ow trouwens Yara, wat jammer dat die huizen niks waren. Het is wel goed dat je, ondanks dat je zo graag een huis wilt, wel reëel blijft kijken. Goed dat je niet voor het eerste de beste gaat. Spannend wat je de volgende keer voor huis tegen komt.
Hey lentekind Jup ben wel heel realistisch, wil wel een huis kopen waar ik de komende weet-ik-hoeveel-jaren wil blijven wonen. Net belde de makelaar en dinsdag gaan we drie huizen bezichtigen gelukkig particulier, dus kunnen zelf onderhandelen, ipv dat rottige loten Blijf positief Hier schijnt de zon nog steeds niet *baal baal* maar ja zit toch op kantoor (helemaal in mn eentje, is kei saai).. Hoorde net dat het hier (zuidoost-brabant) toch niet zo zonnig schijnt te worden morgen, wel warm.. Ik hoop dat het wel zonnig wordt! Ik heb ook bijna WEEKEND nog 3 kwartier
haha dat stukje over Zuid-oost Brabant had je er niet bij hoeven te zetten. Als het op je werk KEI saai is, dan weet ik aan het woordje kei al te herkennen dat je uit brabo komt. Meestal is het jullie kant op warmer dan bij ons. We zullen het zien morgen. Spannend dat er weer 3 huizen op de planning staan! Ik hoop dat er wat voor jullie tussen zit.
Hahahaha Idd had ik er dat niet bij hoeven zetten, heb dat zelf niet in de gaten Hoop het ook, maar ik hou jullie op de hoogte Vind het zo fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan Vrienden en vriendjelief zou echt al gek van me zijn geworden, heerlijk dat je hier gewoon een beetje kunt keuvelen en delen met 'lotgenoten' (wat een rotwoord).. Voel ik mij niet zo alleen
hahaha lotgenoten, net of we nu iets heel ergs meemaken. Ach ja, wachten op een kind is best zwaar en erg
Ik had ook al een tijdje door dat je uit brabant komt Yara heb al meer voorbij zien komen, herken het meteen haha misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt! Ik heb vandaag een gevecht gehad met een hordeur, zo'n bouw pakket k*t ding zeg! heb het zo in de schuur gegooit en vriend zoekt het maar uit met dat ding. Ik had al bijna weer 70 euro zo de container in gegooit! het is schots en scheef ( volgens mij me eigen schuld maar dat vergeet ik voor het gemak! ) dus moet een nieuw iets hebben om geen vliegenfestijn in huis te krijgen. De tuin is in ieder geval wel erg netjes! hondje ligt op een bot te knagen, vriend laptop en ik kijk gtst met een dekentje en laptop op schoot het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Jeujjj lang leve het weekend. En lang leve de gezelligheid. Ik zit al de hele avond in mijn up alleen thuis en hier was ook al niemand. Kon moeilijk een gesprek met mezelf beginnen Ik heb me in tussentijd wel goed nuttig gemaakt. Aangezien het morgen mooi weer gaat worden ben ik heel hard aan het werk geweest op de computer voor mijn opleiding. Vandaag heb ik 6 lessen gegeven en gister ook nog 2 en tatarataaaaaa ik heb ze allemaal al uitgewerkt. Vorige week deed ik daar een dag over. Dat ging me dit weekend niet nog eens gebeuren dacht ik. Ik heb gewoon de helft geknipt, geplakt en gekopierd. Aangezien die beoordelaar toch niet mijn hele portfolio gaat doorlezen durf ik de gok te wagen. Chantal, lekker dat je tuintje al helemaal klaar is. Kun je morgen met een koppie lekker genieten van al je werk. Ik heb gtst opgenomen en ga het zo met mijn mannetje kijken als hij uit zijn werk komt. Lekker een koppie thee erbij en gezellig samen zitten. Enjoy your weekend!
Haha lente, kijkt jouw man gtst? Hier zelfde als bij Chantal. Mannetje kijkt een of ander programma, ik met een dekentje, thee en de laptop op schoot beetje surfen en huizenjacht kijken (hond ontbreekt, allergieen he). Lang leve het weekend!
haha jep, hij zei vroeger altijd dat hij het nieuws wilde kijken, maar tegenwoordig kijkt hij mee. Als hij op woe en vr laat thuis is kijken we het als hij terug is. Hij geniet van Ludo en alle ellende en ik kijk uit naar alle leuke momenten daar haha. het verschil tussen man en vrouw denk ik dan maar. Ik mis hier het beestje ook nog steeds. Gelukkig zijn wij niet allergisch. Zou ik toch echt heel vervelend vinden. Kan niet wachten tot we terug zijn van vakantie in de zomer, eindelijk weet katjes!
mijn vriend kijkt ook altijd met een half oog mee gtst in het begin had ik het niet door maar hoorde steeds vaker , he het is 8 uur zet 4 eens op Ga morgen eens fijn uitslapen en heerlijk in de tuin zitten de hele dag fijn weekend meiden!
