Ik vind het heel jammer voor jullie. Vooral doordat je al deze dagen zo ontzettend in spanning heeft gezeten. Zo zie je dus maar dat je er zelfs van je cyclus niet op aan kunt. Hoeveel dagen duurt deze cyclus nu tot nu toe? Een heeeeele dikke knuffel van mij voor jou!!!!
39, net als de vorige keer... Alleen die buik en rugpijn heb ik nog nooit gehad... Ik denk eigenlijk dat het er wel zat, maar dat het gewoon mis is gegaan...
Het is idd zo raar wat je lijf met je uit haalt. Zo gemeen ook. Dat je zoveel dingen meer voelt terwijl je daarvoor ook al met de pil was gestopt. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij gaat verlopen. Kijken of ik ook van die valse dingen krijg te voelen. Maar echt, als jouw gevoel zo sterk was, dan is het zo'n tegenvaller! Doosje komt precies op het goede moment om samen even tot rust te komen!
Ja.... alleen ongi komt dan waarschijnlijk ook in doosje das dan wat minder... Ik baal er vooral van dat die cyclus dan nog steeds zo lang is... moet ik weer 1,5 maand gaan wachten. Getver!
Ja, jij hebt idd een hele lange. Maar, ik lees hier ook over meiden die een half jaar onderweg zijn en nog steeds niet ongesteld worden. Je bent dan in elk geval weer sneller.
hey zussie!! kvind het zo jammer voor jullie!!! ik heb ook zo een lange cyclus en is echt beu zo lang wachten telkens. dikke knuffel
jeetje zussie wat balen zeg. had het zo gehoopt voor je. nou die vervelende rode duivels weer afwachten.
Hey zussie,wat ontzettend balen Had het echt gehoopt voor je,al "kennen" we elkaar nog maar net. Fijn dat je vandaag bij je mannetje kunt zijn,knuffel voor jou!!
Zo... inmiddels zijn we een huilbui, een hoop knuffelen, een kop thee en 2 paracetamol verder.... Dit doet gewoon echt pijn eigenlijk.... dat testje van woensdag heeft me gewoon valse hoop gegeven. Ergens ben ik er nog steeds van overtuigd dat het er wel heeft gezeten, maar ik voelde me gisteren zo goed dat ik al een beetje bang was dat het weg zou zijn... Nu is het dus wachten op de ongi, of tot het er uit komt.... Maar ik zal me er bij neer moeten leggen want ik kan er niks aan veranderen! Het is vooral zo vervelend dat ik constant niet weet waar ik zit, of mijn ei nou al geweest is, of ik nou over tijd ben of niet. Voor het zelfde geld moet mijn ei nu nog komen! Of is die pijn van vorige week mijn ei geweest... je weet het niet! Ik heb besloten dat ik tot na mijn vakantie even afscheid neem van het forum (dus tot vrijdag). Mijn mannetje heeft de afgelopen dagen ook best veel spanning hiervan gehad, en het is ook iets wat we samen moeten verwerken. Stiekem zaten we al allemaal plannetjes te bedenken die nu weer in de ijskast moeten, dat doet voor hem net zo zeer als voor mij. Met name in de tijd dat je moet wachten is een forum super fijn omdat je het bij niemand anders kwijt kunt, wat je voelt in je lichaam begrijpen die mannen toch niet en het is lekker omdat hier kwijt te kunnen. Maar ik kan hem nu gewoon niet negeren en het is vooral ook belangrijk dat we samen veel erover praten denk ik! Ik ga nu lekker een weekje leuke dingen doen met mijn ventje, volop genieten van onze vakantie en van elkaar. Even alle spanning van de afgelopen dagen proberen te vergeten. Er is meer in het leven dan zwanger worden! Ik heb een super lieve man die ook alle aandacht verdient! Thanks voor jullie lieve woorden en het aanhoren van al mijn zenuwen de afgelopen weken! Ik spreek jullie over een weekje wel weer! Voor de meiden die deze week hun laatste pil nemen! Succes! Geniet er van, spannende tijden gaan aanbreken, haha! Ik zal met liefde luisteren naar al jullie onzekerheden!
Ik denk dat het heel verstandig is om even met andere dingen bezig te zijn. Wens je een fijne week,geniet samen met je mannetje van de vakantie. We zienje hier vanzelf weer verschijnen als je daar behoefte aan hebt. Ik ga er nu van tussen,tot vanavond denk ik
Zussie, wat balen, veel sterkte en plezier in komende week en begrijp het heel goed dat je even afstand wilt nemen. Vind het echt heel erg, ken je niet persoonlijk maar leefde toch erg mee met het wel/niet zwanger zijn. een fijne vakantie gewenst in doosje voor jullie samen! @all , vandaag in de tuin werken en wandelen in de bossen, dus een fijn weekendje. zal er ook weinig zijn. misschien in de avond wel. fijne (zonnige) middag allemaal!
Lieve Zussie, je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar meid, wat baal ik ontzettend voor je.. wat een tegenvaller.. Ik leef heel erg met je mee en ik hoop dat je een fijn weekje hebt in doosje met je mannetje geniet er lekker van en we zien je over een weekje weer vol goede moed terugkomen!
ach zussie dat is balen! dikke knuffel! geniet van je vakantie! ( waarom heet het eigenlijk doosje?) fijn weekend meiden, geniet van het weer!
Ik vroeg het me ook af,vanwaar doosje? Wij hadden vandaag een feestje,was erg gezellig.Wel erg hot,ik ben blij dat ik nu ff binnen zit Zebra,hebben jullie een hondje? Of gewoon zomaar naar de bossen?
Klopt we hebben een hondje, nog een pup nu 19 weken. heeft zich prima vermaakt in het water daar en net even een douche genomen aangezien hij meer modder dan wat anders was! dus hij ligt nu voldaan naast me te slapen. wij zijn ook binnen gaan zitten en komen ook niet meer buiten vandaag. kan die warmte goed hebben, alleen moet ik dan wel een een strand of zwembad liggen anders liever niet.
Ik ben er stiekem toch even p We hebben net een huis bezichtigd (mannetje vond het potentie hebben, ik iets minder), daarna even wezen winkelen. Lekker kibbelingetjes gegeten en een nieuwe zonnebril gekocht, had ik nog nodig voor op vakantie. Ben er helemaal blij mee. Verder een lekker gebakje en een bloemetje gehaald voor oma voor moederdag morgen. We zijn niet te lang gebleven want ik vond het veel te warm. Nu thuis lekker alles open gezet, mannetje zit een spelletje te doen op de computer dus ik ging toch maar even hierheen ;o) Voel me nog wel rot... maarja trekt ook wel weer bij. Heb alleen de neiging steeds naar de plee te gaan om te kijken of die ongi al gekomen is... nog niet dus. Dat ik niet zwanger ben heb ik me al bij neergelegd... het lukt me alleen nog niet echt om vrolijk te zijn, haha, misschien morgen! Waarom het doosje heet moeten jullie aan de eigenaren vragen. Zo heet het gewoon! www.logementdoosje.nl ;o)