had vandaag mijn teruggave van de belastingdienst, ook al zie je met het invullen al wat je terug krijgt, het is toch altijd weer minder dan je hoopt haha. Gelukkig krijgt vriendje de grootste klap terug. Altijd weer een leuk extraatje! Dat gaat weer mooi op naar de vakantie en de spaarrekening voor ons hummeltje. ohh ben soms zo nieuwsgierig he, zal het ons lukken om binnen een jaar zwanger te raken? Ik zou het zo'n bijzonder iets vinden. Zo dankbaar zijn met mijn lijf als het lukt. Zit soms weer even met mijn eigen gedachte in de knoop haha maar dat zet ik zo weer opzij!
ik had die van mij gister al , toch wel al was het weinig, kan er nog geen nieuwe laptop van kopen helaas vriend krijgt wederom het bedrag van 0,- terug toch jammer Hoop dat we snel zwanger mogen raken, dat het zoiezo al ooit gaat gebeuren
hmm dan hebben wij nog geen klagen met wat we terug krijgen. Ach, je weet het nooit met ze. soms zijn ze wat vergeten en moet je halverwege het jaar opeens nog eens aangifte doen omdat ze het kwijt zijn. Vreemd bedrijf haha
Meiden, waarom wordt het stiller de laatste tijd! Niet leuk Pff ik werd me vanacht toch wakker van het onweer! Echt niet normaal, ging echt hard en daarbij regende het ook nog eens super hard! Dus een gebroken nacht voor mij:S Werk vandaag maar een halve dag, kreeg een berichtje van de bieb van mijn school dat ik nog 7 boeken terug moest brengen:S Oeps Dus ga vanmiddag nog maar eens naar school.. 23 mei moet ik mijn laatste opdracht inleveren, dus zal daar ook maar eens aan beginnen.. Heeft er nog iemand plannen vandaag, of komt iemand me gezelschap houden?
Hoi hoi, Ik ben er ook weer.Wij zitten te bedenken wat we gaan doen vandaag.Het weer ziet er weer goed uit,dus wrs wordt het een speeltuin of kinderboerderij. Voor nu zijn de kids nog heerlijk lui Moet ook kunnen,hebben ze niet zovaak. Gister ben ik bij de dietiste geweest.Ik wil graag minimaal 10 kg kwijt voor we probern zwanger te worden.Dat wil alleen niet zo lukken.Met m`n dieet is het wel gelukt om m`n suikers oke te krijgen,dus dat is een goed begin.Nu die kilos nog :x Fijne dag allemaal
Trotsemams; Wat goed dat je dieet iig voor je suikers goed werkt Die kilo's is idd minder Ben je al wel wat kwijt? Hoe snel moet dat ongeveer gaan met het dieet wat je nu volgt?
Yara, onweer ? regen ? hebben wij in dezelfde provincie geslapen vannacht ? hier niks hoor en ik slaap nooit diep word altijd overal wakker van, dus wij hadden geluk denk ik. Ik ben aan het werk. wederom weinig te doen. zoals het er nu naar uitziet ''stop'' ik 4 weken eerder met werken dan einde contract. neem dan de zomervakantie gewoon op. overuren laten uitbetalen schiet totaal niet op. en op deze manier komt het eigenlijk op hetzelfde neer vanmiddag ben ik vrij en moet ik even het centrum in, contactlenzen halen, shampoo's dat soort dingen vanavond komen mijn ouders op de koffie,gezellig
Hmm Zebra, volgens mij slapen wij toch wel in dezelfde provincie Was rond 2 uur half 3 vanacht.. maar miss heb jij idd geluk gehad Hmm rottig van je baan meid.. Heb je al wat anders op het oog? Ach 4 weken zomervakantie is niet verkeerd heb je wel veel tijd om te solliciteren
Yara,de dietiste en de internist zijn beide tevreden.Nu ik nog hihi Het eerste plan was niet meer aankomen en suikers stabiel,dat is dus gelukt.Tweede plan is afvallen,niet te snel (al wil ik dat liever wel,ik weet dat het niet verstandig is). Geduld dus..erg lastig Ow hier flitste het wel flink,de donder was ver weg haha .Wat voor werk doe j Zebra? En Yara?Ben je bijna klaar met school?Wat voor opleiding?Ga je hierna verder leren of werken?Of niets haha,kan natuurlijk ook.
@Trotsemams, ik werk in een dorp naast onze woonplaats , bij een koekjesfabriek ( administratie ) Van die flitsen ben ik dan niet wakker geworden blijkbaar, valt me weer mee normaal ben ik al wakker als er snachts een hond blaft Afvallen is altijd lastig. wilde in het verleden nog wel eens een poging doen, al gaat het dan om gewoon die extra paar kilo's die toch wel weg mogen. het lukt me niet hou het een paar dagen vol en dan denk ik AGGHHR ETEN! maar ik ben dan ook meteen van het extreme, crackers, soepjes, sla tja dat houd niemand vol denk ik dus ik heb het idee laten varen. maar als je ook echt móet kan ik me voorstellen dat het heel lastig is en niet altijdleuk
Nee leuk is anders Zou willen dat ik niet zoveel overgewicht had.Maar goed,ik werk er nu iig aan en hoop dat het me gaat lukken. Voor evt een zwangerschap zou gewichtsverlies wel belangrijk zijn.Ivm m`n suiker en ook omdat ik (mocht ik nog zwanger raken) een keizersnede zal krijgen. Wil je na deze baan wel weer gaan werken?AL iets op het oog?
