Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Maar lieve Zussie.. als er morgen niks staat, zal er zondag waarschijnlijk ook niks staan:( maar als je gevoel zegt dat je tot zondag wil wachten, moet je gewoon wachten.. Die ene extra dag slepen wij je er wel doorheen..:) en je hebt ook een druk weekend gepland toch?

En mijn holtes zijn trouwens prima in orde, die van Zebra daarentegen;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nou ik moet verplicht eten, vriend blijft ernaast zitten tot het bordje leeg is, heel lief en nodig. want anders eet ik gewoon niks als ik ziek ben. drink dan alleen 7up altijd ( geen idee waarom , lijk ik me beter te voelen?! )

vind het knap dat je dit volhoud zussie, denk dat ik elke dag zou testen hoe zeer het ook doet als je dan nog een wazige test hebt. Ik ben gewoon ongeduldig.
    Nog 2 pillen uit de strip, heb ook het liefst dat ik dan over 3 dagen zwanger zou kunnen zijn :D maar helaas dat is niet het echte leven :p

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou mijn holtes zitten behoorlijk dicht, voelt eigenlijk alsof ik nergens meer een uitgang bij mn hoofd heb voor zuurstof :(

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooh sorry, Zebra bedoel ik natuurlijk ;o)

Ja... op zich is morgen testen ook wel een goede...
    We gaan namelijk om 13.00 uur huisje kijken ofzo, maar zijn de hele ochtend vrij.
    Zondag moet mannetje super vroeg weg, dus als het dan negatief is zit ik ook nog eens alleen...
    Maar ik ben echt bang!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heb je al een warme douche genomen Zebra?
    Stoom kan nog wel eens helpen om de boel een beetje open te krijgen...
    Moet je eigenlijk naar de sauna gaan, haha, maar dat word een beetje lastig he?
    Maar als je holtes dicht zitten kun je daar behoorlijk last van hebben met overeind komen enzo!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Snap je angst meid.. Tis gewoon rot dat je er geen controle over hebt.. Maar goed, je bent ook niet ongesteld..:)

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,dan zou ik als ikjou was morge testen.Als het positief is benje eerder blij.En als het negatief is weet je het iig ook.Hoef je niet langer in onzekerheid te zitten.
    Ik zou het doen,dan weet je waar je aan toe bent.

Liefs trotsemams

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee ben niet ongi, maar als deze cyclus net zo lang duurt als de vorige is morgen pas mijn NOD volgens mij...
    Maar ik dacht dus dat ik deze maand eerder mijn ei had gehad...
    Brr... ik weet echt niet wat ik zou doen als hij negatief is..
    Janken denk ik :eek:p

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mag je gerust om janken zussie,als het negatief is.Maar als morgen je nod pas is,dan is het toch ook nog erg vroeg om te testen?
    Oh nee,je zegt dat je ei wrs eerder was deze maand.

Snap je onzekerheid.... lastig lastig.Gewoon gaan testen hoor,dan weet je het iig.

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, dat mag dan toch ook.. Die onzekerheid is echt zoooo moeilijk.. en het is wel een beejte wat Trotse Mams ook zegt, dan weet je het iig.. En die onzekerheid is echt killing.. Maar als het om testen gaat, jij voelt zelf het beste aan of je morgen of zondag wilt testen, net waar jij je goed bij voelt.. En als je morgen test, is je mannetje er tenminste bij..

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt... ik heb eerder getest omdat ik twee keer onwijs lage rugpijn en buikpijn had en wat bloed/rose/bruinverlies. Dus dacht misschien innesteling ofzo...
    Maar het gaat nog zo vaak fout voor NOD, dus ik vertrouw er niet klakkeloos op dat het morgen dan positief zou zijn...
    Heb mannetje even gesmst of hij het goed vind morgen al te testen. Denk dat hij het wel goed vind want ik word ook niet gezelliger van al die spanning, haha.

Ik ben even naar de winkel hoor!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Diep respect dat je het uberhaupt volhoud om tot morgen of zondag te wachten :D

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oke, tot zo meis! En probeer niet te veel te stressen he! Je voelde je weer net zo lekker vandaag op je vrije dagje..

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    True!
    Ik ga niet stressen!
    Voel me vandaag kiplekker op een klein beetje buikpijn na!

Heb net een heeeeeele grote tas fruit gehaad bij de turk (voor 5 euro, ben altijd zo trots op mezelf als ik dat gedaan heb).
    Zometeen ga ik lekker sinaasappeltjes persen enzo, en een smoothie maken.
    Zeebje, als je in de buurt woonde kwam ik je een beetje vitamientjes brengen!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Een hele grote tas fruit voor 5 euro?? Dat klinkt beter haha

Genietze van je smoothie :p

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja goed he?
    Je moet even een drempel over om zo'n supermarktje binnen te gaan want het ziet er een beetje smoezelig uit allemaal...
    Maar het fruit is super goed..
    Ik heb voor 5 euro:
    - een mango
    - 4 peren
    - een tros bananen
    - grote zak perssinaasappelen (6 of 7 ofzo)
    - 5 limoenen
    - een komkommer

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zo Zussie, echt een hele tas vol! Lekker vitamientjes drinken:) Ga je vanavond nog wat leuks doen?

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee niet echt... jij?

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Uhm.. ging eink met mn schoonzusje een proefrondje wandelen met de kinderwagen (heeft ze vandaag gekocht), maar hij moest besteld worden, dus ze krijgt em pas in juli:S Dus nu heb ik eink ook geen plannen.. Mss dat ik alsnog ff naar haar toe ga

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohw jammer... jullie zouden dus eigenlijk een rondje maken met een lege kinderwagen?

Misschien kom ik nog zo ver om achter mijn naaimachine te gaan zitten.... maar denk het niet.
    Denk dat het gewoon bankhangen wordt met uitzendinggemist, websites met babyspullen, het forum en al mijn gedachten ;o)

Deel Deze Pagina