Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha Lente, jij hebt wel een erg snelle cyclus;) In je banner staat dat je vandaag al mag testen:D Bof jij ff:p

En Rover; snap je punt helemaal, alleen ben het wel met Zebra eens, er is altijd iets waardoor het eigenlijk niet helemaal uitkomt.. Maar het moet natuurlijk wel een bewuste en weloverwogen keuze van jullie beiden zijn:)

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja joh, net moest ik nog 11 maanden en nog wat en nu kan ik morgen al testen. Voor je het weet heb ik een kind van 10. De tijd vliegt;)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Had ik maar iemand om mee te praten....wat lieve woordjes ooom me heeeen, die mij alsmaar gezelschap houden, ik ben hier zo verdomd alleen!!!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik ben er, de reddende engel! voor al uw gesprekken :D

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha dacht al, waar blijf je;) jij bent altijd mijn steun en toeverlaat.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja ik kreeg ook al afkick verschijnselen :D

mijn ouders waren gezellig op bezoek, en vanavond gaat vriend voetbal kijken ( iets met belachrijke wedstrijd bla bla ) dus ik zie nu geen gtst maar straks pas om 22.00 op rtl lounge.
    dus sssstttt :p

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik kijk het nu ook nog niet, vriend komt straks thuis dus neem het op haha dan kijken we het straks samen. Hoezo burgerlijk ;)

Schijnt dat er zondag weer een wedstrijd op tv komt van voetbal.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o echt waar. bah alweer
    heb totaal niks met voetbal. hopelijk kijkt vriend het niet zondag maar is hij zenuwachtig voor de operatie ;) best gemeen maar dan is hij altijd zo schatiig haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nou als hij zondag niet kijkt dan is hij echt zenuwachtig en klopt er iets niet aan hem. het is het vervolg van afgelopen zondag ofzo en hij is nog belangrijker dan die van afgelopen zondag. Dat is wat ik er van mee heb gekregen haha
    Ach, als hij maar gezellig naast me zit op de bank. Ben je trouwens al ongesteld geworden?

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh nou dan kijkt hij het zeker weten.
    En ja , het is er weer. zo'n uurtje geleden
    kan er de klok opzetten altijd woensdagavond rond een uur of 7/8
    voor me staat ook een pak koekjes,
    van die lekkere met een choco boven laagje :) het is nog niet open maar dat zal niet lang meer duren ;)
    toch fijn zo'n maandelijks excuus om te snaaien

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik heb mijn slag ook al geslagen. Ik moest vanmiddag chocola halen hahaha hij is nu op tot de helft en (dit zeg ik eigenlijk nooit) heb genoeg gehad! Nu weet ik dat ik er de rest van de week niet zoveel zin meer in heb. Het is bij mij altijd de avond ervoor hahaha

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    helaas heb ik het gewoon 4 dagen en soms zo erg dat ik er misselijk van word. en dan denk ik bah, morgen echt niet meer!
    maar dan toch je móet een stukje nemen
    1 word 2.. 2 word 3.. achja gelukkig is het 4 dagen geen 4 weken :p

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ach ja, wij vrouwen hebben het maar zwaar haha
    Wanneer kwam Zussie ook alweer terug, vrijdag zeker?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    heel eerlijk... zou het eigenlijk niet weten.
    vrijdag lijkt me wel waarschijnlijk (midweek)
    Ik verwacht zussie zeker zondag wel weer even hier

ben ook zo benieuwd hoe het er nu voorstaat , wel/niet ongesteld, misschien nog een testje durven wagen

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja idd. Ik had gelezen dat ze hier niet meer zoveel wilde komen voorlopig. Ik begrijp het wel van haar maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar is. Geloof dat ze 4 nachten ging. Als ze maandag ging dan komt ze vrijdag thuis. Hopen dat ze even wat meer rust heeft gevonden daar!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kan het me ook goed voorstellen, vooral die onzekerheid of het nu wel of niet zo is. dan word je ook wel ff gek hoor, eerst een licht posi test dan weer niks.. :(
    misschien zitten wij over een tijdje ook wel zo
    hoop dat het allemaal soepeltjes gaat verlopen maar ja dat zal wel niet. lees nergens dat zwanger worden een eitje is:D ( leuke woordspeling al zeg ik het zelf :p )

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha ik dacht het, jij zegt het. Idd leuke woordspeling. En dan te bedenken dat het bij sommige gewoon in 1x raak is. Toch maar bijzonder.

Is nu op rtl4 wat nieuws, the bachelor. echt, wat een vrouwen voor 1 man haha 25!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja klopt vriendin van me vertelde het, ik moest het echt zien
    ben aan het opnemen dus ga het meemaken
    maar ze is nogal curacoa gek dus waarschijnlijk gaat het meer daarom.

het is stiekem wel een paar keer door mijn hoofd gegaan van stel het is de eerste ronde raak!
    maar dan ook heel snel weer met beide benen op de grond
    Ik hoop dat wij binnen een half jaar zwanger mogen zij
    dan zou ik het al heel fijn vinden

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja, ik snap wat je bedoelt. het komt in je hoofd op maar je laat het al heel snel weer uit je gedachten. Toch ben ik dan wel weer een vrouw en als jij zegt, binnen een half jaar, dan denk ik neeeee nu, nu, nu!

Ik hoop dat ik uberhaupt zwanger kan raken, dat is toch wel mijn meest angstige gedachte. Die wis ik ook altijd maar weer net zo snel als dat ik denk dat ik in 1x zwanger raak haha

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o dat denk ik ook heel vaak, en dan denk ik wat als vriendlief me niet zwanger kan maken. zie de hele medische molen al voorbij komen. ach denk dat iedereen die de stap neemt zwanger te willen worden bij al deze dingen nadenkt.
    gewoon doen en afwachten is er voor mij ook niet bij hoor.
    vind het forum dan ook echt geweldig. vriend had me al lang een stukje tape op de mond geplakt als hij de hele dag het woord zwanger zou horen

Deel Deze Pagina