Trotsemams; Haha, komt wel goed dan Ik ben juni klaar met mijn HBO-opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Ik werk nu al fulltime (36 uur) omdat ik bijna geen lessen meer heb, dus ik blijf gewoon doorwerken eigenlijk. Ik heb een contract tot 31-12-2011 en daarna zien we wel weer
Even compleet off topic.Ik zie hieronder staan dat er 3 actieve gebruikers zijn,waaronder 1 gast.Kan die gast ook alles meelezen? Lijkt er wel op iig,maar dat is toch raar?
@trotsemams, ik ben wel op zoek naar wat nieuws. had eigenlijk gehoopt dat ik hier een vaste aanstelling zou krijgen maar we zitten gewoon met teveel mensen en te weinig werk. en aangezien ik ben aangenomen vanwege een langdurig zieke die inmiddels weer 100% aan het werk is , is het last in-first out en kan het ze ook niet kwalijk nemen, is altijd duidelijk geweest dat het niet zeker was maarja je hoopt er toch op. Ik wil het liefst iets voor 3-of 4 halve dagen, ook met oog op ( hopelijk ) komende zwangerschap zou ik dat wel fijn vinden zodra er een kleine is zal ik stoppen met werken, dat vinden we beide prettiger dan bijvoorbeeld een oppas/opvang , vooral voor het eerste 1,5/2 jaar daarna wil ik wel weer parttime gaan werken anders denk ik dat de muren op me af komen thuis en wil ook nog meer dan alleen maar mama zijn natuurlijk
ja dat kan. daarom zou ik ''prive'' dingen altijd via PB doen, voor je het weet zit je hele familie op het forum
Dat vind ik nou echt idioot....waarom zou iedereen zomaar mee mogen lezen.Registreren is toch net weer een extra stap die niet iedereen zet. Jammer dat je niet kan blijven op je werk.Wie weet wat voor leuks je nog allemaal tegen komt Oww,ik wordt hier alleen maar luier van.Op zich wel heerlijk vakantie,maar het is ook weer fijn als ze volgende week naar school kunnen en het vaste ritme terug komt
haha ja kan het me voorstellen, ik hou zelf ook meer van een vast ritme hoor. Jij bent fulltime huismama? wat ook een hele klus is lijkt me Vind het op zich ook best lastig dat iedereen alles kan meelezen, soms wil ik wat typen en dan denk ik ook, oh nee toch niet misschien te herkenbaar voor spiekers
Ik ben sinds kort fulltime huismama ja Hiervoor werkte ik fulltime in m`n eigen zaak.Een heel groot verschil dus. Heb hier bewust voor gekozen,omdat beide kindjes wat probleempjes hebben waardoor ze nog meer behoefte hebben aan rust en regelmaat.Ik kon ze dat niet bieden,omdat ik veel werkte en naast het werk ook het huishouden nog deed.Nah,het was gewoon veel te veel allemaal. Ik wil wel weer gaan werken,onder schooltijd.Maar voor nu geniet ik hier even van Tja,ik denk idd wel dat als er hier bekende als gast komen ze wel kunnen bedenken wie ik ben.Van de andere kant denk ik pech gehad,is toch sneu voor hun dat ze zo nieuwsgierig zijn en niet live durven de communiceren.
Gasten kunnen trouwens geen foto's of profielen bekijken.. Maar ik heb eigenlijk zoiets, toen ik me nog niet geregistreerd had, las ik alleen mee, omdat ik het interessant vond.. Op gegeven moment heb ik me geregistreerd omdat ik het leuk vond om foto's van testjes te spieken en omdat ik graag wilde reageren.. En ach, een bekende kan zich net zo goed registeren, dus mij maakt het allemaal niet zoveel uit Trotsemams; wat fijn, fulltime huismama! ik zou willen dat ik die keuze had, maar ik heb er bewust voor gekozen die keus niet te hebben (snap je het nog?) wij hebben een huis gekocht, waarmee wij een hypotheek hebben op twee inkomens. Dit houdt dan ook in dat ik altijd zal moeten blijven werken, niet fulltime perse, maar moet wel werken. Op 1 salaris redden we het niet (of mijn vriend moet ineens veel meer gaan verdienen).. Maar we waren superverliefd op dit huis en goedkopere huizen waren er niet echt in deurne, alleen van de woningbouw, maar dat was loten. We waren daar al een jaar mee bezig en nog steeds geen huis.. Dus toch maar gekozen voor een duurder huis.. Hoop dat je het een btje snapt