Ja, maf he Gewoon ff kijken 'hoe die liep' Haha, echt een meidenavondje Ik weet het echt nog niet, weet ook nog niet waar ik zin in heb Kan goed zijn dat ik naar vrienden ga, maar kan ook goed zijn dat ik zin heb om gewoon lekker thuis te blijven..
Hmm ja... ik moet vanavond even die vriendin bellen waar ik mogelijk morgen heen ga. Maar heb eigenlijk niet zo'n zin want is mijn mannetjes eerste vakantiedag en heb ook wel zin om lekker samen te zijn... en ben bang dat ze gaat vragen naar een zwangerschap enzo en dat ik dan mijn mond niet kan houden...
Hmpf, zwanger worden/zijn brengt toch een hoop complicaties met zich mee Maar ik blijf zeggen wat ik eerder al zei, op het moment is het gewoon ff belangrijk dat jij gewoon lekker doet waar jij je het best bij voelt.. Als je morgenvroeg gaat testen, en offie positief of negatief is, beide uitslagen hebben toch wel een impact, en kan me voorstellen dat je dan liever bij je mannetje bent, of dat je het moeilijk vind om je mond te houden.. Ik kom iig morgenvroeg spieken
Maar meiden, ik ga nu, moet ff naar de bank (jup, jammer genoeg alweer) en dan ga ik eten koken.. Mss dat ik er vanavond ben, en anders kom ik morgen kijken. Zebra, nog heel veel beterschap meid! Zussie, Hou je taai en succes morgen/zondag! En ik 'zie' jullie snel weer!
zo ben er ook weer. Heerlijk buiten in de zon gezeten bij de visite. Gezellig hoor zo dit weer. Daarna even snel de badkamer + wc´s schoongemaakt en nu staat mijn oventje aan om mijn eten op te warmen. mmmm Zijn er hier vanavond nog mensen?
Dank jullie wel allemaal voor het medeleven. Lekker terug van heerlijk zwemmen met de kleine meid. Ze vind dat zo leuk zwemmen. Gelukkig heb ik wel kunnen uitrusten vanaf woensdag lig ik al om 19.30 uur op bed om zo mijn slaap in te halen. En is aardig gelukt. Iemand vroeg of opa nog een vrouw had. Ja die heeft hij nog. Oma word in augustus 79. Maar is een sterke vrouw ook al had ze het heel moeilijk van de week. @zussie: leuke poppetjes. Zal jouw oma een hoop werk aan hebben. En dan is het idd erg lullig als ze dan voor 10 euro weg gaan. ik heb ook buikfoto's gemaakt vanaf het begin. Steeds om de 3 weken. Het is zo leuk om dat straks terug te zien. @trotsemams: ja wij gaan bewust pas in september voor de 2e omdat ik afgelopen februari met een nieuwe baan ben begonnen en niet gelijk op de proppen wil komen met ik ben zwanger. Ook al zijn ze heel blij met me. Nou ik ga lekker eten koken en misschien kom ik vanavond nog even langs.
Haha mamavangwenn! Fijn dat het leuk was het zwemmen. En ook dat oma zo sterk is. Lijkt me zo moeilijk als je zo lang met iemand samen bent en dan ineens alleen! De eerste weken na zo'n overlijden heb je juist heel veel mensen om je heen, maar dat wordt dan vaak ook weer minder he... Ik hoop dat het niet mijn laatste buikfoto was ;o)
Hahaha Zussie Tis idd wel lekker om je gedachten en onzekerheden hier te posten, gewoon omdat er in de omgeving zo weinig mensen zijn die weten wat er nu allemaal gaande is Nog wat leuks gedaan vandaag? Kan me zo voorstellen dat je even niet meer weet waar je het zoeken moet, ben helemaal een beetje plaatsvervangend zenuwachtig voor je.. heb echt het gevoel van; hoop dat we gauw weten hoe het zit want dan weten we het maar Ik heb even ge-troost-shopt omdat ik ongi ben geworden (wat ben ik toch zielig ) Een zwart rokje met witte strepen (strak) met daarop een wat wijder wit t-shirt met 'love is all' erop Helemaal blij haha! En straks gaan we kijken voor een 'nieuwe' tweedehands auto, een vw Polo, ben heel benieuwd! Yara en mamavangwenn alvast smakelijk eten en tot morgen!
