Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als ik dan eenmaal zwanger zou zijn, dan weet ik ook al dat ik de gedachte aan een gehandicapt kindje in mijn hoofd zou halen.
    Denk dat ik gewoon echt een vrouw ben en teveel denk ;) Het is gelukkig met fases dat deze gedachten in mijn hoofd voor komen en als ik ze heb is het vaak weer snel verdwenen.

haha mijn mannetje zegt zelfs dat ik tegenwoordig geen gtst meer kijk maar alleen luister;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah dan is het wel erg hoor :D al vol je het met luisteren ook prima :p

even off topic > wij hebben geen frituur maar vriend is nogal dol op frietjes, ik dacht zelf aan ovenfriet maar is dat te eten ?
    of moet het een uur erin liggen voor het krokant word?

anders van het weekend toch eens gaan proberen

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    uhm, ik heb ooit eens van die sonja bakker oven patat gegeten en dat was niet echt een feest. Maar misschien heb je best wel betere oven patat. Ik weet het eigenlijk niet want heb altijd gewoon lekkere slechte patat:D

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja wij ook elke zaterdag maar vriend wil het liever vaker maar dat is me toch te gek hoor. dus ik dacht als ik dat nou maak met sla en een vleesje, is het nog redelijk gezond
    we gaan het eens testen
    sonja bakker wat een vreselijk mens vind ik dat.sorry dat moest er even uit. niet zo zeer sonja zelf maar de manier waarop ze de programmas bracht altijd.
    Ik ben voorstander van SASdagen :D!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha vriend keek net ff mee. He, zegt hij. (hij ziet mijn naam maar wist niet dat ik dat was) wie is er op 8 mei gestopt met de pil? Ik zeg, kijk, en zebra ook. Wie is dat? Ik, dat is zebra. oh. En wie is lentekind dan? Ik zeg, dat ben ik. Oh, stop jij 8 mei met de pil? whahaha nerd. Zegtie, jahoor, dat overleg je toch eerst. whahaa

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ;) heb haar kinderen in de klas gehad.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha er glipte me toch een lachje uit nu hoor
    vriend keek me heel vreemd aan en vroeg of het nu ook al grappig was op het forum :D

nou lentekind ga jij eens even melden dat je 8 mei stopt met de pil! tjee zeg, gewoon zomaar stoppen zonder overleg.
    veel gekker moet het toch niet worden ;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    de kids van sonja? wat grappig.
    of bedoel je heel andere kids. ik zit nog bij sonja en de friet haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb graag de regie in handen. Ik heb de broek aan en vriend doet bij vrienden altijd net alsof hij dat heeft;) hij blij, ik blij :p

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nee, de kids van Sonja. Zo zag ik haar soms nog haha

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hello,
    En toen was het alweer laat.Time flies!Net the bachelor gekeken,ik vind het wel een leuk programma :p
    Vanmiddag naar de speeltuin geweest,fijn van het mooie weer genoten.

Zebra,wij hebben een tefal actifry ...ken je die?Je kan er verse friet in doen (zelf gemaakte of uit de winkel),daar hoeft dan maar een scheutje olijfolie bij.Ideaal als je van frietjes houd :D Je hebt zo`n apparaat ook van philips,die gaat sneller.Wij gebruiken hem heel vaak.Bijv voor kip en groenteprut.Aanradertje iig (wel duur trouwens).

Er ging nog iemand in juli stoppen met de pil? Straks zijn jullie allemaal samen zwanger,gezellig :)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier net zo! hahah wat leuk. en dan altijd heel stoer alles vertellen en dan geef ik hem zo'n blik en dan zie ik hem soms denken , oeps

stiekem vind ik dat toch een fijn gevoel :D
    al vind ik wel dat wij gewoon gelijk zijn in de relatie ( geloofwaardig?:D)

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gezellig trotsemams meekletsen, al ga ik er zo alweer vandoor, gtst en dan het bedje weer in , eens kijken of er bij vriend nog klus-lessen nodig zijn voordat we van start gaan :D

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha zit hier ook hard te lachen. Vriend vraagt hier ook al, 'wat is er?' ik geloof je meteen ;) Maar bij ons gaat het ook gelijk op. We vullen elkaar ook in heel veel dingen precies aan. Erg leuk.

@mams, ik weet niet wie er in juli stopt. Ik ga dan officieel beginnen! whahoeee

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dames, ik ga het boeltje voor morgen klaar zetten en dan ga ik er ook vandoor. Lekker nog even lezen en dan begint morgen mijn cyclus echt!

welterusten!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat zou dat gezellig zijn allemaal tegelijk zwanger
    kunnen we daar weer onzeker over zijn, wat we allemaal wel en niet voelen en hoe we uitdijen :p

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha idd. dan zitten we nog vol hormonen ook dus zal het nog wel meer worden ook qua onzekerheden haha

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whahaha is nu een stukje op tv van een zwangere vrouw en man. hebben samen sex. de man durft niet want is bang. het kind is niet gewapend tegen mijn stoot en vrouw wil niet zitten want dan ziet ze hoe dik ze is whahaha echt zoals zoveel mannen denken volgens mij. Dan gaan ze lepeltje lepeltje liggen en dan legt hij haar hand op dr buik en voelt hij het schoppen. hahaha dan is hij er klaar mee. hahaha denk dat we dat ook nog gaan meemaken:D

oja, ik ging....ik ga nu echt

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hihi herkenbaar Lentekind :D:D:D

Ik ben er ook weer weg van,laptop is zo warm opm`n benen hihi

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik heb weer ff bijgelezen, maar jullie zijn net allemaal weg... jammer!

ik had gwerkt en daarna vergadering, pff lange dag.

ja allemaal tegeljk zwanger, leuk! hihi
    ik ben dit weekend vruchtbaar:) ( dat betekent dan toch dat je ook een eisprong hebt?)

ah mn hondje heeft diaree. vannacht begon die te piepen, doet ie normaal nooit, vriendlief eruit, diaree, 1,5u later nog een keer. en vandaag op de dag ook een paar keer. als het morgen niet over is maar even naar de dierenarts.. ach mn arme ventje... verder is ie gelukkig wel speels en levendig.

Deel Deze Pagina