en of het gezellig is, je moet eens een dagje offline blijven, kun je 6 paginas bijlezen je zou er zowat een dagtaak bijkrijgen!
@Lente: hihi ja en stiekem ben ik er trots op Studeer in Amsterdam en heb het al die tijd stug volgehouden, ookal vonden ze het daar voor geen meter klinken haha! Leuk dat je ook uit deze hoek komt @mamavangwen: joehoe nog eentje uit de regio! jammer dat je nu weer weg bent @zussie: lekker gegeten? @Trotsemams: haha vind het zo grappig dat je die mailtjes aan hebt staan! Maarrehh.. jij bent ook een gezellige toevoeging hoor
Nou idd Zebra, tis af en toe echt niet normaal hoor! Laatst ook, was ik het weekend niet online, meteen TWAALF pagina's erbij! Maargoed, het gaat me straks wéér gebeuren want ben dit weekend denk niet online, morgenochtend werken en daarna naar het strand en zondag de hele dag werken tot 23:00u dus dan ben ik helemaal gesloopt. Dus meiden, alvast een heeeel fijn weekend met veeeeel zon! En Zebraatje: beterschap! En Zussie: morgen spiek ik nog even voor je testje, ik duim voor je en ga van het positieve uit meis!
zondag de hele dag werken tot 23uur? toch nog wel een beetje menselijke tijden he? Je hebt gelukkig ook leuke dingen dit weekend. Ik denk ook dat ik hier weinig te vinden ben. Zal de hoog nodige dingen even meelezen en verder ben ik afwezig denk ik.
Jaaa.... wat denk je als ik volgende week 4 dagen weg ben! Haha dat is niet te doen joh! Dat bijlezen! Ik ga ook afscheid nemen voor vandaag! Ben moe! En dan is het sneller morgen... Hoop dat ik met leuk bericht kan komen... Als hij nou morgen negatief is moet ik maar gaan wachten op mijn ongi denk ik... brrr....
ik ga ook mn bedje weer in, moet toch nog wat uitzieken merk ik ben er morgen weer. zussie ik duim voor je!
gaat opeens iedereen weg, nah! Slaap lekker zussie en en Zebra! Lekker slapen dan is het gauw weer morgen!
Dankjewel voor het compliment Ik zit vooral op dit topic,maar ook op facebook hyves en msn.De geboortekaartjes staan inmiddels uit En eigenlijk zou ik om half 9 de pc uitzetten hihi
zo is dat. Ik ga je helaas ook verlaten. Moet nog tassen in pakken voordat we morgen kunnen vertrekken en nog de moederdagcadeauspullen (mooi woord voor galgje) voor m´n zus klaarleggen en dan ga ik mijn padje ook inkorten. Fijn weekend en niet te verslaafd worden he