Ha Babsies! Welkom terug meid! Shoppen is super als je ongi bent! Ik heb niks leuks gedaan vandaag! Alleen fruit gekocht, haha. Zo maar eens kijken wat ik ga eten, moet ook gebeuren he...
hahaha wat zijn wij vrouwen toch goed he. Shoppen als we het moeilijk hebben en het werkt Je loopt er dus weer lekker zomers bij babsie! Ik heb de laatste tijd zoiets, haal maar niet teveel voor de zomer. Nu past alles dit jaar nog wel maar stel ik ben binnenkort zwanger, dan pas ik het misschien volgende zomer niet meer haha. Zou toch zonde zijn. Heb dus dinsdag wel een hele leuke jurk gescoord. Maar ja, die is van de prenatal dus die is met rek hahaha (ik weet het, ik ben erg, maar hij was zooo leuk!) Morgen wordt het zomers warm! Eens kijken wat we dan weer uit de kast trekken haha
Tnx! Ja met zulk lekker weer kan ik toch niet de hele dag binnen zitten en zit ik dus al snel in de stad (daar wonen we naast).. en dan is shoppen dus het gevolg Wel grappig dat je dat zegt trouwens over die turkse supermarkt. Wij zijn begin dit jaar 6 weken naar Turkije geweest en sindsdien haal ik daar veel boodschappen vandaan, ook typisch turkse dingetjes. Terwijl ik daarvoor echt een lang-leve-de-albert-heijn-idee had Als je nog ideeën nodig hebt... wij eten vanavond rijst met kip en snijboontjes, met een groene curry saus erover... *hhhmmmmmmmmmmmm*
@Lente: Jaaa precies, en vooral heel goed voor onszelf hihi! Ja klopt, ging daarna nog ff bakkie halen bij m'n opa en die zei het gelijk: 'nohhh moid, wat zien jai dr zomers uit!' Lekker westfries, wat hou ik daar toch van Je bent er vroeg bij met je kleding-planning, gewoon lekker shoppen joh, een heleboel dingen rekken toch wel mee! Alleen het laatste stuk wordt lastiger denk ik. Morgen doe ik lekker m'n nieuwe outfit aan, lang leve de menstruatie haha!
Oh, ja das wel saai Zussie.. ze hebben bij de appie ook wel héél lekkere salades! Ik vind die franse, met geitenkaas en honing altijd heel lekker. Is geen maaltijdsalade maar ik heb er meestal wel genoeg aan. Anders doe je nog lekker en broodje in de rooster met plakkie kaas erop een klaar is kees! Vriendlief is zo thuis dus ik moet er ook aan geloven. Tot vanavond meiden!
Haha.... we hebben geen appie in de buurt! Maar we doen altijd aan het begin van de maand grote boodschappen bij de aldi, dus ik moet het eigenlijk doen met wat we in de vriezer hebben Heb nog wel spaghettisaus geloof ik, beetje pasta er bij koken. En stukje vlees met rosti rondjes en doperwtjes is ook altijd populair als ik alleen ben. Komt goed! Maar ik moet mezelf echt motiveren want ik beland vaak in brood met gebakken eitje. Gelukkig zijn de eitjes op ;o)
hahaha Babsie, je betrapt je met je tikstijl meteen dat je een West Fries bent! Ik ben dat ook dus ik herken de woorden
Ik wou al zeggen. Het enige wat ik met Friesland heb is dat ik er maandag naartoe ga p Ik ben een rasechte Rotterdamse ;o)