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten? Hmm, ligt het nu aan mij of is het nu helemaal niet zo´n lekker weer als ze van te voren beloofd hadden? Nu staat de wind ook precies in onze tuin. Vanmorgen hadden we allemaal plantjes voor de tuin gehaald en die gaan we er straks in zetten. Ik heb net al een heleboel gesnoeid en heb meteen een dikke blaar op mijn duim. Nu maar wachten tot vriendlief thuis komt uit zijn werk en dan plantjes in de grond zetten. Kreeg net een akelig telefoontje. Een vriendin van mij is zwanger en die zijn erachter gekomen dat het kindje niet meer leeft. Ze was al over de helft. Zo weet je het toch nooit. Dan denk je dat de eerste 3 maanden een gevarenzone zijn, en gebeurd het je daarna. Brr heb sinds dat telefoontje alleen maar kippenvel. Nu maar weer even wat rommelen in huis. liefs L
Oh bah, ik kreeg een koude rilling toen ik las dat ze al op de helft was! Zulke dingen ga je na de eerste 3 maanden niet eens meer aan denken, wat erg zeg pfff kan me niet voorstellen hoe zij zich moeten voelen ( hoop het ook nooit te hoeven voelen ) En inderdaad de hele dag in de tuin gezeten, bij ons was het echt lekker, behoorlijk warm zelfs zo in de zon. bij ons in de tuin weinig wind hoor. en heb hele middag bezoek gehad dus druk druk net de pup gewassen aangezien meneer dacht eens even een kuil te gaan graven vanmiddag om daarna languit in te gaan liggen. hondje slaapt in het mandje, vriend kijkt voetbal en ik zit weer met laptop op schoot heerlijk. morgen hopelijk weer zo'n dagje! hadden vandaag wel even een flinke tegenvaller, mijn auto staat bij de garage voor grote beurt blijkt er ook nog wat gemaakt moeten te worden. is het geen 300 euro maar 700 Doet me toch wat pijn moet ik zeggen bah.
Auto's kunnen soms onverwacht rare dingen hebben. Die van ons moet volgende week weer gekeurd worden met een grote beurt. Ik ben er niet bang voor dat hij er niet doorheen komt maar toch, zal vast nog wel iets aan mankeren waar we van te voren geen rekening mee hadden gehouden. Ze was 26weken zwanger. Dat snap je toch niet dat het dan nog gebeurd. Ik vind het zo sneu. En idd wat je zegt, ik hoop het zelf nooit te hoeven ervaren hoe zoiets moet voelen. Het gevoel wat ik er nu al bij heb is al erg genoeg. Wij hebben vandaag heerlijk in de tuin gewerkt. Het was er echt weer voor. Nu zit de groene bak vol en de voorkant is nog niet af. Hopen dat het morgen wat geslonken is zodat er nog wat bij kan. Het schijnt morgen slechter weer te worden dus ik ben benieuwd. Ik moet wel lachen om je verhaal over jullie pup. Ik moet zo terug denken aan onze hond van vroeger. Die haalde ook altijd allemaal van die streken uit. Niet komen als het moest, expres bij je weg rennen enz. Maar toch, hoe irritant ze soms kunnen zijn, dat neem je voor lief. Een hondje is zo gezellig!
Goodmorning! Ik droomde dat ik zwanger was toen ik wakker werd ( ook zomaar spontaan een dikke buik ) en dat vriendlief er niet blij mee was en me in een zwembad gezet had jaja het is weer lekker raar! we hebben niet eens een zwembad haha ben er echt iets teveel mee bezig denk ik. oja droomde ook nog dat ik me verjaardag ging vieren ( over 3,5 week jarig ) en dat iedereen sochtends vroeg kwam en allemaal op de grond gingen zitten. Volgens mij word ik gek! ben nu al een uurtje wakker bij de kleine baby des huizes zitten (pup dus ) vanmiddag even naar mijn ouders en misschien nog even naar de praxis een laminaat uitzoeken en kijken wat t kost etc. alvast een berekening maken maar moet ik vriendlief wel kunnen meekrijgen. die is nogal eens lui op zondag!
Ik ben hier! Heb een baaldag.... zit mezelf in de weg. Loop al de hele dag in joggingbroek door het huis te struinen en heb niks gedaan. En moet nog zoveel doen voor mijn studie en het huis kan ook wel een stofzuigbeurt gebruiken. Meestal kan ik mezelf wel de andere kant op draaien maar vandaag lukt het even niet.... Naja... morgen weer een dag... (ga ik lekker naar de kapper)
Hey ladies Blegh, we zijn weer op kantoor en heb er helemaal geen zin in vandaag.. Ben van t weekend ff offline geweest, even een lekker weekendje met vriendjelief @ Chantal; Ik woon in de buurt van Deurne Woon je in de buurt? Zou idd wel grappig zijn Ik had trouwens gister ook echt een wazige droom, komt omdat ik afgelopen week toch wel een hele rare ongesteldheid gehad heb, en ik me daar toch een beetje druk over maak (na 6 jaar pilgebruik ineens een hele andere menstruatie:S).. maar ik had dus gedroomd dat ik morgen ging testen en dat ik toch zwanger was, en dat ik twee weken na schoonzus uitgeteld was, en dat we toen nog geen huis hadden enzo, heel wazig @Zussie; He vervelend zown baaldag.. Voel je je vandaag al wat beter? @ Lentekind; Pff wat rottig van je vriendin, kreeg helemaal kippenvel toen ik het las.. Schoonzusje is nu 13 weken en gaat er ook vanuit dat ze de gevarenzone voorbij is, en dan hoor je zoiets Verder allemaal een lekker weekendje gehad zo te lezen Jammer dat het weer nu alweer wat minder is.. hmm sorry meiden, denk echt dat ik er teveel mee bezig ben, maar vraag me af waarom die menstruatie vorige week zo anders was dan anderen.. Aargh:s en gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag?
Ohh wat grappig Yara! Mijn schoonouders wonen in Deurne! En wij wonen er ook in de buurt maar dan net een ander plaatsje haha! mijn weekend was druk. vanmiddag weinig doen. wel een dagje vrij en ga even kijken voor laminaat!
Haha idd grappig Mijn schoonouders wonen ook in deurne en ik zelf ook in een ander plaatsje in de buurt Fijn dat je lekker een dagje vrij hebt Heb je al een kleurtje uitgezocht voor het laminaat of moet je dat vandaag doen? Wij gaan morgen huisjes kijken Vandaag niet zoveel boeiends, hele dag op kantoor