ah gezellig! ik ook weer, maandagavond heeft vriend altijd ''zijn'' avondje, games,voetbal dat soort dingen. voel me weer helemaal fit, gister al gelukkig gelukkig is de griep of net wat het was niet helemaal doorgezet ( maar ik roep niet te hard, wat niet is kan nog komen ) Ja ik dacht wel.. goh.. de laatste! vriend had er weinig gevoel bij nog. maar volgens hem komt dat pas als we van start gaan zeg maar dat cyclus leren kennen etc is niet iets waar hij wat mee kan
hahah nee, de mijne staat er ook niet zo bij stil. Oh, normaal slik je deze week toch ook niet Wel vindt hij het bijzonder dat het nu steeds dichterbij komt!
mijne doet soms een opmerking tussendoor en laat het verder zo, en dat vind ik wel prima want dat betekend juist dat hij ermee bezig is. het is niet echt een prater. en hij is volgens mij stiekem een beetje zenuwachtig voor de operatie haha dus ik zal hem nog even een weekje met rust laten over kleurtjes babykamer en leuke namen we gaan nog ff een gezellig weekend ervan maken voordat hij minimaal 6 weken niets tot weinig kan doen. gaan zaterdag hapje eten en bowlen, en zondag wil ik nog wat leuks doen
wordt hij volgende week geopereerd? De datum staat nu dus echt vast. Ik hoop ook dat er geen andere gevallen tussendoor komen zodat jullie weer worden opgeschoven naar een later moment. Ik denk ook dat mannen er evengoed mee bezig zijn maar op een heel andere manier dan wij. Als hun er op een dag een paar keer aan denken is het al veel haha. Ach, ik heb absoluut niks te klagen over mijn mannetje. hij was zo lief dit weekend met die kleine. Dat hij dan nog geen luier kan/wil verschonen, prima. (in mijn kraamtijd doe ik gewoon net alsof het lopen me veel pijn doet haha dan moet hij wel.) (ook al zal het ook echt wel pijn doen haha) Ik vind het zo vertederend om te zien hoe zo'n grote man is met zo'n fijn klein meisje. Als ik hem met die kleine zie, zo mooi om te zien. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen.
ja hij moet maandag. moet donderdag nog even bellen voor de precieze tijd. verwacht werd ergens rond 12uur dus helaas voor mij moet ik hem daar een nachtje achterlaten
hij mag dus niet dezelfde dag naar huis, dat is jammer. Hoewel die eerste nacht vaak toch het meest pijn doet. Spannend hoor!
nee, hij moet blijven. nouja ze zeiden ' als het meevalt kun je naar huis maar ga er vanuit dat je zult moeten blijven ' dus dat vertaal ik gewoon als blijven. vind het zelf alleen lastig vanuit utrecht weer naar brabant, en weer terug de volgende ochtend. heb het er wel voor over hoor maar toch. was fijner als hij gewoon mee terug kon savonds hondje heeft hier een speeltje met een heeeeeeel vervelend piepje erin, en laat hij daar nu net zo gezellig mee aan het spelen zijn en het niet wil ruilen voor wat anders
hahaha leuk he hondjes. Dan moet je hem lekker in de tuin laten piepen Of het speeltje gewoon bruut afpakken ahaha
ik heb even gemeen gedaan.. een koekje in ruil voor het speeltje. oftewel zodra hij het koekje had, duiken op het speeltje en wegleggen. werd dus een hondje wat blafte terwijl het koekje nog in zijn bek zat haha
hahaha heerlijk hyper actief die van ons is ooit schijnzwanger geweest. Dan kun je lachen haha. ze piepte en sleepte een bepaald piep knuffeltje overal mee naartoe hahaha
hahah dat is ook wat. die van ons heeft het nu ondervonden op de bank te springen en daar eens languit te gaan liggen wat dus niet mag aangezien wij dan zelf geen plaats meer hebben als hij volwassen is. + dat ik geen hond op de bank wil als er een kindje op zit vond vriend een stom argument trouwens
Nu is het juist het moment om ze dingen aan te leren. Als je niet wilt dat ze op de bank komt, dan moet je dat nu leren. Hoeveel weken is ze nu? Binnenkort krijg je nu die pubertijd. dat is pas leuk. dan rennen ze continu van je weg ipv dat ze naar je luisteren haha
Wat is het hier stil de laatste tijd. Dit weekend was het ook al zo rustig. Is iedereen met de noorderzon verdwenen?
ja het viel mij ook al op, en zo de avonden ook best jammer hoor, vond het zo gezellig! zussie is naar Doosje, waar verder iedereen is... geen idee
Ja, die is idd weekie weg. Ben benieuwd hoe de bedstee in doosje bevalt haha. Yara is vaak al overdag, die valt dus ook af, maar waar zijn onze andere vrienden hahaha
had de site bekeken en doosje ziet er wel leuk uit, denk dat het wel een gezellig weekje gaat worden ja wat doet iedereen, babsies is er ook vaak, die missen we nu ook
sommige hebben ook avonddienst. die komen dan pas als wij afsluiten haha. Doosje, ik snap nog steeds niet wie dat zo noemt hahaha
haha ja mijn eerste gedachte erbij was ook dubbelzinnig avonddienst moet er niet aan denken. wij gaan rond half 11/11 uur richting boven en liggen om hooguit half 12 in bed
Oh, dat is nog laat. haha in de winter wil ik om 21uur al naar boven en nu ga ik meestal zo rond 22uur. Dan nog ff rommelen, spullen pakken en nog ff lezen en dan gaat om 22.30 het licht bij mij uit. Ben na dit weekend ook moe en mijn ogen branden/jeuken de hele dag al van mijn hooikoorts. Ben dan blij als ik ze dicht mag doen haha