Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig Yara,ik voel me er altijd erg thuis :D De winkels vind ik gezellig,gewoon Deurne is gezellig haha
    Heb je ooit he hihi Ik heb het ook met de Mortel,daar zou ik ook wel willen wonen.Het nadeel vind ik verhuizen voor de kids,wil nl ook niet van school wisselen.En dat is weer niet zo praktisch.

Dus al met al blijven we waar we zitten hihi Wonen hier zo slecht nog niet :D

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @trotsemams, wij gaan de eerste maand/of 2? nog geen idee hoelang precies, condooms gebruiken
    aangezien ik mijn lichaam eerst weer even ''normaal'' wil laten functioneren voordat het de hele omslag van zwanger raken weer krijgt.

lees echt overal dat je lichaam zo ontregelt is door de pil.
    maar hoop wel dat het met zo min mogelijk ongemakken gaat.
    als je af en toe hoort wat de ontpil verschijnselen zijn.. bah!

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

idd niet zoveel bij te lezen. zo te zien heeft iedereen heerlijk genoten van de zon. wij ook gedeeltelijk.

van het weekend druk bezig geweest met afplakken van de trap en overloop. en spullen opruimen uit de badkamer.

Zijn nu 2 werklui bezig in de badkamer. Krijgen een hele nieuwe badkamer. Dus werk deze week ook thuis. Maar wat een herrie zeg.

Gelukkig gister ook net als de rest van nederland ge-bbq-t. Was erg lekker. Ook ben ik verwend omdat het moederdag was. heb een heerlijk luchtje gehad voor moederdag.

@zebra: spannend nu gaat het echt gebeuren... ik heb toen ik stopte me de pil geen rare dingen gehad met ontwennen enz. was gelijk regelmatig. dus hoop het ook voor jou.

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Trotsemams; Jup, vind deurne ook echt gezellig en ben blij dat ik daar weer ga wonen:D

MamavanGwenn; Pff jij hebt dus wel een drukke week voor de boeg, weet nog wel hoeveel herrie dat was toen bij ons thuis de badkamer verbouwd werd..

Blegh, hier nog steeds geen zon.. Heb open schoentjes aan, maar heb nu dus ijskoude voeten:S

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heee meiden
    jeetje wat was het rustig dit weekend! Heb (voor zover dan kon) ook lekker genoten van het zonnetje en veel gewerkt.

@Yara: leuk, uitzet-inkopen :D Goed geslaagd?

@Mamavangwenn: oh lekker zo'n verbouwing.. jammer dat het weer nu wat minder is anders kon je lekker de deur uit!

@Zebra: fijn dat je weer beter bent! Én gestopt met de pil, jaaaaa :D Hoop voor je dat je cyclus snel duidelijk is

Gisteren hadden vriend en ik even een 'dipje', merkte dat hij niet lekker in z'n vel zat en heb dus even doorgevraagd. Hij vertelde dat hij toch wel spanning heeft van het hele kinderwensgebeuren en dat hij dacht dat we pas in juli er voor zouden gaan want dat had hij in z'n hoofd. Merk toch wel dat hij er erg mee zit... Op een gegeven moment gesprek weer beëindigd maar denk dus dat we toch nog even wachten met verder klussen. Wil natuurlijk heel graag zwanger worden maar we zijn wel samen het allerbelangrijkste en vind het heel vervelend om m'n mannetje er zo bij te zien zitten!
    Duss... beetje baalmoment gehad maar ben toch blij dat we het er weer even over gehad hebben.. en dan heb ik straks wel precies inzicht in m'n cyclus, hoef ik geen ovu-testjes te doen om te weten wanneer ik hem dan moet bespringen haha!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Yara, een capri is ook niet echt aan te raden, heb koude beentjes :(

@Babsies, wat vervelend dat het zo loopt!
    merk toch wel hier en daar dat de mannen soms twijfel-achtige gevoelens hebben en er toch meer mee bezig zijn dan ze vaak willen toegeven

Is er een reden waarom het voor jullie beter zou zijn pas in juli te beginnen ?

wel gezellig hoor, gaan we ongeveer samen voor een beebje :D
    volgens mij wilde lentekind en vriend ook rond die tijd beginnen als ik het goed had?

