hmm, dan zie je dat die pil echt niet bij iedereen hetzelfde werkt. Gek he, zelfde hoeveelheid maar toch anders. Ik word het altijd pas op donderdag en ben er zaterdag zo goed als weer vanaf. Fijn dat je mij gezellig vindt!
maar je ongesteldheid kan nu wel langer duren he, doordat je gestopt ben. ik ga nog ff zp'en en straks rondje hardlopen denk ik.
ja, ben er ook idd bang voor dat het nu langer gaat duren (deze keer nog niet zozeer maar meer die van de volgende maand) en dat het heviger gaat zijn. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg. Het meest onzeker maakt mij dat ik niet weet wanneer de volgende keer gaat zijn na deze week.
nee idd vind ik ook wel lastig, maar probeer altijd iets bij me te hebben in mn tas dan maar. voor het geval dat.
ja dat heb ik zoiezo altijd al, maar vind het vooral lastig zo in de zomer. heb vaak jurkjes aan en veel wit dus dan is het niet echt handig! maarja dat zal vast wel goedkomen, neem aan dat ik het wel voel aankomen met pijntjes
ik heb ook vaak wit aan en jurkjes. het zit zo heerlijk. Ik zal het allemaal wel zien. Morgen komt de fotograaf op school. Dat zal wel gezellig druk worden in de klas haha. Gelukkig hebben ze maar een ochtendje om druk te doen haha.
haha ja, ze zijn dan allemaal zo zenuwachtig en idd op hun mooist haha zo schattig. heb vaak een klassenfoto gehad alleen toen viel ik in en was dat een half jaar mijn klas. Dit wordt mijn eerste klassenfoto waarvan ik de groep een heel jaar zelfstandig draai. Toch wel bijzonder. Volgend jaar krijg ik als het goed is groep 3. Echt, heb daar zo'n zin in. (mijn lievelings) Het staat nog niet officieel vast, maar dit opzetje beviel me wel haha
Hee dames! Er is al weer gezellig veel gekletst zeg!! Intussen heeft mijn eerste natuurlijke menstruatie zich aangediend vandaag... op zich wel jammer maar ben reuze blij met een keurige cyclus van 29 dagen! Heb het totaal niet aan voelen komen.. voor de pil lag ik vanaf dag 1 in bed met een kruik, moest overgeven en ga zo maar door.. Als dit mijn menstuatie is ben ik mega tevreden... Zo.. wou jullie even moed inpraten voor jullie eerste menstruatie.. xx
Hahaha daarom.. dat dacht ik ook.. je leest zoveel van die 'dramatische' verhalen.. ik dacht.. zo af en toe een succesverhaal ertussen is ook wel es fijn!
Je hebt wel gelijk. Negatieve verhalen zijn er altijd genoeg. Terwijl die positieve verhalen vele malen belangrijker zijn om te horen. Alleen wat goed gaat, dat noemt men vaak niet op.
Bij mij komt die eerste er zeker want wil het zoiezo afwachten voordat we van start gaan. even checken of alles nog naar behoren werkt zeg maar vind het een saai avondje vanavond, niet zo zeer hier hoor, maar zo thuis , niks op tv, buiten is het stil ( is normaal toch wel anders zo op een lente avond ) vriend nog druk, weinig leuks zeg maar blij dat hier gekletst word
haha bij mij is het ook stil in huis. wie kijkt er nog meer generatie 2010 via de computer? Ligt het nu aan mij of zie je in elke aflevering herhaling stukjes uit de vorige afleveringen. irritant haha
Inderdaad een saaie avond... Hier is manlief nu net klaar met zn klusjes om t huis dus plof nu zo ff lekker naast m op de bank.. Meiden, fijne avond nog! xx