Nee mag niet vanwege hygiene... Nagellak gaat vaak bladderen en daar gaan bacterieen in zitten. Sowieso vinden ze dat het geen frisse uitstraling heeft. Ik weet ook niet of ik behandeld zou willen worden door een verpleegkundige met lange rose nagels ;op Iemand moet er toch een beetje fris, schoon en neutraal uitzien.
geef je wel gelijk. Het is buiten 23 graden, toch heb ik het maar koud. Binnen is het maar 19 haha. Ga soms ff buiten opwarmen en dan weer naar binnen. Tijd dat de zon het huis weer even wat warmer maakt.
Ik ga er ook weer vandoor. Ga zo op visite bij een vriendin. Even lekker kletsen en horen hoe het nu met haar gaat (degene die dr kleine is verloren). Daarna moet ik nog aan de poets op de badkamer schoon te maken en nu nog even heel kort lezen en opwarmen in de tuin! Tot vanmiddag!
Fijne dag meis! Ik ga zo even naar de turk om de hoek, lekker fruit halen ) Smoothie voor mezelf maken vanmiddag. Ik heb echt 0,0 eetlust... maar mijn mannetje is boos op me want hij vind dat ik ook moet eten als ik geen trek heb. Heeft hij wel gelijk in... dus dan maar lekker fruit enzo halen! Misschien kan ik er wel een schep granen ofzo doorheen gooien, dat hebben ze daar misschien ook wel... Vloeibaar brood ;o)
@mamavangwen , gecondoleerd met jullie verlies. Ik heb alles een beetje vluchtig doorgelezen, heb niet echt de puf alles te lezen. nog steeds ziekjes en in bed. maar ik spiek tussendoor wel hoor wil niet achterlopen met jullie gekletst!
Aah Zebra! Je leeft nog! Ik heb net om mezelf op te vrolijken mijn eerst 'buikfoto' gemaakt p Als referentiekader natuurlijk want er is nog niets te zien! Ik heb geen blote buik gedaan hoor, daar hou ik niet zo van... Als ik dan zondag een tweede streepje zie kan ik hem trots overal gaan plaatsen... Na een zwangerschap krijg ik hem natuurlijk nooit meer zoals hij geweest is, haha.
Zussie, ik zag net een berichtje van je in een ander topic dat je de foto in je album geplaatst hebt, dus ik heb stiekem nog even zitten turen op jou testje ik zie het toch ook echt. en als ik lang blijf kijken weer niet , dan wel, niet , wel , dus het staat er toch echt! die buikfoto is een slim idee ja, hoop dat ik ook blubberbuikje overhoud na een beebje
Haha... ja is wel een essentieel woordje he dat geen ;o) Jaaah... ik word ook gek van mezelf. Maar ik weet zeker dat hij live goed te zien was en mijn mannetje heeft hem ook gezien!
Zussie; Hij stond er echt, ik heb em ook gezien! En de dames in het tuurtopic ook! (Spiek daar regelematig mee, testjes turen is leuk) En die buikfoto is zeker een goed idee Mijn schoonzus heeft zown 9 maanden boekje gekregen (is overigens echt super leuk, een soort 'boek van ikke' alleen dan over de zwangerschap) en daar moest je op de eerste pagina ook een foto plakken van je 'platte' buik Zebra; meid toch, blij dat je nog leeft! Voel je je al wat beter of echt nog even beroerd? *knuffel*
Jaaa ik ben blij dat jullie hem ook zagen! Want mijn mannetje heeft hem live gezien, maar die ging ineens twijfelen of hij hem wel echt had gezien! Ik ga zondag KV testje doen denk ik... Heb ook die digitale liggen maar ik ben te bang voor een teleurstelling daarmee, omdat die vrij veel HCG nodig hebben.
En dan heb je gewoon een vette knalstreep als je dat hebt, moet je gewoon je zus dat boekje opsturen met de post
ben benieuwd zondag zussie! ik ga spieken , of was je zondag al naar doosje ? dat zou jammer zijn voor ons Yara, voel me nog steeds beroerd, behalve als ik lig en verder niets doe dan voel ik me eigenlijk wel goed maar zitten/lopen allemaal foute boel gelukkig gaat vriend koken vanavond, erg lief , want als hij 5x per jaar kookt is het veel gebakken aardappeltjes met snitzel en sla! dat kan zelfs hij maken hahah
Whaha Zebra bof jij even Kun je wel gewoon eten (als in, ben je niet missleijk)? Zou zonde zijn van je vriend zijn kookkunsten Maar, lekker blijven liggen dan jij
Nee maandag naar Doosje! Jullie zijn de eersten die het horen! Lekker blijven liggen dan Yara! Heb je last van je holtes dat je zo duidelig wordt met opstaan? Lief dat je vriend gaat koken.... je bent verder niet misselijk ofzo?
Je houd het wel spannend Zussie @Zebra,veel beterschap!Niets aan he,ziek zijn Het is hier vandaag maar een luie dag,nah ja... moetkunnen in de vakantie Morgen wordt het super mooi weer,heerlijk! Liefs trotsemams
Jaaa... spannend he... Ik heb de drang om morgen al te testen (dan is het ook al 3 dagen na woensdag), maar ik durf niet. Ben echt bang dat er gewoon niks verschijnt... en wat dan...