maar het komt goed, als we nu gaan denken dat het niet goed komt heeft ook geen zin!

@ Trotsemama: inderdaad allemaal de eerste. Ik heb afgelopen woensdag licht positief getest en ga nu zondag weer testen. Is het vanwege je gewicht dat je diabetes hebt gekregen en een hoge bloeddruk? Of ben je erfelijk belast? Lastig hoor, inderdaad ook gezien een zwangerschap. Hoop dat je het snel onder controle krijgt!

Ik voel me vandaag zo veel beter dan de rest van de week! Ergens maak ik me dan zorgen (ik voel niks meer, dus is er vast niks meer), maar misschien heb ik de afgelopen dagen gewoon te druk gedaan en had dat zijn weerslag.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,m`n suikerwaardes waren niet extreem hoog gelukkig.En nu ik een tijdje op dieet ben zijn ze zelfs vrij normaal.Maar diabetes gaat niet over.Zodra ik ongezonder zal eten zullen m`n suikers weer omhoog gaan.

Hetzelfde eigenlijk als ik zwanger zou worden.Het is iig nu al bijna zeker dat ik insuline moet gaan spuiten (bij de zwangerschappen van m`n kindjes was m`n suiker ook iedere keer te hoog,maar zonder dat ik insuline moest gebruiken...wat achteraf bijmijn zoon ,de jongste,wel nodig bleek omdat hij heel erg groot was bij de geboorte).

Ik ben wel onder behandeling bij de internist voor de bloeddruk en suiker.Hij geeft groen licht om zwanger te worden.Maar ik wil er zelf nog meer aan doen voor we ervoor gaan.

Hoe komt het dat jij nog niet weet wanneer je kan stoppenmet de pil?
    Groetjes trotsemams

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend Zussie!! Licht positief is toch positief?Waarom twijfel je?
    Knap dat je kan wachten tot zondag :$

Ik ben erfelijk belast (zowel voor de bloeddruk,diabetes en overgewicht) en dus ook door overgewicht (diabetes).
    Hoge bloeddruk had ik al op m`n 16e,toen had ik nog helemaal geen overgewicht.

Komt wel goed :D

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Idd, kunnen we samen de controle loslaten (hou ik niet van;)).. Wat fijn dat je je wel weer beter voelt! En je nu niet zown zorgen gaan maken, er zijn zoveel meiden die totaal niets voelen tijdens de zwangerschap!

Trotse mam; Wat fijn dat het in ieder geval nu wel onder controle is en dat je goed in de gaten gehouden wordt!
    Nou ja, ik kan eigenlijk wel stoppen, maar dat wil vriendlief nog niet. Wij zijn bezig met het kopen van een huis en krijgen op 1 augustus de sleutel. Wij wonen op dit moment (officieel) niet samen, maar eigenlijk woon ik zown beetje in bij zijn vader. Mijn vriend wil dus eerst op zn gemak alles voor wat betreft het huis in orde hebben en daarna pas een keer stoppen, maar op dit moment heeft hij nog steeds niet gezegd wanneer hij dan wil stoppen;) Ik bedenk me nu ineens dat dat ook best kan zijn omdat het nog niet 100% zeker is dat alles door gaat ivm de hypotheek.. Is wel voor 95% zeker hoor, maar mijn vriend is heel erg van de zekerheid, terwijl ik het risico wel zou willen nemen om nu alvast te stoppen.. Maar goed, je begint er toch met zn tweeen aan he;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt, een streepje is een streepje, maar hij was echt zooooo licht! (zie mijn fotoboek). Ik zit er steeds naar te kijken of ik hem echt zie. Als ik mijn beeldscherm een beetje kantel zie ik hem gelukkig wel echt goed..
    Soms denk ik dat ik het me allemaal ingebeeld heb, gelukkig zien anderen hem ook.
    Ik ben zo stom geweest om gisteren nog een keer te testen (had ik wel een reden voor) en toen was het streepje dus nog lichter. Sindsdien ben ik dus heel onzeker omdat ik bang ben dat mijn HCG niet gaat stijgen en het een VMK wordt...
    Daarom wil ik wachten tot zondag, dan zou hij wel echt gestegen moeten zijn zou je zeggen.

Ik ben gewoon zo bang om het weer kwijt te raken nu ik er even van geproefd heb!

Ik vind het echt heel knap dat je zo met je gezondheid bezig bent en het nog beter wil hebben voor je zwanger raakt. Lijkt me echt heel rot om altijd bezig te moeten zijn met wat je eet enzo.
    Ik probeer ook wel gezond te eten, maar ik moet meestal mijn best doen om te zorgen dat ik voldoende binnen krijg. Ik neig namelijk meer naar ondergewicht en dat is ook niet goed.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ik ben ook weer helemaal fris en fruitig. Zat om 8.45 bij de kapper en was om 11uur thuis :$ dat ben ik niet gewend deze lange tijden haha Ben geknipt door een ´man´ ook die ervaring had ik nog niet maar goed, ben helemaal tevreden. Het is zo leuk, kappers kraken elkaar altijd af haha. De kapper die ik normaal altijd heb zegt dat er dingen mankeren als een ander het heeft geknipt, en deze moppert over haar dat het scheef zat enz haha. Ik zie het niet dus maakt mij niet uit haha. Heb nu weer helemaal m´n krul terug. net ff snel gedoucht zodat ik mijn eigen model er weer in kon brengen ipv dat van hem haha ik blijf een vrouw;)

@Zebra, beterschap meid! Je hebt het toch opgelopen!
    @Babsie, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Zo blijft het spannend. Op naar een nieuwe ronde. En leuk die tikker!
    @Trotsemams, lastig hoor als je opeens merkt dat je diabetes hebt. Het lijkt me ontzettend moeilijk. Ook al leer je er mee om gaan, het blijft zo dat je er altijd mee bezig bent. Kan het geen kwaad voor een eventuele zwangerschap?

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haa Lente! Fijn dat het goed zit meid!
    Geeft een lekker gevoel he als het goed geknipt is?
    Ik ben de laaste keer ook door een man geknipt en ben niet zo tevreden :eek:p volgende keer weer bij mijn eigen kapper.
    Ik ken dat wel, dat je het thuis meteen weer op je eigen manier gaat doen, haha.
    Heb je nou ook plukjes laten verven?

Deel Deze Pagina