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wel jammer idd. Dacht dat we er nu echt voor zouden gaan maar het lijkt wel of ie dr de ene keer benauwder van wordt als de andere keer en daar wordt ik dan weer onzeker van.... ghehe lekker stel zijn we!
    Maar er is geen reden dat het in juli beter uit zou komen, hij heeft het gewoon zo in z'n hoofd zei die. Ik heb het idee dat hij dat doet omdat hij dan nog enigszins de touwtjes in handen heeft, dat híj kan bepalen wanneer het gaat gebeuren zegmaar. Nouja, je begrijpt dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is ;)
    Jaaa dat is dan wel weer heel leuk! Kunnen we met z'n drieën in spanning zitten iedere maand haha!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    haha Babsie,dan weet je straks wanneer je hem kan bespringenIk lig in een deuk hier :D:D:D

Mss sluiten we ook aan in jullie rij..ging laatst de pil bestellen en zei dat ze maar max 3maanden moesten meegeven :p
    We zien dan wel verder,maar wie weet haha

Het is echt koud ja,binnen blijft het wel warm.Straks ff alles tegen elkaar open gooien :cool:

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik herken het hoor. die van mij wilde eerst in Juli stoppen met de pil. toen was ineens een maand eerder prima :(
    toen weer niet, en laatst wist hij weer niet hoelang met condooms

resultaat : we zijn gestopt en ik mag bepalen wanneer we er echt voor gaan , kijk, dat vind ik nou fijn haha :D
    hij bleef het toch eng en vreemd vinden zei hij.

als ik erover na denk is het ook best iets ''apparts''
    je begint ineens aan een kindje van jullie twee, een nieuw leven
    tja best eng zo voor die mannen dat je dat moeten maken :D

hier ligt het aan mijn cyclus wanneer we echt beginnen, ik hoop er bij de tweede voor te gaan!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Sjee, iedereen had zeker van het weer genoten dit weekend, ik heb helemaal niet zoveel gemist haha. Ik had nog 2 keer even snel gespiekt hier op de site maar geen tijd gehad om te reageren. Nu even snel in mijn pauze.
    Mensen, wat is het een geregel zo'n kleintje voor een weekend haha Ik was gister dwarsaf. Het schijnt te wennen als het je eigen kind is, dat je dan een ritme hebt maar haha het is zo ontzettend leuk geweest dit weekend. Vriend lief heeft alleen geen luier verschoond, daar moeten we nog maar eens aan gaan werken hahaha
    We hadden heerlijk weer dus hebben lekker veel stukken gelopen, gezeten in het park waar de kleine lekker kon kruipen enz. Erg gezellig. Ik ben op een zondag alleen nog nooit zo vroeg mijn bed uit geweest (terwijl ik geen uitslaper ben) 5.30uur pfff ;)

Verder hoop ik dat deze week snel voorbij is. Ik heb dan nu mijn laatste pil wel geslikt (joepieee :D) maar vanaf volgende week kan ik pas echt bekijken wat en hoe het allemaal verder gaat.
    Mijn banner klopt voorlopig even niet haha 11 maanden en nog wat pffff moet er niet aan denken ;)

ik ga nu gezellig even een broodje eten met collega's en even vakantieverhalen horen. Ik ben er vanmiddag weer na mijn werk!
    Gezellig, heb dit gemist haha

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    spannend he lentekind, hoop ook dat de week heel snel gaat!
    dan kunnen de kwaaltjes beginnen haha

12. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zebra: ja denk ook dat dat het is, het is gewoon zo een verandering in ons leven en vooral een man heeft geen idee wat hem te wachten staat en dat maakt het natuurlijk allemaal superspannend. En nu is hij ook nog druk bezig op z'n werk met allemaal nieuwe dingen en promotie enzo, dus dat helpt ook niet echt mee. Maar bij jullie wel heel fijn dat jij mag beslissen, goed geregeld haha :D

@trotsemams: haha ja echt hoor! En op die manier klussen werkt wel het 'lekkerst' :D

Krijg net allemaal lieve berichtjes met liefdesverklaringen van em, zo schattig :) Belt ie nog geen minuut later weer om te vragen wat mijn 'laars.. ehhhh schoenmaat' is haha! Ben benieuwd waar ie mee thuis komt!

13. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lentekind: leuk zo'n weekendje oppassen! Dat noem ik nou nog eens goed voorbereid te werk gaan :p En nu weer helemaal brak op je werk?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nou babsies als dat geen nieuwe laarzen worden :D

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs; Het is wat met die mannen he meid.. Ken het helemaal en moet de komende tijd ook echt ff mn mond houden, anders voelt ie zich helemaal onder druk gezet en dat is best zielig..
    Haha nou wel geslaagd met uitzet:D wilde nog veel meer kopen (hebben nu een pannen-set, klok en diepe borden gekocht) alleen toen belde een vriend of we zin hadden om mee te gaan naar de IKEA, dus nog niet echt volop kunnen shoppen:p Maar ach, zo verdelen we de kosten weer he:p

Lente; Fijn dat je weer terug bent meid! Haha jij hebt dus wel echt een super weekend achter de rug! Maar nog wel opvoeden die man van jou, tss zomaar geen luiers verschonen;)

Zebra; Super dat je weer beter bent:D

16. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha precies Zebra :D

Yara leeukkkkk en dat houd het ook leuk hè, mag je nog een keer shoppen! Ja tis wat met die mannen, wat jij nu hebt dat ken ik ook maar al te goed! Je wilt het er zo graag over hebben maar kan niet teveel want ojee straks voelt ie zich onder druk gezet en wil ie helemaal niet meer! Das zo moeilijk, die balans te vinden. Maargoed, uiteindelijk moet het voor ons allemaal toch goedkomen vind ik ;)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo wat een prutweer zeg! Ach ja,we hebben vandaag niet echt iets op deplanning gehad.Net met de jongste naar het ziekenhuis (controle)geweest.En dan ben je zo een paar uur verder ;)

Lentekind,dat is wel ff wennen ineens he.Dat is het voordeel van eerst zwanger zijn,dan heb je de tijd om er aan te wennen :D
    En echt,wennen doet het.Ook dat uitslapen er niet meer bij is hihi

Leuk Yara,shoppen.Bij ikea kan je toch volop shoppen?Was het heel druk daar?Ik vind het echt een ikea dag haha

Babsie,ow dat klinkt lief van je vriend/man :D Mss zijn het wel regenlaarzen,zou geen gek idee zijn met dit weer haha

Zebra,die eerste maand is vast zo voorbij.Time flies hihi

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ all, haha het was idd even wennen, vooral omdat je zomaar in hun ritme verder moet stappen. (wow 4 keer niezen, lang leve de hooikoorts) Maar het went snel genoeg met wat zo'n kleintje nodig heeft.
    Die meid huilt/moppert alleen als ze moe is of eten wil dus dat is makkelijk haha Verder lacht ze de hele dag door. Een heerlijk kind! Schijnt dat ze vanmorgen tot 7.30 had geslapen haha tsss en bij mij om 5.30 wakker worden. Ze zal wel gesloopt zijn na zo'n weekend. Ook al sliep ze wel, voor haar zijn het ook vreemde gezichten die de hele dag maar met je willen knuffelen haha

Even een rare vraag...ik ben even de weg kwijt haha als ik nu deze cyclus wil bepalen he, dan begin ik toch vanaf de dag dat ik ongesteld wordt met tellen? Ben het zomaar ff kwijt terwijl ik het hier heel vaak heb gelezen haha. Wil een banner maken en dan gewoon voor het gemak 30 dagen aanhouden en zien hoe het loopt. Dan hoef ik in elk geval niet zelf zoveel te tellen haha.

Gister in de auto hebben we het er ook nog een tijd over gehad. Mijn vriend ziet het met mij helemaal zitten. Als hij me zo met een 'vreemd' kind zo ziet omgaan, dan gaat hij er vanuit dat het helemaal goed komt haha. Wel vonden we het opeens een gek idee dat dit de laatste pil was. Nu gaat het (binnenkort) dan toch echt gebeuren! De eerste stap is gezet. (hoewel, ik kan maandag zo weer opnieuw met de pil beginnen haha)

@ Babsie, wat naar dat de mannen soms toch zo kunnen twijfelen. En dan zeggen ze wat over ons vrouwen! Een vervelende situatie waar je in zit. Toch geef ik jullie groot gelijk, dat het iets moet zijn wat je samen heel leuk vindt en naar uit kijkt. Dan kun je idd beter nog even geduld hebben.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @lentekind, klopt de dat dat je ongesteld word is de 1e dag van je cyclus.

is er niemand vanavond? ongezellig!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik ben er vanavond, als vanouds weer aanwezig :D
    jij ook?
    Hoe voel je je nu trouwens, alweer wat opgeknapt?
    Dit weekend nog wat leuks gedaan? :DTrouwens, hoe was jouw gevoel over het innemen van je laatste pil, of had je er geen gevoel bij? (wat een vragen);)

Deel Deze Pagina