hahah nou dat is wel heel leuk maar lijkt me ietwat voorbarig al hoop ik deze snel te kunnen aanvragen!!
oh, die gratis dingen zijn leuk idd. Zo heb je zoveel van die gratis zwangere dingen die je aan kunt vragen. Ik hoor alleen dat de doos als je bijna gaat bevallen niet zo leuk is...
Waarom ze dat ding 'de blije doos' noemen is mij ook nog steeds een raadsel... Noem het dan box ofzo.... of pakketje.... Zo... ik heb de afwas gedaan en zit nu te genieten van mijn laatste kopje thee van de avond.. Heb net auto's gekeken voor onze gezinsuitbreiding... ik vind de renault megane leuk, maar het model dat ik leuk vind heeft zo'n vreemd kontje, en mijn man kan zich daar niet overheen zetten volgens mij p Ik heb al gezegd dat dat precies dat beetje extra ruimte geeft voor een kinderwagen... weet niet of hij overtuigd is.
jeetje wat een west-friezen hier..... grappig zeg. hier nog één...... ben er geboren en getogen. alleen bijna 5 jaar terug verhuisd voor de liefde van mijn leven naar een klein plaatsje bij rotterdam. nou vanavond en komende dagen staan in het teken van afplakken, opruimen en verplaatsen. Maandag gaat de badkamer eruit en duurt 10 werkdagen voordat ie klaar is.. Gelukkig hele lieve buren en familie waar we kunnen douchen.
haha ik kijk ook altijd naar kontjes van auto's hahaha Misschien een vrouwen ding. Ik heb leuke nieuwe uitzendingen gevonden op uitzending gemist. Generatie 2010. aangezien ik alle babyboom had gehad, dan nu op naar het volgende haha
hey, das leuk! zo was ik alleen, en zo zijn we met 3! Waar woonde jij in West Friesland mamavanGwenn? Als je het niet wilt vertellen is dat ook prima hoor. Dat is trouwens wel een hele stap om dan naar rotjeknor te gaan. Dan moet je wel heeel veel van je vriend houden
Oeh goede tip Lente! Ik ga ook kijken! Mamavangwenn, nu ben ik wel heel erg benieuwd welk plaatsje dan, haha! Aangezien ik ook uit rotterdam kom... (geboren en getogen in een klein plaatsje erbuiten ;o) Ik heb een nieuw hebbeding... Lampionsenzo.nl de webwinkel in lampen lampionnen, lampions enzo, lampion. Dit wil ik in mijn nieuwe huis... dan hang ik er een paar bij elkaar. Lijkt me fantastisch!
ik woonde in hoogwoud. en welke jij? Nu woon ik in het altijd mooie Hendrik-Ido-Ambacht. In de nieuwbouwwijk. ik rij een renault clio. Die heeft ook zo'n leuk kontje.... maar mijn kinderwagen past erin. Heb ik toen speciaal meegenomen dat we gingen kijken voor de auto. Dus een goede tip. Ja als de liefde goed zit dan durf je zo'n grote stap wel te nemen. En heb ook nog geen moment spijt. Vind het wel lekker het anonieme. Niet meer de dochter van... te zijn. Alleen met de moeilijke momenten zoals het overlijden van opa is het zwaar. Je kan niet ff uithuilen bij je familie.
Zo de vrijdag zit er weer bijna op Straks gezellig x factor kijken,altijd leuk. Ik ga toch eens kijken of we hier ook een turkse supermarkt hebben,denk het vast wel.Ikheb ook wel zin in een smoothie hihi Morgen een drukke dag,maar ik kom hier zeker even aanwaaien Fijn weekend allemaal!
hihi leuk he dingen scoren voor je toekomstige huisje. Door steeds nieuwe ideetjes te zien krijg je steeds een beter beeld van wat je wil in je huis. Ik vind het soms wel jammer dat wij al helemaal klaar zijn. Kan daarom niet wachten tot project babykamer haha
Oh ik dacht dat je in een klein plaatsje bij rotterdam woonde? Wij hebben ook een renault clio ;o) ben er nog steeds zo blij mee! Maar met een kindje willen we graag een 5-deurs gaan rijden en iets meer ruimte... maar ik vind renaults zo lekker rijden, liggen lekker stevig op de weg!
hahah ik ben ook bang dat ik dit tempo dit weekend niet bij kan houden. Kan dan eens ervaren hoe het is om een kleine te hebben en te kijken hoeveel tijd ik over hou haha
o xfactor is dat er ook nog steeds. kijk het niet meer sinds einde van the voice. ben echt wel klaar met die zang''talenten'' maarja zo heeft iedereen de vaste programmas, ook saai als we allemaal hetzelfde kijken Ik ben van bed naar bank gegaan en ga me zo eens wagen aan een bakje fruit aangezien het fruit me hier om de oren vloog heb ik er ook trek in gekregen
ik heb een 5-deurs clio met airco. wij hebben naast mijn auto ook nog een megane. Dus hier echte renault rijders. ik vind het een klein plaatsje vergeleken met rotterdam. Ik vind alles nog steeds groot hier.
Maar woon je nu echt in rotterdam zelf dan? Haha grappig dat jullie ook van die renaultrijders zijn... Wat voor megane hebben jullie dan? Ook met zo'n kontje? ;o) Wij hebben nu dus een 3-deurs clio...
Nee ik woon niet in rottedam zelf. Ik woon in Hendrik-Ido-Ambacht en kom oorspronkelijk uit Hoogwoud in Noord-holland. Onze renault megane is een wat ouder model uit 2003 en een stationwagen dus die heeft niet dat kontje.
Onee idd... Ik kom oorspronkelijk uit Rhoon. Maar woon nu dus in Rotterdam zelf. Leuk HIA, daar ken ik wel een paar mensen... woonde je grote liefde daar altijd al?
Wat goed zeg,Zebra ook aan het fruit ...allemaal aan een overdosis vitamine door zussie btw: wat wonen jullie allemaal ver weg.Ook prikkers uit brabant?