Ik snap het helemaal Yara Je hebt groot gelijk,als jullie het zo willen is het toch prima.Wij hebben geen koopwoning,dat is echt een verschil. Ik was trouwens al heel lang geleden geregistreerd,in 2009 al.Toen heb ik een paar berichtjes geplaatst over de twijfel over wel of geen 3e.M`n schoonzusje komt hier ook altijd en ze zei dat het hier zo gezellig was.Dus toenkwam ik terug en nu ben ik al verslaafd
Haha, dus jij weet dat er ergens bekenden rondzweven? We wilden idd graag een koophuis, particuliere huur is echt niet te doen (lees: veeeeeeel geld) en nu met hypotheek betalen we minder per maand, en het huis is dan ook nog eens helemaal van ons Dus als het goed is krijgen we 1 augustus de sleutel
ja precies,m`n schoonzusje zwerft hier ook rond.Maar ze weet ongeveer hoe of wat,hebben we het wel over gehad.Dat ik het niet erg vind als ze helemaal op de hoogte is,maar ik liever heb dat de rest van de fam dat nog niet is.Als het even kan iig Cool,1 aug de sleutel.Moeten jullie er dannog veel aan opknappen?Wel heerlijk vooruitzicht !
Nope, helemaal niks eigenlijk Alleen schilderen, nieuwe CV ketel en dakramen laten vervangen, dus dat is eigenlijk zo gedaan
fijn dat je er zo in kunt dan yara, dus ergens eind augustus zullen jullie wel over zijn ? trotsemams, dat is wel een heel verschil van een eigen zaak naar huismama, maar kan het me goed voorstellen hoor. Wij hebben ook een huurwoning, gelukkig maar want ik denk ook niet dat wij het zouden redden met een koopwoning en 1 salaris. Zodra er een kleine is , en we naar 1 salaris gaan zal het allemaal wat minder luxe zijn natuurlijk maar ja wat maakt dat uit. elk weekend uit eten en dagjes weg zit er dan toch niet zo makkelijk meer in met een baby dus we zullen het vast niet gaan missen
Dat is handig Yara!Dus jullie gaan al vrij snel overhuizen? Zebra,daar wen je snel genoeg aan denk ik We gaan na het eten weg,ben er vanavond vastwel weer
wat voor leuks ga je doen met de kids, trotsemams ? ik moet nog 9 minuten werken dan richting huis, broodje eten en de boodschappen doen vanavond ook weer hier
Ow ik ben nog helemaal niks aan het doen haha.De kids zijn erg lui (en is maar zelden haha)...zitten nog in hun piama te eten De planning is om naar de speeltuin te gaan.Heb alleen vandaag niemand die mee wil,ik vind dat alleen ook maar zo saai We zien wel
Jup, we kunnen snel overhuizen en hopelijk is vriend er dan snel aan toe om die rotpil de deur uit te doen.. Pff wachten duurt lang.. Als ik nou maar wist hoelang ik nog moet wachten.. Maar goed, wat ik laatst al zei; kan best dat vriend nu niks concreets zegt, omdat het nog niet 100% zeker is dat het doorgaat.. Op mijn verjaardag (20 mei) weten we het zeker
Zo, ik ben er ook weer. De werkdag zit er alweer op. Ik lees net die berichtjes over afvallen....hmm moeilijk hoor. Ik wilde net neerzetten dat ik een heerlijke reep heb gehaald (ja, morgen is het weer zover) en die had ik mezelf beloofd als ik maar wel voor mijn opleiding aan de slag zou gaan. Dus bij deze, ik zit hier wel, maar moet wel wat doen want heb al 2 stukjes op! Belofte maakt schuld, zelfs aan mezelf haha. Vandaag de schoolfotograaf weer gehad. Hoop dat we er allemaal weer een beetje knap op staan. altijd spannend of je later bij iemand niet vingers achter het hoofd ziet als konijnenoortjes
haha konijnenoortjes,leuk Lentekind, wanneer begin jij met foliumzuur ? en welk merk heb je gekocht ? staat vast ergens maar heb het niet gelezen of niet onthouden Ik denk dat ik zondag begin met slikken, zou anders toch bijna de dagelijkse pil missen haha
hahah nou idd, Straks ben ik uit mijn ritme Ik ga nu 1 maand stug geen pillen slikken om eens een maand echt niks te slikken. gewoon eens kijken hoe en wat. Ik weet dan tenminste dat die pijntjes en kwaaltjes van helemaal niks kunnen komen dan mijzelf. Pas 5 juni, als ik eigenlijk zou stoppen met de pil, dan begin ik aan foliumzuur. Het moet (staat op het potje zo leuk) 4 weken voordat je zwanger bent. whaha dit kun je nooit plannen. Maar ik begin daarom 5 juni. Als ik die maand daarop echt ga starten dan heb ik al 4 weken foliumzuur binnen. Lijkt mij genoeg denk ik. Ik heb foliumzuur van Etos. alleen dat verder niks geen troep of rommel erin.
ja precies die 4 weken .. voor je het weet slik je 8 maanden foliumzuur 'voor niks' lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling maarja niks aan te doen heb jij dan deze ? (zie foto) die zijn wel fijn klein, die ik nu heb is dan wel glad ( makkelijker slikken ) maar toch redelijk groot , hoe meer ik er na kijken hoe groter ze lijken te worden
Wat spannend dat er zoveel gaan stoppen! @ Lentekind, jullie zouden toch aan jaar wachten? Of is je vriend toch om? Ik heb geloof ik een stuk gemist heb. Ik wil ook zo graag stoppen. Mijn vriend zei van de week: Ik wil een kindje van je, zo lief! En dat als ik er echt voor wil gaan hij ja zou zeggen. En toen zei ik hetzelfde, maar we weten beide dat het niet slim is omdat ik in september deeltijd ga studeren (naast mijn werk). En ik heb net te horen gekregen dat mijn contract voor de laatste keer verlengt wordt (tot okt 2012) en ik dan weg moet. Ook al willen ze me niet kwijt! Zucht. Niet echt een ideale situatie. Maar aan de andere kant, die dingen lossen zich vanzelf wel op als het zover zou zijn.
@ Zebra, dat zijn idd de pillen die ik in huis heb liggen. Ze zijn mooi klein dus die krijg ik wel weg. Volgens mij niet veel groter dan je normale pil. Maar idd, straks ben je 8 maanden voor niks aan het slikken dus ik begin daarom gewoon pas op 5 juni. @Rover, Ik denk dat je een verkeerde voor je hebt. ik ga n.l. geen jaar wachten want dat kan ik niet meer hahaha. of komt het door mijn banner? die staat n.l. nog op een jaar doordat hij opnieuw is gaan tellen. Morgen word ik ongesteld en dan kan ik mijn nieuwe banner inschakelen. in juli begin ik/we voor het echie!
@Rover, inderdaad alles zal echt wel goedkomen als het zover is hoor, ondanks de deeltijdstudie en wel / geen baan ( mits je vriend dan natuurlijk wel een baan heeft, en misschien kom je zelf in aanmerking voor een uitkering om de tijd dat je werkloos bent te overbruggen ? ) maar wel moet je er natuurlijk 100% achter staan, jullie beide en bij twijfel niet doen ? tja ik weet het niet twijfelen en teveel nadenken zal wel blijven denk ik, aangezien het allemaal nieuw is en erg spannend
@ Lentekind Het zal wel door de banner komen. En dan verwarde ik je misschien met iemand anders. Leuk dat jullie in juli gaan beginnen! Ik hoop in 1 keer raak @Zebra Ik ben zo bang dat ik er minder van geniet als ik dag en nacht aan het werken/studeren/stage lopen ben. Maar misschien blijkt het allemaal mee te vallen, eerst maar even ondervinden.
Tijdens een studie kun je er evengoed van genieten. Je moet er alleen meer bewust tijd voor maken en je tijd anders indelen. Ik zit met hetzelfde probleem. Maar ik ga niet nog een jaar langer wachten met een kind. Ik zie wel hoe ik de studie en het zwanger zijn ga combineren maar waar een wil is is een weg.
Precies, gewoon even wat meer de tijd ervoor nemen op momenten, denk dat het wel te combineren zal zijn toch! er is altijd wel wat waardoor het '' even niet uitkomt '' studie, werk, verhuizen/verbouwen, andere plannen en zo is het altijd wel ergens iets, daarom gewoon een beetje passen en meten en dan zal het zeker goedkomen
Ja, ik zat zelfs nog (raar idee van mezelf) als ik volgend jaar groep 3 heb, dan zou het toch jammer zijn als ik eruit moet vanwege een zwangerschap hahaha Nou....die gedachtekronkel is weer heel snel verdwenen als ik bewust nadenk. Echt, opleiding of wat dan ook, het kind gaat nu voor. Wat je zegt, er is altijd wel wat waardoor je een kind uit kunt stellen. Ik (wij) begin(nen) er niet meer aan. Het gaat nu gebeuren!